• Anonym (kåt småbarnsmor)

Gift småbarnsmor som längtar efter att supa sig full och ragga på brudar

Tror jag hamnat i en 30-års kris. Lever i ett förhållande med en man och vi har två underbara barn. Vårt sexliv är helt dött, på grund av att jag inte har lust på honom. Jag vill ha kvinnor.... Längtar efter att få smeka en kvinnokropp. Drömmer om sex med en kvinna hela tiden. På jobb fantiserar jag om mina kvinnliga kollegor.
    Känns som jag blivit tonåring på nytt. Vill bara festa och ha sex. Någon som varit med om nåt liknande? Borde jag berätta för min sambo hur jag känner?

• Svar på tråden Gift småbarnsmor som längtar efter att supa sig full och ragga på brudar
  • Anonym (mamma)

Jag blir ju såå nyfiken på dig!  Vill veta allt. vad pluggar du? Är du bi?  Vad gör du på fritiden? Ursäkta men jag är född nyfiken!! :)

• Anonym (Allis)
    Anonym (mamma) skrev 2011-04-03 11:03:41 följande:
    Jag blir ju såå nyfiken på dig!  Vill veta allt. vad pluggar du? Är du bi?  Vad gör du på fritiden? Ursäkta men jag är född nyfiken!! :)
    frågar man inte så får man inga svar ;)

Jag ska bli behandlingsassisten är sjuksköterska i grund och botten och har innan jobbat mest som personligassisten för en utvecklingsstörd pojke. Ett helt fantastiskt jobb.
    Men ligger lite lågt med pluggandet efter sorgen jag går igenom, så jag pluggar nu mest psykologi och beteende terapi. Ligger dock efter då jag var med om en olycka samt att min dotter var och är nu igen mycket sjuk.
    Jag sätter mig inte i nåt fack. Men jag vet att om jag ska leva med någon så blir det en kvinna. Jag njuter mer med en kvinna på alla sätt.
    Men har inga problem med män, men jag skulle inte direkt vara bara med en man ensam. Ja nu blev detta lite rörigt. Men men..
  • Anonym (mamma)

Vad du är duktig! Ja, man måste väl inte placeras i ett visst fack. Jag menar vad skulle jag vara? Kan man bara inte vara sexuell? Jag vill leva med min man . Men har ju den här längtan i bröstet som bultar och bultar och snart kommer riva sönder min kropp i strävan på att komma ut.
    Avundas dig som kan om du vill! :)

• Anonym (Allis)
    Anonym (mamma) skrev 2011-04-03 11:23:23 följande:
    Vad du är duktig! Ja, man måste väl inte placeras i ett visst fack. Jag menar vad skulle jag vara? Kan man bara inte vara sexuell? Jag vill leva med min man . Men har ju den här längtan i bröstet som bultar och bultar och snart kommer riva sönder min kropp i strävan på att komma ut.
    Avundas dig som kan om du vill! :)
    gå med  i www.qx.se där kan man vara anonym, hitta andra osv. Jag finns där. varit borta länge, men gjorde en ny sida rätt nyligen. Sen finns det www.sylvia.se en sajt för bara tjejer kvinnor. finns många på båda sidorna som är i din sitts...anonym där med och det är gratis. är med i sylvia med, men har inte varit där och fixat så jag ska nog göra det. Om du går med där så kan vi pratas mer där:) Om du sen kan vara och vågar vara ärlig mot din man så kan du sätta in bilder på dig själv om du inte vågar. Men chansen är ju inte så stor att din man går in på dom sidorna. :)
  • Anonym (mamma)

Jag finns med på Sylvia ;)

• Anonym (Allis)
    Anonym (mamma) skrev 2011-04-05 11:21:02 följande:
    Annie38
  • Anonym

regga er på sylvia.se det finns en grupp för oss från FL (eller liknande...) kom dit och prata fritt!

• Anonym (en till)

Hittar ni verkligen någon på sylvia eller qx tex? Har varit med på båda för några år sen och hittade ingen..

