• pmö80

    Vi med BIM runt omkring 22 nov

    Jaha... då tar vi nya friska tag! Den förra tråden lyckades ju en efter en med Plus En riktigt tur tråd....Så nu hoppas vi andra som inte hade lika tur att lyckan hjåller i sig i denna! Hjärta

  • Svar på tråden Vi med BIM runt omkring 22 nov
  • Mjaaw

    Ämen, ni har ju inte skrivit på dagar :o!

    Tjabba tjejer! jag ska tillbaka till maken nu i syrien den 22 april, (äntligen 4 månader senare).
    Hur gåre för varje en, kan ni inte skriva typ (Älskarlivet = Gravid/inte gravid) osv så jag får se hur resultatet ser ut ??
    Själv så är min mens försenad som in i hellskotta. Jag är inne på dag 40! (aldrig så långt har det gått) och jag har ju inte haft samlag sedan 29 december.. (och jag fick in mensen 3 gånger efter det.) Så himla sjukt, inte kunde den försenade mensen denna gång lura in mig i någon graviditet. MAHAHA! där fick du tant RÖD! denna gång klarar du inte av mig..

    Men hur går det för er? kom igen, lite motivation {#emotions_dlg.djavulsk}

  • Älskarlivet
    Mjaaw skrev 2011-04-04 00:22:57 följande:
    Ämen, ni har ju inte skrivit på dagar :o!

    Tjabba tjejer! jag ska tillbaka till maken nu i syrien den 22 april, (äntligen 4 månader senare).
    Hur gåre för varje en, kan ni inte skriva typ (Älskarlivet = Gravid/inte gravid) osv så jag får se hur resultatet ser ut ??
    Själv så är min mens försenad som in i hellskotta. Jag är inne på dag 40! (aldrig så långt har det gått) och jag har ju inte haft samlag sedan 29 december.. (och jag fick in mensen 3 gånger efter det.) Så himla sjukt, inte kunde den försenade mensen denna gång lura in mig i någon graviditet. MAHAHA! där fick du tant RÖD! denna gång klarar du inte av mig..

    Men hur går det för er? kom igen, lite motivation {#emotions_dlg.djavulsk}
    Hahahaha nä n kunde inte tant röd lura dig !
    Jag gör lista.
  • Mjaaw

    Olala , jag har ingen aning om jag har grattat dig men grattis ännu en gång Flört
    Jag fick en tid idag hos barnmorskan klockan 14:30 och hon ville att jag ska ta ett grav-test, men jag har ju inte haft samlag sedan decembeR:o !!! Men hon ville va på den säkra sidan, så varför inte ;)

  • Älskarlivet
    Mjaaw skrev 2011-04-04 12:08:34 följande:
    Olala , jag har ingen aning om jag har grattat dig men grattis ännu en gång Flört
    Jag fick en tid idag hos barnmorskan klockan 14:30 och hon ville att jag ska ta ett grav-test, men jag har ju inte haft samlag sedan decembeR:o !!! Men hon ville va på den säkra sidan, så varför inte ;)
    Hihihi... Du kan ju vara i 3:e månaden och ändå haft mens. Har du tagit gravtest sjäv nu den senaste tiden?
  • Mjaaw

    nä tant röd kom hahaha :D hon kom efter att jag tagit graviditetstestet som visade på negativt haha, men det var ju vad jag hade förväntat mig också :P hur går det med graviditeten ?????? några känningar :D?

  • Älskarlivet
    Mjaaw skrev 2011-04-09 22:13:46 följande:

    nä tant röd kom hahaha :D hon kom efter att jag tagit graviditetstestet som visade på negativt haha, men det var ju vad jag hade förväntat mig också :P hur går det med graviditeten ?????? några känningar :D?


    Åååå typiskt! Men bra att dne är igång igen!

    Här rullar det på - går in i vecka 13 imorgon. Illamåendet biter sig fast .... förutom det inga känningar alls. Magen börjar svullna upp nu . Ska på KUB-test på fredag.
  • Erics mamma

    Åhhh är så nyfiken på hur KUb testet går. Du måste även skriva vilka gränserna är för bra reso dåliga värden då jag inte vet det.

  • Älskarlivet
    Beben skrev 2011-04-13 21:23:32 följande:
    Åhhh är så nyfiken på hur KUb testet går. Du måste även skriva vilka gränserna är för bra reso dåliga värden då jag inte vet det.
    Hej!

    Var på test idag.

    Hon sa att den normala siffran var att 1 barn av 270 fick Down Syndrom. Min siffra blev 1 av 5403 vilket är väldigt bra .

    Sen vet jag inte så mycket mer om det om jag ska vara ärlig .
  • Erics mamma

    Vad skönt att du mår bättre Älskar livet. Har varit inne och tittat till vår sidan men haft fullt upp och inte skrivit.

    Gick omkring i bikini i helgen och tror att det är först gången jag gjort det redan i april! Till helgen blir det att varar ute mycket då vi bestöllt hem en massa väster som måste planeras, både roligt och jobbigt men fint kommer det att bli!

Svar på tråden Vi med BIM runt omkring 22 nov