killarrr!!!!! brunett eller blondin (finast/tända på)
ENDAST killar snälla, vill itne att någon tjej ska låtsas va en kille och säga sin egen hårfärg haha ;) men hur som helst VAD FÖREDRAR NI BRUNETT ELLER BLONDIN??????
ENDAST killar snälla, vill itne att någon tjej ska låtsas va en kille och säga sin egen hårfärg haha ;) men hur som helst VAD FÖREDRAR NI BRUNETT ELLER BLONDIN??????
Jag väljer inte partner efter ett enskilt attribut såsom hårfärg, längd eller liknande.
Jag väljer inte partner efter ett enskilt attribut såsom hårfärg, längd eller liknande.
Beror på utseende i övrigt, men föredrar mörkhåriga!
Brunett är fucking heta
Tycker jag
Brunett helt klart.
Jag tycker alla hårfärger är fina. Däremot verkar det som skönhetsidealet är att tjejen ska vara blond. Jag uppskattar alla hårfärger
Spelar ingen roll, beror på kvinnan. Kan inte välja.
Jag tycker alla hårfärger är fina. Däremot verkar det som skönhetsidealet är att tjejen ska vara blond. Jag uppskattar alla hårfärger
i början av min karriär så tände jag på blondiner, men sen träffa jag en tjej från Asien.
så nu attraherar jag tjejer från Asien med långt svart hår
Röstar nog alltid på blondiner i en sådan omröstning. Tyvärr, eller förlåt men det gillar jag.
Finns det brunetter och tjejer med kolsvart hår som attraheras av killar med ljusa drag?
Kan inte välja, lika fint.
Brukar alltid vara en nätt brunett mina ögon fastnar för, men det finns ju alltid undantag.
i början av min karriär så tände jag på blondiner, men sen träffa jag en tjej från Asien.
så nu attraherar jag tjejer från Asien med långt svart hår
Beror helt och hållet vilken man är som person, för oftast går jag efter personlighet. Men annars gillar jag både och.