• Anonym (Förvirrad?)

    Första fontän orgasmen?

    Alltså igår fick jag oralsex av min underbara man.
    Och när jag fick orgasm andra gången så kändes det precis som jag kissade på mej!
    kan detta ha varit en fontän orgasm?? Har aldrig fått en sån förut.
    Jag var nog mer chockad än maken. han tyckte det var ganska kul.
    Vi trodde där ett tag att det var vattnet som gått....men eftersom han hade fingrarna i mej så kände han att det inte kom därifrån.
    Min undran är vad är det egentligen för vätska som kommer ut när man får fontän orgasm?

  • Svar på tråden Första fontän orgasmen?
  • Anonym (Catten)
    New Dawn skrev 2022-07-13 22:57:17 följande:
    Vilka ord saknade meningen :
    Jag fontänar ibland vid onani (klitoris) men det är inte skönare.
    Det är det jag frågat om men du har fortfarande inte svarat på vad du menar. 

    Nä, jag frågade vad du menade med att plötsligt börja skriva om att du suger. Tack för svar. Syftet var alltså att bevisa att du gillar sex. Har jag någonsin ifrågasatt det. Nej  aldrig. 
    Du valde att läsa in att jag tyckte att ditt sexliv var sämre, eller att du inte gillade sex. Trots att det bara var i ditt huvud. 
    Du behöver inte berätta vad som ingår i ditt sexliv, hur många du suger, och hur många satser du svalt, för det har inget med saken att göra. 
    Jag fattar inte logiken i det. 

    Varför skrev du att du aldrig kommit med en man... När du nyss skrivit att du gör det? 
    Men nu får du väl ändå ge dig! Jag har svarat på allt men det duger inte. 
     Jag upplever inte att fontänorgasmer är skönast och det får du vackert leva med. Jag saknar inte vaginala orgasmer av en kuk och det är bara för dig att tugga i dig. Jag knullar inte för att komma, det är bara att gilla läget även där. 
    Att du eller någon annan inte finner logik i mitt sexliv har ungefär 0 betydelse för mig. 
    Ts får gärna anmäla oss båda för trådkap. Rättegången är över så vitt jag ser det. 
  • New  Dawn
    Anonym (K) skrev 2022-07-13 23:06:25 följande:
    Det stämmer till punkt och pricka. Det ger mig inget att "få" njutning (att vara mottagande) och de partners jag har haft har i princip inte kunnat få mig att komma. Förstår inte vad som är så svårt att förstå där. Eller varför du verkar ha svårt att förstå inte bara mig utan den andra användaren också som du fortsätter att ifrågasätta fast det är väldigt tydligt vad som menas.
    2 partner har fått sig att komma. Då blir det fel att skriva att de partners du haft i princip inte kunnat få dig att komma.
    Det är du som säger emot dig själv. Jag läser dina ord bara. 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • New  Dawn
    New Dawn skrev 2022-07-14 08:59:49 följande:
    2 partner har fått sig att komma. Då blir det fel att skriva att de partners du haft i princip inte kunnat få dig att komma.
    Det är du som säger emot dig själv. Jag läser dina ord bara. 
    Två har fått dig att komma genom att smeka dig. 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • New  Dawn
    Anonym (Catten) skrev 2022-07-14 00:05:34 följande:
     
    Att du eller någon annan inte finner logik i mitt sexliv har ungefär 0 betydelse för mig. 
    Ts får gärna anmäla oss båda för trådkap. Rättegången är över så vitt jag ser det. 
    Jag har ingen åsikt om ditt sexliv, utan att du säger emot dig själv. 
    Varför skriver du att du IBLAND fontänar vid onani, men att det är INTE skönare. 
    Sedan skriver du att du vid de starkare orgasmera vid onani ALLTID sprutar.
    Blir det skönare när du sprutar vid onani eller inte? Ska det vara så omöjligt att svara på?

    Om du bara svarade på mina frågor om fontänorgasm(som tråden handlar om) skulle inte vår diskussion bli så lång. Du väljer gång efter gång att skriva om helt andra saker. 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (K)
    New Dawn skrev 2022-07-14 08:59:49 följande:
    2 partner har fått sig att komma. Då blir det fel att skriva att de partners du haft i princip inte kunnat få dig att komma.
    Det är du som säger emot dig själv. Jag läser dina ord bara. 
    Nej, det är helt korrekt eftersom det för det första bara handlade om två personer och det var bara någon enstaka gång. Ena killen en gång, den andra flera gånger vid ett och samma tillfälle. Så mina sexuella partners har i princip inte kunnat få mig att komma, oavsett om man menar antalet partners eller antalet från de få som faktiskt lyckats.

    Har du problem med språkuppfattningen eller? Du ifrågasätter helt normala uttalanden på ett väldigt konstigt sätt. Och varför är det så viktigt för dig att fortsätta tjafsa om andras sexuella upplevelser?
  • Anonym (Yummie)
    Anonym (K) skrev 2022-07-14 13:49:53 följande:
    Nej, det är helt korrekt eftersom det för det första bara handlade om två personer och det var bara någon enstaka gång. Ena killen en gång, den andra flera gånger vid ett och samma tillfälle. Så mina sexuella partners har i princip inte kunnat få mig att komma, oavsett om man menar antalet partners eller antalet från de få som faktiskt lyckats.

