• Katjaaa

    Västerås mammor!!

    Hej.

    Jag är ganska nyinflyttad i Västerås, och när man går hemma och är mammaledig så
    känns de ibland lite ensamt eftersom att jag knappt känner någon i Västerås.

    Därför skulle de vara roligt att träffa och umgås med andra mammor som har barn i ungefär samma ålder som min son som är född jan-10, och kanske gå till busborgen tillsammans, ta en fika på stan eller liknande?

    Någon/några intresserade? Glad

  • Svar på tråden Västerås mammor!!
  • Jloow

    Vi flyttar ner 10-12:e juni efter det ses jag gärna både på fika o promenader på björnön. :)

  • 02030512

    Flyttat från Eskilstuna till Västerås och min lille pojke kommer i feb =)
    några fler som ska ha runt dess? 

  • LokesMammi
    02030512 skrev 2012-01-17 09:34:34 följande:
    Flyttat från Eskilstuna till Västerås och min lille pojke kommer i feb =)
    några fler som ska ha runt dess? 
    Hej o välkommen! Jag är också från e-tuna! =)
    Spännande med en liten! Första?
    11/1-11 kom världens bästa bebis in i våran familj! <3
  • 02030512
    LokesMammi skrev 2012-01-17 17:04:22 följande:
    Hej o välkommen! Jag är också från e-tuna! =)
    Spännande med en liten! Första?
    hihi jupp vet vem du är ^^, Hängde mycket på cafe Haaket när du oxå gjorde det,har tre flickor sedan tidigare =)
    //Camilla 
  • LokesMammi
    02030512 skrev 2012-01-19 08:59:26 följande:
    hihi jupp vet vem du är ^^, Hängde mycket på cafe Haaket när du oxå gjorde det,har tre flickor sedan tidigare =)
    //Camilla 
    Jaha, är det du! =) hehe
    Välkommen hit! =)
    Visst är västerås en mkt bättre stad än skittuna? =)
    Vad tycker Danne om att du flyttat hit?
    11/1-11 kom världens bästa bebis in i våran familj! <3
  • 02030512

    hehe a mycket bättre =) Jodå helt okej med honom =D hur e det med dej/er då?

  • LokesMammi

    Det är bara bra med oss! Lillen har nyss fyllt år! Tänk att han är 1år!? Var är min bebis? =)
    Jag jobbar heltid nu o sambon är hemma!
    Så här är det full rulle. Aldrig hemma känns det som! =)
    Pluttskrutt går inte ännu, men ålar på dom bara den! Bollar, papper och att öppna/stänga dörrar är jätte roligt! =)


    11/1-11 kom världens bästa bebis in i våran familj! <3
  • 02030512
    LokesMammi skrev 2012-01-19 21:00:25 följande:
    Det är bara bra med oss! Lillen har nyss fyllt år! Tänk att han är 1år!? Var är min bebis? =)
    Jag jobbar heltid nu o sambon är hemma!
    Så här är det full rulle. Aldrig hemma känns det som! =)
    Pluttskrutt går inte ännu, men ålar på dom bara den! Bollar, papper och att öppna/stänga dörrar är jätte roligt! =)
    åh gud så snabbt 1år redan hehe =D Han har ju hela livet på sig att knalla omkring så förstår att han inte har brottom hihi =)
  • LokesMammi
    02030512 skrev 2012-01-19 23:43:20 följande:
    åh gud så snabbt 1år redan hehe =D Han har ju hela livet på sig att knalla omkring så förstår att han inte har brottom hihi =)
    Ja, jag vet! Hur hemskt som helst! var är min bebis? =)
    Ne, precis. Det enda jag har varit orolig över är sittandet o krypandet som han var såååååå sen med. Men gåandet gör inget! =)
    11/1-11 kom världens bästa bebis in i våran familj! <3
  • 02030512
    LokesMammi skrev 2012-01-20 19:50:03 följande:
    Ja, jag vet! Hur hemskt som helst! var är min bebis? =)
    Ne, precis. Det enda jag har varit orolig över är sittandet o krypandet som han var såååååå sen med. Men gåandet gör inget! =)
    det kommer när det kommer.. Julia var oxå över ett när hon börja gå.. och idag är hon 9år och aldrig still =P =)
  • 02030512

    12/2-2012.. Vaknar kl 08,00 av värkar.. tänker att de ska gå över under dagen. Höll i sig.. låg kvar i sängen nästan hela dagen.. runt kl 16.00 kommer kompis till gubben och hämtar oss kör upp oss till förlossningen shit kunde det verkligen denna smärta och bara öppen 3cm! tänkte att detta blir en förlossning from hell.. dom informerar om att detta kan betyda att det är ca 2veckor kvar innan bebis vill komma... ajajaja tänkte jag! vi gick runt inne på sjukhuset kom tillbaka en 30 minuter senare... va öppen 4cm.. prata ett tag med personalen min bebis var inte fixerad... dom vågar inte riktigt skicka hem mig.. gav med rygg bedövning... aj som tusan det var nog det värsta jag varit med om!! hon skulle undersöka mig ännu en gång... hm... säger inga kanter kvar... ska hämta en annan läkare... andra läkaren kommer in och ska känna och blir dyngsur då hon får allt vatten över sig typ hahaha.... hon går och byter om... och kommer in någon slags elev och dukar upp för förlossning kan ju hända när som helst... 20.07 kommer min underbara kommentar.. Jag vill inte längre!! jag vill hem nu!! 20.11 är finaste Liam född med mig,sambon och Eleven närvarande läkaren hann inte riktigt vara med =) 3895g och 51cm lång! så kom till förlossning 16.00 han är född 20.11 hehe underbart!

    vi fick däremot komma hem idag... då jag själv förlorade nästan 2L blod under förlossningen
    men nu vet ni iaf =))
    Nu ska jag gå och gosa med finaste Prins <3 

  • view

    Okej tappa bort tråden och hitta den nu igen vi bor på bjurhovda hur går det med bebisen? Min fyller ett nu den 30 och hon får för fullt nu så det är fullrulle.

  • LokesMammi
    view skrev 2012-05-14 13:46:46 följande:
    Okej tappa bort tråden och hitta den nu igen vi bor på bjurhovda hur går det med bebisen? Min fyller ett nu den 30 och hon får för fullt nu så det är fullrulle.

    Var i bjurhovda bor ni? Det gör vi med! =)
Svar på tråden Västerås mammor!!