Vilken blöja är bäst?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-21 09:19
Vilken blöja tycker ni varit bäst åt en nyfödd?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-21 09:19
Vilken blöja tycker ni varit bäst åt en nyfödd?
okej,kanon,skulle bli mkt bättre plats i soptunnan då, måste prova nästa gång vi handlar på coop.. tack för tipsen!!
Pampers tills de tappar navelsträngen. Libero nr 1 är jättehårda och skavde tills det började blöda på lilltjejen. Men sen bytte vi till ICAs, samma som Libero fast billigare. Nr 2 och uppåt är mycket mjukare.
Minns att pampers fastnade i huden på sonen så till honom använde jag Libero och till dottern funkade pampers bäst. Så jag har inte så mkt till åsikter i den här frågan
ja, de blir niog en hel del, vi sätter våran dotter på pottan vid blöjbyte när vi är hemma,och hos mormor, men d kommer ju inte alltid nå.. hon är 18mån nu.. ja va torr vid 15mån,både dag och natt..
Libero använder vi
Huggins slår ut både pampers och libero! Dom är skitbra till min son! =)
Är inte Huggins mycket dyrare än både Pampers och Libero?
Nej då! Dom är billiga! 99:- på ica! Iaf här i Malmö =)
Vi har ständigt köpt Coops blöjor som fungerat perfekt och utan utslag på bägge barnen, så vi kommer köra Coops på trean också. Vi köper Pampers om vi mot förmodan inte handlar på Coop.
Är det Huggins som är ekologiska?
På dottern använde vi liberos och var nöjda, ville inte hapampers efetrsom det var lotion i dem.
På sonen funkade varken libero eller pampers. Efter ett par veckor utan blöjor () började vi med tygblöjor vilket funkade bra. Har testat massor med olika engångsblöjor, men ingen har funkat utan han blir röd och får sår. Tills nu vid 16 mån när engångs funkar om vi luftar mycket varje dag. Och det är bara coops som funkar ens då.
blå myran, fast pampers babydry är d inget lotion i kanon på nätterna, men även dagarna..
Lidl´s blöjor använder jag.... Billiga o bra faktiskt. Inte haft problem med dem hittills. Använte dom på tre av mina barn.
Både Pampers och Libero är väl bra blöjor men sonen har kissat bredvid två gånger när han haft Libero så därför kör vi enbart Pampers nu. (Men förmodligen berodde det på att blöjan råkade sitta snett när det hände)
Både Pampers och Libero är väl bra blöjor men sonen har kissat bredvid två gånger när han haft Libero så därför kör vi enbart Pampers nu. (Men förmodligen berodde det på att blöjan råkade sitta snett när det hände)