• Answerall

killarrr!!!!! brunett eller blondin (finast/tända på)

ENDAST killar snälla, vill itne att någon tjej ska låtsas va en kille och säga sin egen hårfärg haha ;) men hur som helst VAD FÖREDRAR NI BRUNETT ELLER BLONDIN??????

• Svar på tråden killarrr!!!!! brunett eller blondin (finast/tända på)
  • StevenDiese

Jag väljer inte partner efter ett enskilt attribut såsom hårfärg, längd eller liknande.

• Anders 386
    StevenDiese skrev 2016-11-14 07:59:19 följande:

Jag väljer inte partner efter ett enskilt attribut såsom hårfärg, längd eller liknande.

Samma här.  Iofs kan nog frisyren ha en viss betydelse..  Men absolut inte hårfärg. Ett välskött hår tar jag som ett tecken på att personen "tar hand om sitt yttre" - det kan visa lite av karaktären. Jag börjar bli till åren och tycker det är lite trist att se dom äldre kvinnor som låter sitt yttre förfalla. Uppskattar dom som tar hand om sitt utseende oavsett grundförutsättningarna.

• Anonym (Zach..)

Beror på utseende i övrigt, men föredrar mörkhåriga!

• Anonym (tycker)
    StevenDiese skrev 2016-11-14 07:59:19 följande:

Så klart att man inte gör. Men det var nog inte det som tråden gällde.
    Hade man försökt att välja efter attribut så hade man aldrig lyckats komma till något beslut.
  • StevenDiese
    Anonym (tycker) skrev 2016-11-14 12:47:31 följande:
    Så klart att man inte gör. Men det var nog inte det som tråden gällde.
    Hade man försökt att välja efter attribut så hade man aldrig lyckats komma till något beslut.
    Nej men det är därför det inte går att svara på trådstarten! Det finns inget svar på frågan.
  • Anonym (frank)

Brunett helt klart. 

• Anonym (Fina)

Jag tycker alla hårfärger är fina. Däremot verkar det som skönhetsidealet är att tjejen ska vara blond. Jag uppskattar alla hårfärger 

• transparent

Spelar ingen roll, beror på kvinnan. Kan inte välja.

• Anonym (Fina)
    Anonym (Fina) skrev 2018-12-31 11:52:04 följande:

Jag tycker alla hårfärger är fina. Däremot verkar det som skönhetsidealet är att tjejen ska vara blond. Jag uppskattar alla hårfärger 

Konkurrerar brunetter blondiner mot varandra . Eller är alla bra kompisar med varandra 
  • Anonym (asien)

i början av min karriär så tände jag på blondiner, men sen träffa jag en tjej från Asien.
    så nu attraherar jag  tjejer från Asien  med långt svart hår

• Anonym (Kille 35)

Röstar nog alltid på blondiner i en sådan omröstning. Tyvärr, eller förlåt men det gillar jag.

• Anonym (Existerar det?)

Finns det brunetter och tjejer med kolsvart hår som attraheras av killar med ljusa drag?

• Tutelitut

Kan inte välja, lika fint.

• Anonym (50 years of grey)

Brukar alltid vara en nätt brunett mina ögon fastnar för, men det finns ju alltid undantag.

• Anonym (Existerar det?)
    Anonym (asien) skrev 2019-06-05 22:38:23 följande:

i början av min karriär så tände jag på blondiner, men sen träffa jag en tjej från Asien.

så nu attraherar jag  tjejer från Asien  med långt svart hår

Är ni tillsammans än idag?
  • Anonym (Kille)

Beror helt och hållet vilken man är som person, för oftast går jag efter personlighet. Men annars gillar jag både och.

Svar på tråden killarrr!!!!! brunett eller blondin (finast/tända på)