• Amoudara

    Vilken är den finaste komplimangen du har fått och från vem?

    Vilken är den finaste komplimangen du har fått och från vem?

  • Svar på tråden Vilken är den finaste komplimangen du har fått och från vem?
  • Kinsale

    "Mamma, jag tror du kommer från himlen för du luktar så gott."

  • Annika i Gbg

    Allra finast var när 15-årige sonen sa: "Mamma, vet du hur stolt jag är när jag har den fräckaste mamman i klassen!?" 

    Nu är han snart 26, jag tänker fortfarande ofta på den kommentaren... 


    Jag tror på livet - även när det sparkar skiten ur mig!
  • CocoC

    "Du är ett föredöme för andra föräldrar" sa min sons fröken i förskoleklassen. Då blev jag glad!

  • jinxan

    Min tvååriga son Linus kom till mig häromdagen och sa helt out of the blue;- Linus är bäst.. Jag sa: ja Linus är bäst.. Han funderade en liten stund och sa; - nej, mamma är bäst! :D


    Mamma till den finaste prinsen och prinsessan i världen..
  • Annika i Gbg
    puss skrev 2011-07-02 22:34:00 följande:
    ungen sa "jag är glad att jag valde dig sm mamma.".
    Gud så rart! Hjärta
    Jag tror på livet - även när det sparkar skiten ur mig!
  • Furstinna

    Jag brukar få höra att jag är väldigt klok och det är faktiskt det som värmer mest att höra :)

  • mrs Elliott

    Min man på vår bröllopsdag : It's so easy to marry you .♥

    Min klient : Du får mig att känna hopp.

  • Shirin85
    Min kompis till mig för ca 7 år sedan: Åh du har så tur i allt du tar för dig.
    Min man: Det handlar inte om det, det handlar om hennes vilja.
    Visst har jag fått många komplimanger men det är en som ligger mig nära om hjärtat och peppar mig till mycket.

    Min dotter: Mamma även om jag fick välja bland alla mammor i hela världen skulle jag ta dig för du är den bästa  Solig
  • Gryndrömmen

    Min man sa häromdagen efter att jag berättat att jag druckit en Celsius för att jag behövde bli pigg på gymmet så sa han att jag inte behövde sånt för min kämparanda fanns i mitt hjärta och hjärna


    ♥ drömmen om ett gryn ♥ 101211 ♥
  • KeChi

    En gång när jag svirade på ett uteställe i Malmö var det en kille som stoppade mig när jag var påvåg in till toaletten och så sa han "du är den vackraste jag har sett"... Det kändes inte helt fel vill ja lova!

  • Thursday

    Hmm, en inte så nära vän sa en gång ungefär så här: Om du inte var en så trevlig person så hade jag hatat dig för att du är så perfekt. Det gillade jag

  • Novaliesmamma

    Min dotter (snart 3 år): Mamma, du ser ut som en prinsessa!

  • riboflavin

    Fick en otroligt fin, men ändå lite underlig under midsommarhelgen.

    Var på fest hos en släkting och insläntrandes kom ett par där jag ser att killen hajar till och kikar lite extra på mig, tänker inte mer på det. Märker efter en stund att även hans flickvän tittar på mig, men inte lika uppskattande. Vi sätter oss till bords för att äta och jag och flickvännen hamnar bredvid varandra. Jag tänker först att det här kan nog bli lite krystat men hon visar sig vara världens charmigaste och vi sitter snart och pratar om allt mellan himmel och jord. På natten när de ska gå flinar hon till och säger "jag ville helst hata dig lite grand eftersom du är så satans snygg, men du är ju för jävla underbar" 


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Sarakechi

    När jag var ute på en krog i Malmö var det en kille som kom fram till mig och sa att jag var det vackraste han någonsn sett.. Det lever jag länge på

  • tindralva

    Det var ingen uttalad komplimang men det kändes som en sådan då min bonusdotter ville vara tärna på vårt bröllop för en massa år sedan. Det gjorde mig glad.

Svar på tråden Vilken är den finaste komplimangen du har fått och från vem?