• Anonym (Smygis)

Kär i min sons fysioterapeut

Har gått och kärat ner mig i min sons fysioterapeut. Lever i ett heterosexuellt förhållande och har två barn.

Första gången jag såg henne på hennes mottagning trodde jag bena skulle ge vika. Hon är sjukt snygg och otroligt sexig också. Jag tänker på henne dygnet runt. Hon är alltid snäll och trevlig. Hon har alltid gett min son en kram när vi varit klar med timmen och sagt hej då (han är 3år). Nu har hon även börjat krama mig. Jag blir helt knallröd i ansiktet och rodnar varje gång. Vet inte om hon märker detta.

Idag mötte jag henne utanför mitt jobb. Vi pratade och hon bad mig lukta på hennes hals för att hon tyckte att hon luktade för starkt av parfym. Hade sjukt lust att kyssa henne på halsen! Undra vad hon hade gjort då?!

Hon har sagt att jag kan ringa och messa henne privat och att detta är något som hon normalt inte gör med klienter. Vet inte om hon bara vill vara vän eller? Hon är gift med barn och hela paketet. Skulle gärna haft henne som "väninna" vid sidan av min sambo.

Vad ska jag göra? Ska jag skicka ett fräckt SMS och riskera att göra bort mig totalt?

• Svar på tråden Kär i min sons fysioterapeut
  • Finis

Prova att kanske lägga en hand på benet och låt den ligga kvar ett tag. Eller krama henne liiiite för länge när hon kommer.

Kan ju vara så att hon tycker du verkar vara en toppen tjej och vill ha dig som vän.

• Anonym (lycka till)
    Anonym (Smygis) skrev 2011-08-05 20:35:08 följande:
    En liten uppdatering. Inget har hänt mellan oss. På tisdag kommer hon hem till mig för se lite på träningsmöjligheter för min son i hemmiljö. Hon kommer på dagtid då jag är ensam hemma. Kan bli intressant...
    Kommer lugnt att kolla in här på tisdag kväll för att förhoppningsvis läsa om hur det gick.....
  • Anonym (Anonym)

Hur gick det??
    Vi väntar spänt på att få veta.

• Anonym (Smygis)

Min son var hemma så det blev inte det möte jag hoppats på. Blev många långa blickar och en väldigt intensiv kram när hon gick. Känns som att vi bägge två försöker läsa av varandras tankar. Jag vågar inte ta steget utan väntar på henne... Hade en massa möjligheter att glo ohämmat på hennes kropp när hon visade mig övningar. 

• LoLs pappa

Vänta inte för länge bara.

Kanske bättre att ta steget och se var det leder.

Blir det tvärnej så kan du ju börja på att bearbeta bort känslorna för henne.

Blir det som du vill så får du ju njuta.

Sen har vi ju otrohetsaspekten i detta, men det var je ej det tråden handlade om.
    Och att vara otrogen ät helt klart helt FEL. 

• Stefan67

Oerhört spännande...
    Är också nyfiken!!!  Glad

• Apmor2

intresseant hur tonen skiljer sig när det är en kvinna som är intresserad av en annan kvinna trots att hon är i en relation.

Ts prata med din man om dina känslor!!!

• Anonym (ÅÅH!)

TS!!! Hur går det nu då?

• Krokig Krokofant

Blev det något?

One by one, one by one.
  • lollisen

Men jösses vad hemskt!

Jag kan mycket väl förstå att man känner stark attraktion/får en stark crush i någon, även om man befinner sig i en relation. Man är inte mer än människa och jag är övertygad om att de allra flesta går igenom detta då de lever tillsammans med någon en längre tid.

Men, det jag reagerar på, är att man planerar att ta det vidare, utan sin partners vetskap. Varför?

Man kanske inte alltid ens behöver berätta om man känner lite för någon annan utanför relationen, det kan göra mer skada än nytta i många fall, då man inte är villig att gå vidare med personen man fått vissa känslor för.

Men varför kan man inte vara ärlig mot sin partner när man faktiskt är villig att ta nästa steg? Jag är så oförstående till att man väljer att ljuga och bedra den människa man har familj och ett helt liv tillsammans med. Så otroligt tragiskt...

Har du, TS, inte större respekt för den partner du valt att elva tillsammans med? HAr du inte ett större förtroende för honom, så att du kan känna att du har möjlighet att vara helt ärlig mot honom?
    Du väljer alltså frivilligt att bedra den man du valt att ha som partner och som far till dina barn?

Jag tycker det är hemskt. Lögner och att bedra... Det är orättvist och så helt igenom oärligt..

Vad hade du känt om du fick reda på bakvägen att han gjort detsamma? och inte sagt något till dig i förväg?

Respektera andra för dess åsikter och att inte alla tänker likadant som du...
  • LucyStacy

Hoppas hon inte är ett dugg intresserad av dig utan skrattar dig rakt upp i ansiktet när du försöker få kontakt med henne!

Hade det varit ett förhållande där en man hade velat ha en kvinna vid sidan av, då hade folk här inne skrivit "Dumpa" eller "skitstövel" eller "as". Nu är det istället "Lycka till" och annat trams.

Svar på tråden Kär i min sons fysioterapeut