Kär i min sons fysioterapeut
Har gått och kärat ner mig i min sons fysioterapeut. Lever i ett heterosexuellt förhållande och har två barn.
Första gången jag såg henne på hennes mottagning trodde jag bena skulle ge vika. Hon är sjukt snygg och otroligt sexig också. Jag tänker på henne dygnet runt. Hon är alltid snäll och trevlig. Hon har alltid gett min son en kram när vi varit klar med timmen och sagt hej då (han är 3år). Nu har hon även börjat krama mig. Jag blir helt knallröd i ansiktet och rodnar varje gång. Vet inte om hon märker detta.
Idag mötte jag henne utanför mitt jobb. Vi pratade och hon bad mig lukta på hennes hals för att hon tyckte att hon luktade för starkt av parfym. Hade sjukt lust att kyssa henne på halsen! Undra vad hon hade gjort då?!
Hon har sagt att jag kan ringa och messa henne privat och att detta är något som hon normalt inte gör med klienter. Vet inte om hon bara vill vara vän eller? Hon är gift med barn och hela paketet. Skulle gärna haft henne som "väninna" vid sidan av min sambo.
Vad ska jag göra? Ska jag skicka ett fräckt SMS och riskera att göra bort mig totalt?