äter mina snorbusar
...jag vet att de finns fler som jag...jag äter mina snorbusar!
...jag vet att de finns fler som jag...jag äter mina snorbusar!
" *skrattar* Ja,visst är det fantastiskt många som käkar snorkråkor. "
Jo det är härligt å veta att man är i gott sällskap
" jag plockar även ciggaretter i askoppar=( "
Men det gör inte jag men det beror på att jag inte röker
men asså existerar denna tråden fortfarane!!!!
" men asså existerar denna tråden fortfarane!!!! "
Jepp tydligen
Förresten är det någon som har givit nåt nyårslöfte om att försöka sluta peta sig i näsan och att inte äta upp det ?
(Mums)
Jag är också en som haft denna ovana i hela mitt liv men efter att läst den här tråden (och fått mig ett gott skratt) har jag bestämt mig för att sluta äta upp dom. Sluta peta i näsan kan och vill jag inte ...kommer bli ett himla springande efter papper..
Inga fler busar i mun 2006.
Åt precis min sista...
Haha. Ja ett gott skratt får man sig iaf när man läser här
Det verkar ju som att dom är populära, men jag tror jag vastår.
Huh.
Jag åt flugor när jag var liten...
Jag med! *bekänner mig till snorkråkeriätandet* Det låter väldigt äckligt när man pratar om det.. men det liksom bara blir så, som att bita på naglarna ungefär....
puff puff
Jag trodde inte att denna tråd existerade längre!!
hahaha....men det finns ju många konstiga djur i vår herres hage
Fyfan alltså! Vissa människor!
Jag tycker mina pruttar luktar godare än min sambos!
VARFÖR i jösse namn äter man upp dom? jag FATTAR bara inte det...
min kille gör det...och jag tycker det är så äckligt att jag inte ens klarar av att ta upp det med honom, trots att vi annars pratar om precis ALLT.
kan någon förklara?
KONSTIGT!!!
Jag har fått klagomål från moderator att jag har varit anonym när jag velat dikutera graviditet och de har tagit bort inläggen, jag vill inte att någon, inte heller de jag känner på den här sidan ska veta att vi planerar barn.....MEN den här människan som nämner något så äckligt får tydligen vara anonym och man tar inte bort inlägget??????
Ni kan inte mena allvar!!!??? Å många verkar ni va också!!! Jösses!
HAHAHA är tråden kvar HAHAHA *sorry*
Här har vi en till som tycker det är skitäckligt men som gör det själv av ren jävla vana. Vill verkligen sluta men ändå blir det likt förbannat att man gör det igen. Det är absolut inte för att det är gott, jag vill inte få det på golv eller möbler och sen är jag lat för att hämta papper. Som sagt, det är bara en vana som att bita på naglarna. Det gör jag också, fett jävla äckligt men det är skitsvårt att bryta. Jag hade spytt själv om jag såg sambon peta i näsan och äta men ändå gör jag det själv, såklart i min ensamhet och ser alltid till att ALDRIG pussa honom om jag INTE rengjort munnen innan.
Här har vi en till som tycker det är skitäckligt men som gör det själv av ren jävla vana. Vill verkligen sluta men ändå blir det likt förbannat att man gör det igen. Det är absolut inte för att det är gott, jag vill inte få det på golv eller möbler och sen är jag lat för att hämta papper. Som sagt, det är bara en vana som att bita på naglarna. Det gör jag också, fett jävla äckligt men det är skitsvårt att bryta. Jag hade spytt själv om jag såg sambon peta i näsan och äta men ändå gör jag det själv, såklart i min ensamhet och ser alltid till att ALDRIG pussa honom om jag INTE rengjort munnen innan.