• Svar på tråden BF i November Södertälje ?
  • kickan89
    Ung Mamma 91 skrev 2010-11-10 13:00:00 följande:
    Jag e egentligen från Finland (Vasa). Flyttade hit i Juli just för att jag hitta min dröm kille och va gravid :)
    hehe , okej , haha , ja du , e faktiskt riktigt skönt att bo nära sjukhuset :) 
    Hoppas de inte blir broöppning då ;)
    E faktiskt inte als närvös mer :o vill vara ha ut den ;) du då ??? :) 
    Okej :) Då är vi inte "infödda" någon av oss haha.
    Haha ja det får vi hoppas :P Man lär ju få lite panik även om förlossningen förmodligen kommer ta måånga timmar och risken att föda i bilen är rätt minimal haha!
    Jag är inte heller speciellt nervös, längtar mest! Det verkar så häftigt :)
  • Ung Mamma 91
    kickan89 skrev 2010-11-10 13:32:52 följande:
    Okej :) Då är vi inte "infödda" någon av oss haha.
    Haha ja det får vi hoppas :P Man lär ju få lite panik även om förlossningen förmodligen kommer ta måånga timmar och risken att föda i bilen är rätt minimal haha!
    Jag är inte heller speciellt nervös, längtar mest! Det verkar så häftigt :)
    Haha , ja jag håller med dig! Tror killen e mest närvös :P 
  • kickan89
    Ung Mamma 91 skrev 2010-11-10 13:38:36 följande:
    Haha , ja jag håller med dig! Tror killen e mest närvös :P 
    Haha ja, min med :P Vi var inne på förlossningen förra veckan och då var det någon som låg och SKREK :P Min kille såg helt förstörd ut haha. Jag försökte vara lite pedagogisk och förklara att om man ska klämma ut ett helt huvud så måste man ju ta i och skrika haha. Nu har jag sagt åt honom att han måste förbereda sig mentalt på hur det kommer bli så att han inte får en chock när vi väl är där haha
  • Ung Mamma 91
    kickan89 skrev 2010-11-10 14:00:16 följande:
    Haha ja, min med :P Vi var inne på förlossningen förra veckan och då var det någon som låg och SKREK :P Min kille såg helt förstörd ut haha. Jag försökte vara lite pedagogisk och förklara att om man ska klämma ut ett helt huvud så måste man ju ta i och skrika haha. Nu har jag sagt åt honom att han måste förbereda sig mentalt på hur det kommer bli så att han inte får en chock när vi väl är där haha
    Haha , jo , dedär har vi vart med om oxå , killen höll för mina öron då , hahha :P 
    Om du vill så kan du ju ta min msn så kan vi ju hålla kontakten :) patriciahellman@live.se :)  
  • kickan89
    Ung Mamma 91 skrev 2010-11-10 14:41:12 följande:
    Haha , jo , dedär har vi vart med om oxå , killen höll för mina öron då , hahha :P 
    Om du vill så kan du ju ta min msn så kan vi ju hålla kontakten :) [email protected] :)  
    Haha! :P
    Jag har inte msn på min datorn för tillfället så är nästan aldrig inloggad :P Men ska spara din iaf ;) Du använder inte Facebook eller har någon blogg eller så? Använder det mer än msn :P
  • kickan89
    Ung Mamma 91 skrev 2010-11-10 16:53:19 följande:
    Jag har facebook så adda mig där :) sök på [email protected] borde du hitta mig :) 
    blogg har jag med men e inte så insatt i den men iisablogg.linjeinc.com/
    Kollade in din idag med ;) 
    Okej, jag lägger till dig på fb nu då :) Skulle ju vara kul att ha kontakt, speciellt sen när man är mammaledig så man kan ta en fika eller så ibland :)
  • Ung Mamma 91
    kickan89 skrev 2010-11-10 17:14:50 följande:
    Okej, jag lägger till dig på fb nu då :) Skulle ju vara kul att ha kontakt, speciellt sen när man är mammaledig så man kan ta en fika eller så ibland :)
    Precis vad jag tängte :) hehe , jo såg dig nu :)
  • kickan89
    Ung Mamma 91 skrev 2010-11-10 17:23:37 följande:
    Precis vad jag tängte :) hehe , jo såg dig nu :)
    :) Såg du vilken facerape jag blev utsatt för? :P
  • Ung Mamma 91
    kickan89 skrev 2010-11-11 12:08:53 följande:
    :) Såg du vilken facerape jag blev utsatt för? :P
    haha , aa :DD men viste att de var de ;) blir kanske igånsatt snart :) läkarna tyckte att bebben växte dåligt.
    Så ska på ett 'UL imorrn. Hoppas hoppas!!!! 
  • kickan89
    Ung Mamma 91 skrev 2010-11-11 18:37:44 följande:
    haha , aa :DD men viste att de var de ;) blir kanske igånsatt snart :) läkarna tyckte att bebben växte dåligt.
    Så ska på ett 'UL imorrn. Hoppas hoppas!!!! 
    Haha fattar inte hur så många kunde gå på det, killen systrar ringde till och med haha. som om vi inte skulle ringt dem om den kom ut haha.

    Åh vad spännande! Fast inte kul om den växer dåligt såklart... Hur har det gått?
    Jag ska på återbesök på spec mvc på tisdag, funderar på att tjata om igångsättning då.
Svar på tråden BF i November Södertälje ?