• linaloo

    Vårbebis i Umeå 2011 - Fika-tråd

    Det var ju nån som kom med idén att vi skulle skapa en fika-tråd för oss med Vårbebisar i Umeå 2011. Så här kommer den :)

     


    Kotten bf 2011-05-13 ♥ mammatillkotten.blogspot.com
  • Svar på tråden Vårbebis i Umeå 2011 - Fika-tråd
  • linaloo

    Vet inte om vi hinner till fikat. Freja ska få göra ett hjärt-eko och EKG idag innan vi får åka hem (+EEG inom några veckor). De trodde inte att det skulle bli före lunch, men vi ser väl.

  • jina79

    Hej å hå! Finns det fler som har möjlighet å ses ngt i juli? Är hemma nästan hela tiden, förutom några dagar i mitten av juli då vi åker till Piteå?

  • ÄlskadeLiten

    Vi är oxå hemma och jag ses gärna. Nu har sambon semester så jag kan ses både med och utan syskon beroende på när och var vi ska ses.

    Bestämma en dag nästa vecka för fika kanske? Vad säger ni? mån, tis eller ons passar mig bäst då vi har dopet nästa helg och folk börjar droppa in söder ifrån på torsdagen.

  • Finesse
    ÄlskadeLiten skrev 2011-07-06 19:25:25 följande:
    Vi är oxå hemma och jag ses gärna. Nu har sambon semester så jag kan ses både med och utan syskon beroende på när och var vi ska ses.

    Bestämma en dag nästa vecka för fika kanske? Vad säger ni? mån, tis eller ons passar mig bäst då vi har dopet nästa helg och folk börjar droppa in söder ifrån på torsdagen.
    Jag kan bara torsdag och fredag... dom andra dagarna jobbar jag.
    Ebba 071228, Hampus 110225
  • litetknyte

    Ingen som vill komma till Holmsund imorron kl. 13? Jina79 å jag ska ses vid Storsjölekparken då.


    Älskar min lilla Vingeling
  • Finesse

    Jag jobbar då med. Tyvärr. Däremot tänkte jag skicka ut ett evenemang på Facebook och bjuda en massa så kanske nån dyker upp. Så vill ni komma sök upp mig där.


    Ebba 071228, Hampus 110225
  • Finesse

    hmm.. det blir nog lite mkt folk jag tar nog bara å skriver här istället skulle nog blir 40-50 pers om alla vill komma.. haha Fika i Sävar, tisdag 19 juli 14.00 


    Ebba 071228, Hampus 110225
  • Finesse

    Det finns en till fika tråd i gruppen... använd den


    Ebba 071228, Hampus 110225
  • vikkan74

    Jag missade att ni skrev i den här tråden också..så jag missade träffen i holmsund idag, tyvärr, men det blir ju fler gånger.

  • Lillstroem

    Om man går in på orumet i gruppen och så nya fika-tråden  och bläddrar ner så kan man lägga till den i favoriter så dyker den upp när någon skriver ngt! =) passa på också att lägga till prsentationstråden och telefonlistan som favvo!

    Blir såklart rörigt med två trådar men i den andra kan man ju skriva adresser och sånt utan att alla ser.

  • jina79
    vikkan74 skrev 2011-07-07 13:34:28 följande:
    Jag missade att ni skrev i den här tråden också..så jag missade träffen i holmsund idag, tyvärr, men det blir ju fler gånger.
    Vad syndObestämd. Vi blev 3 stycken. Det var jättetrevligt. Hoppas du kan komma nästa gång...Skrattande.
Svar på tråden Vårbebis i Umeå 2011 - Fika-tråd