Man kanske borde ge sig ut och leta på stan? Om ni vet om något bra ställe i Göteborg är ni välkomna att tipsa mig Skrattande

• Anonym (mamma)

Allis, var tog du vägen??

• Anonym (Allis)
    Anonym (mamma) skrev 2011-04-20 22:25:47 följande:
    Allis, var tog du vägen??
    Nu är jag här...har inte haft mycket tid....haft alldeles för mycket. Men idag är det bara jag och mina djur hemma så är barnledig tills imorgon. :) Idag fick jag någon slags pang sexuell lust...sån häftig känsla... ;) ska kolla in på sylvia sen..ska bara njuta av lust känslan och dricka kaffe...mm wow vad det det känns härligt...
  • Anonym (Kär?)

Förvirrad småbarnsmamma i heteroförhållande som blivit upp över öronen kär i min kvinnliga 13 år yngre gympainstruktör... Blir så glad varje gång jag ser henne och får sån tunghäfta när jag pratar med henne att jag får verkligen tvinga mig att säga något... Detta är inte första gången jag råkat ut för denna känslan för en tjej, bara första gången jag uttryckt den på något sätt...

• Anonym (kåt småbarnsmor)
    Anonym (Kär?) skrev 2011-05-26 23:16:07 följande:
    Förvirrad småbarnsmamma i heteroförhållande som blivit upp över öronen kär i min kvinnliga 13 år yngre gympainstruktör... Blir så glad varje gång jag ser henne och får sån tunghäfta när jag pratar med henne att jag får verkligen tvinga mig att säga något... Detta är inte första gången jag råkat ut för denna känslan för en tjej, bara första gången jag uttryckt den på något sätt...
    Härligt! Det bästa med instruktörer är att man kan glo ohämmat på dem när man tränar.... Har samma problem med tunghäfta när jag ser en tjej som jag är kär i. När jag väl får ur mig något är det nån idiotisk kommentar dessutom...
  • Anonym (Gravid och kåt)

Hej!

Är en småbarnsmamma, bisexuell, som innan jag träffade min nuvarande sambo för ett år sen och blev gravid, mest raggade på tjejer. Jag saknar detta så enormt! Har ett bra sexliv med min sambo, men det går ju tyvärr inte att jämföra med att ha sex med en kvinna. Rynkar på näsan

Är mer kåt än vanligt också pga graviditeten och går numera oftast bara omkring och tänker på tjejsex bara för att jag inte kan få det.

Min sambo säger att det är OK att träffa andra tjejer, bara han får veta vem det är och när och så.

Tror ni någon tjej skulle kunna tänka sig mig nu i detta tillstånd, och var får man i så fall tag på henne?

• oväder

TS, Jag kan till fullo skriva under på det! =)
    Sambo, tvåbarnmor, längtar ut, längtar bort.
    Är bisexuell och ser underbara kvinnor precis överallt just nu...(!) ;)

• Anonym (Tusseliten)

Fick testa på en kvinna igår på Pride.

Mitt första riktiga med en tjej. Hon var tyvärr i fel ände av månaden men hon gjorde grejer med mig! å jag kunde testa en hel del.

Kan lätt säga att det är skillnad på att vara med en kvina jämfört med en man. Kan inte sluta tänka på hennes helt fantastiska tunga å bröst å....ALLT.

Jag var lite för onykter för att kunna få orgasm men....jag vill verkligen uppleva detta igen. Utan alkohol. :)

Fast, jag är precis som flera av er skrivit. Gift, 28, 1 barn. Har ett bra äktenskap, jag älskar honom och så men känner att jag inte tänder likadan tlängre å jag behöver enkvinna i mitt liv.

Så jävla förvirrad å skäms att jag gjorde det för jag är inte den som är otrogen men på nått lustigt sätt känns det osm att det inte är otrohet på samma sätt. jag skulle inte tycka det om han kom hemå sa att han vart med någon kille. jag skulle bara bli askåt av det...

hjälp vad tycker ni??? 

Svar på tråden Gift småbarnsmor som längtar efter att supa sig full och ragga på brudar