    Har du problem med språkuppfattningen eller? Du ifrågasätter helt normala uttalanden på ett väldigt konstigt sätt. Och varför är det så viktigt för dig att fortsätta tjafsa om andras sexuella upplevelser?
    Ge upp någon gång .... du har ju fan fastnat i en vinkelvolt.
    Ingen kommer orka svara dig längre.
  • Anonym (K)
    Anonym (Yummie) skrev 2022-07-14 16:42:21 följande:
    Ge upp någon gång .... du har ju fan fastnat i en vinkelvolt.
    Ingen kommer orka svara dig längre.
    Du citerade garanterat fel människa. Och om det inte duger så kan du börja med att sluta tilltala mig.
  • Anonym (K)
    New Dawn skrev 2022-07-14 23:15:16 följande:
    Anonym (K) skrev 2022-07-14 13:49:53 följande:
    Nej, det är helt korrekt eftersom det för det första bara handlade om två personer och det var bara någon enstaka gång. Ena killen en gång, den andra flera gånger vid ett och samma tillfälle. Så mina sexuella partners har i princip inte kunnat få mig att komma, oavsett om man menar antalet partners eller antalet från de få som faktiskt lyckats.

    Har du problem med språkuppfattningen eller? Du ifrågasätter helt normala uttalanden på ett väldigt konstigt sätt. Och varför är det så viktigt för dig att fortsätta tjafsa om andras sexuella upplevelser?


    Jag frågar av den anledningen att vissa personers historier och åsikter är uppdiktade.

    I ditt fall känns det helt rimligt med förklaringen att de två män som fick dig att komma endast gjorde det enstaka gånger, så då kan man kanske kalla det att de i princip inte fått dig att komma. 

    Om folk kan förklara vad de menar känns det mer genuint och sant. 

    Däremot fattar jag inte varför du först skrev "att en kille smeker en till orgasm kan vara trevligt". Senare skrev du att det inte ger dig något att få njutning. 
    Det går inte ihop riktigt. Uppenbarligen tycker du det kan  vara trevligt om killen gör det bra... Eller? 
    Haha så du menar att man skulle hitta på hur man får orgasmer? :D Ja mycket ska man höra... Jag förstår fortfarande inte varför det är viktigt för dig.

    Klart det kan vara trevligt, orgasmer ÄR trevliga, men det är som sagt nästan ingen jag träffat som lyckats med det så det ger mig inget att de ska hålla på och försöka, varken med händer eller tunga. Det blir en besvikelse och lusten går snarare ner.
    New Dawn skrev 2022-07-14 23:39:25 följande:
    Okej, då kanske du kan berätta vad skribenten Catten menar om det nu är så tydligt för dig. 

    Vilket stämmer? 
    1.De starkaste orgasmerna är klitorisorgasm, och när hon onanerar själv fontänar hon ALLTID (Hon trycker på och stönar) 
    eller... 
    2. Hon fontänar ibland när hon onanerar, men det blir INTE skönare.

    Om det är nr 2 som gäller, varför trycker hon på så hon får fontänorgasm när hon är ensam om det inte är skönt. Eller är det skönare att trycka på så det sprutar? 
    Nu kan jag självklart inte berätta hur en främmande människa jag aldrig träffat har sina orgasmer men du måste särskilja några saker här.

    1. Klitorisorgasmer är den skönaste varianten.
    2. Det blir inte skönare för att hon fontänar.
    3. Om du hade läst hennes tidigare inlägg så står det tydligt i ett inlägg: Om jag är ensam hemma, kan stöna och pressa på mer sprutar jag alltid. 
    Är jag inte ensam utan måste vara tyst sprutar jag inte alls. Jag är inte alltid ensam hemma.
    4. Hon fontänar som en följd av att det är skönt och hon kan onanera hur hon vill, låta och inte hålla tillbaka, trycka i underlivet osv (i motsats till att ligga väldigt avslappnad t ex).

    Om jag har fel får användaren gärna rätta mig.
  • Anonym (Catten)
    Anonym (K) skrev 2022-07-15 07:45:39 följande:
    Haha så du menar att man skulle hitta på hur man får orgasmer? :D Ja mycket ska man höra... Jag förstår fortfarande inte varför det är viktigt för dig.

    Klart det kan vara trevligt, orgasmer ÄR trevliga, men det är som sagt nästan ingen jag träffat som lyckats med det så det ger mig inget att de ska hålla på och försöka, varken med händer eller tunga. Det blir en besvikelse och lusten går snarare ner.
    New Dawn skrev 2022-07-14 23:39:25 följande:
    Okej, då kanske du kan berätta vad skribenten Catten menar om det nu är så tydligt för dig. 

    Vilket stämmer? 
    1.De starkaste orgasmerna är klitorisorgasm, och när hon onanerar själv fontänar hon ALLTID (Hon trycker på och stönar) 
    eller... 
    2. Hon fontänar ibland när hon onanerar, men det blir INTE skönare.

    Om det är nr 2 som gäller, varför trycker hon på så hon får fontänorgasm när hon är ensam om det inte är skönt. Eller är det skönare att trycka på så det sprutar? 
    Nu kan jag självklart inte berätta hur en främmande människa jag aldrig träffat har sina orgasmer men du måste särskilja några saker här.

    1. Klitorisorgasmer är den skönaste varianten.
    2. Det blir inte skönare för att hon fontänar.
    3. Om du hade läst hennes tidigare inlägg så står det tydligt i ett inlägg: Om jag är ensam hemma, kan stöna och pressa på mer sprutar jag alltid. 
    Är jag inte ensam utan måste vara tyst sprutar jag inte alls. Jag är inte alltid ensam hemma.
    4. Hon fontänar som en följd av att det är skönt och hon kan onanera hur hon vill, låta och inte hålla tillbaka, trycka i underlivet osv (i motsats till att ligga väldigt avslappnad t ex).

    Om jag har fel får användaren gärna rätta mig.
    Tummen upp på den! 
  • Underhill
    Miss Tara skrev 2022-12-23 22:06:09 följande:
    Skönt eller hur? Jag får det varje gång 

    Va läckert!
Svar på tråden Första fontän orgasmen?