• malinka88

    Gravidfika i Sundsvall

    Hej alla gravida i Sundsvall med omnejd!

    Har "pratat" med en del av er via andra trådar, gästboksinlägg och min blogg. Vi verkar vara några stycken som är intresserade av att träffas för en fika snart.

    Kanske har tagit mig vatten över huvudet här men tänkte iaf försöka styra upp en fikaträff GladMitt förslag är att vi träffas fredag den 29 oktober kl.12.00 på något café inne i stan.

    Då jag är rätt nyinflyttad är det bättre att ni föreslår Café för där har jag dålig koll. Vad tycker ni?
    Kom gärna med andra förslag och tider om det inte passar!
  • Svar på tråden Gravidfika i Sundsvall
  • Monsterchen
    Sabbe skrev 2011-04-09 23:12:47 följande:
    Hej!
     Tänkte att de som vill kan komma hem till mig på onsdag vid ett på fika. De som är intresserade kan ju skicka medelande till mig här eller smsa, så ni får min adress och portkod(telefonnumer). Bor inte jätte stort, men finns de hjärterum finns de stjärtrum....eller...
    Kan ju tillägga att jag har två katter, så de är inge kul att vara pälsallergiker hos mig.
    Vilken trevlig idé! Jag kommer gärna! Kan du skicka ett mejl med adress etc till mig?
    Tack för en trevlig fika i fredags. Det var kul att träffa er!
  • Sabbe

    Kul att att så många ändå verkar kunna komma.
     
    Malin: Ja, ibland så måste jag säga att de är synd att ha pälsdjur. Mycket bra att du tar på dig nästa. Kul.

  • LillOskarsMamma

    Hej på er! Måndag den 4 april kom vår älskade Olle till världen!! :) Allting gick superbra, nu bara myser vi! Om nån vecka kommer vi och fikar med er igen! :) Sköt om er! Kram

  • Mysabelle
    LillOskarsMamma skrev 2011-04-12 17:35:22 följande:
    Hej på er! Måndag den 4 april kom vår älskade Olle till världen!! :) Allting gick superbra, nu bara myser vi! Om nån vecka kommer vi och fikar med er igen! :) Sköt om er! Kram
    Grattis!! Va skönt att det gick bra. Hur stor var han?
    Mys så mycket ni orkar, så ses vi på fika snart!
  • Eldig72
    LillOskarsMamma skrev 2011-04-12 17:35:22 följande:
    Hej på er! Måndag den 4 april kom vår älskade Olle till världen!! :) Allting gick superbra, nu bara myser vi! Om nån vecka kommer vi och fikar med er igen! :) Sköt om er! Kram
    Men GRATTIS !!! Som jag väntat Glad.  Skönt att allt gått bra. Njut av varandra så ses vi snart!

    Kram till er alla!
  • Bakverk
    LillOskarsMamma skrev 2011-04-12 17:35:22 följande:
    Hej på er! Måndag den 4 april kom vår älskade Olle till världen!! :) Allting gick superbra, nu bara myser vi! Om nån vecka kommer vi och fikar med er igen! :) Sköt om er! Kram
    Grattis! Kul meden till kille bland alla tjejerna!
    Molly kom i v 33+5(dec 2008) och Elwin i v 33+4(feb 2011)
  • malinka88
    LillOskarsMamma skrev 2011-04-12 17:35:22 följande:
    Hej på er! Måndag den 4 april kom vår älskade Olle till världen!! :) Allting gick superbra, nu bara myser vi! Om nån vecka kommer vi och fikar med er igen! :) Sköt om er! Kram

    Åh, grattis Hanna!! Längtar tills vi får träffa er!


    Kramar!


  • Bakverk

    Ska Ni på barnvagsbio imorgon? Jag får besök av min kusin och hennes kille från Söderhamn så jag kan tyvärr inte komma då.


    Är det någon som har lust att fika på torsdag eller fredag?! Vi kommer att vara hemma över påsk så jag har möjlighet att träffas om det är någon fler som vill och har tid.


    Sambon är hemma nu. Han tar ut sina 10 pappadagar så jag har barnvakt.


    Molly kom i v 33+5(dec 2008) och Elwin i v 33+4(feb 2011)
  • Bakverk

    Hoppas Ni haft en trevlig påskhelg! Vad härligt med strålande sol och värme. Vi har byggt på vår altan för fullt och det har blivit så fint. Så nu kan vi snart ha fika i Karlsvik på Alnö en fin dag ute på min altan med fin utsikt över Alnösundet om Ni vill.
    Vore trevligt att ses snart.


    Molly kom i v 33+5(dec 2008) och Elwin i v 33+4(feb 2011)
  • malinka88

    Hej alla!

    Hoppas ni haft en bra påsk med alla små bebisar Glad Tycker också det är dags för en fika snart! Jag kommer gärna ut på Alnön på en fika och har ju även lovat att bjuda på en här hemma. Nästa vecka ska jag förmodligen till Åre ett par dagar men annars kan jag när som. Vad tycker ni?

    Kram på er!

    Ps. Ett förslag från min sida - vad tror ni om att flytta denna grupp till Facebook kanske? Jag är SÅ dålig på att logga in här Flört Bara en tanke!


  • LillOskarsMamma

    Hallå på er! Har ni haft en bra påsk? :) Helt underbart väder har det ju varit iaf!! Härligt!! :) vad säger ni om en fika nästa vecka? :)
    Kram kram

  • Snuttmamma

    Hej alla fina mammor :)
    Nu är jag och lille Liam redo för fika och mys! :)
    För mig funkar det mer stan eller hos Malin, för jag har ingen körkort, eller någon bil :) blir svårt att ta sig ut dit.
    Tycker absolut att vi kan börja ses hemma hos varandra, då vi är många och får inte plats på något fik med alla barnvagnar :)

    Hoppas att det är fler som vill ses!

    Malin tycker du ska skapa en grupp på fb och bjuda in oss! Här är man inte så ofta nu :)

    Kram på er!

  • malinka88

    Nu har jag skapat en Facebookgrupp så får vi se om det fungerar bättre Flört Annars återgår vi hit, eller såklart om inte alla har FB.
    Hur som helst, om ni kan lägga till mig som vän Malin Karlstrand så bjuder jag in er till gruppen. Har dålig koll på vad ni heter i efternamn...

    Jag bjuder gärna på fika nästa vecka. Vilken dag passar er bäst?


  • Bakverk
    malinka88 skrev 2011-04-28 22:28:30 följande:
    Nu har jag skapat en Facebookgrupp så får vi se om det fungerar bättre Flört Annars återgår vi hit, eller såklart om inte alla har FB.
    Hur som helst, om ni kan lägga till mig som vän Malin Karlstrand så bjuder jag in er till gruppen. Har dålig koll på vad ni heter i efternamn...

    Jag bjuder gärna på fika nästa vecka. Vilken dag passar er bäst?
    Låter bra! Vi kan väl ta fika hos mig någon gång i sommar när det blivit lite varmare. Det går bussar hit om Ni som inte har körkort och bil vill komma. 
    Molly kom i v 33+5(dec 2008) och Elwin i v 33+4(feb 2011)
Svar på tråden Gravidfika i Sundsvall