• Gudrun256

Nu är jag äcklad!

Jag hade precis kissat och när jag skulle spola fylldes skålen med bajs. När min son hörde att jag skrek började han gapskratta och sa att han hade sett sin storasyster och hennes pojkvän göra en "upper decker double plumkin" (stavning?) medan jag var ute och handlade. Vad tusan är det för något? Strular era tonåringar lika mycket när de får vara ensamma hemma?

• Svar på tråden Nu är jag äcklad!
  • Hannah76
    mammaNena skrev 2011-01-17 13:10:56 följande:
    det där har slagit mig oxå!

Och just det där med att lillebror såg.. det är inte HAN då som sketet i siternen och skyller på syrran??
    Eller så tittar man på ts press..
  • Mcmajjsan
    Hannah76 skrev 2011-01-17 13:23:19 följande:
    Eller så tittar man på ts press..
    ?
    Bf 081230
  • Gudrun256
    Hannah76 skrev 2011-01-17 09:37:35 följande:
    Tycker att det är mest upprörande att detta gjordes framför lillebror..
    Nu säger han att han lyssnade vid dörren efter att de gick in.
    mammaNena skrev 2011-01-17 13:10:56 följande:
    det där har slagit mig oxå!

Och just det där med att lillebror såg.. det är inte HAN då som sketet i siternen och skyller på syrran??
    Det är möjligt. Det var ju inte bajs i skålen, poängen är väl att båda skiter?
    JosefineK skrev 2011-01-17 11:40:06 följande:
    men snàlla nàgon, ni tror vàl àndà inte att detta àr sant??
    Isàfall undrar man ju hur fasen kan bàde lillebror och mamma òverhuvudtaget vet vad detta begrepp àr fòr nàgot??
    Jag visste inte vad det var förän någon på FL förklarade i går, och grabben får väl reda på allt sånt där från internet.
  • Den allsmäktige

Jag är mest fascinerad över att de lyckas vara skitnödiga samtidigt om de nu gjort det...

• Snöviolen
    Den allsmäktige skrev 2011-01-17 19:29:01 följande:
    Jag är mest fascinerad över att de lyckas vara skitnödiga samtidigt om de nu gjort det...
    De vart väl sympatiskitnödiga.
  • FruNaftra

Vad har "upper decker double plumkin" med sex att göra? Finns väl inget med det namnet som syftar på sex?

*trög*

• Krollspell
    FruNaftra skrev 2011-01-18 08:08:29 följande:
    Vad har "upper decker double plumkin" med sex att göra? Finns väl inget med det namnet som syftar på sex?

*trög*
    Har rida, missionär och 69 nåt i namnet som syftar på sex då menar du?
  • FruNaftra
    Krollspell skrev 2011-01-18 16:49:47 följande:
    Har rida, missionär och 69 nåt i namnet som syftar på sex då menar du?
    Vad förstår inte vad du menar. Måste du besvara frågan med en fråga?
  • Gudrun256
    FruNaftra skrev 2011-01-18 16:52:44 följande:
    Vad förstår inte vad du menar. Måste du besvara frågan med en fråga?
    Det tog en stund innan jag fattade också.

Först lyfter man av locket på cisternen på toaletten. Mannen sätter sig på cisternen, kvinnan sätter sig på toalettsitsen, vänd mot mannen. Hon suger av mannen medan båda bajsar. När man sedan ska spola på toaletten kommer mannens bajs ut ur cisternen.
  • FruNaftra
    Gudrun256 skrev 2011-01-18 17:21:55 följande:
    Det tog en stund innan jag fattade också.

Först lyfter man av locket på cisternen på toaletten. Mannen sätter sig på cisternen, kvinnan sätter sig på toalettsitsen, vänd mot mannen. Hon suger av mannen medan båda bajsar. När man sedan ska spola på toaletten kommer mannens bajs ut ur cisternen.
    Oki.....öhm....jaha....

Jag tror jag börjar bli för gammal för att ens försöka förstå Och jag är bara 29....
  • Gudrun256

Det är väl något tonåringar gör för att chocka och äckla.

Dock misstänker jag att någon ljuger eftersom det inte fanns någon bajs i toalettskålen, bara i cisternen.

• Carix

Kan ju vara sonen som har bajsat i toalettbehållaren för att sedan blamea sin syster för att hon ska få massa Skit ;) 

• Krollspell

Men vad händer om mannen droppar en floater, då kommer den ju inte ut i skålen. Ingen kebab dagen innan med andra ord för bästa effekt.

Svar på tråden Nu är jag äcklad!