• CamillaJ82

    Ses i Örebro

    Hejsan!

    Jag behöver lite nya vänner kring Örebro trakten. Har en dotter på 18 månader. Vore kul att prata lite här och sen ev ses med våra barn. Vad sägs om det?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 20:02
    ingen utav mina vänner har barn, så vi lever ju helt olika liv. Vore alltså kul att träffa nya vänner med barn:)

  • Svar på tråden Ses i Örebro
  • Catt

    Kanske ta en fika på creperiet? där kan ju barnen leka i alla fall :) nackdelen är ju att där kan vara en del folk, speciellt på fredagar. Men Mummel är väl stängt och så många fler ställen än så finns väl inte här i stan eller?

  • OHs mamma

    Gröna Grodan har jag hört talas om att det ska vara barnvänligt...någon som vet?
    Annars är ju Creperiet bra, kan ju ta en tidig lunch kanske?

  • Catt

    Gröna grodan har sin "lekdel" i källaren, slitet och ingenstans att sitta för föräldrar. Vågar inte släppa Tuva där nere själv, man har noll koll då. Så Grönagrodan är mysigt att fika på...fast kanske inte om barnen ska ha kul de med ;).

  • Catt

    Tidig lunch (vid 11 när de öppnar då kanske?) på creperiet låter dock bra för min del :)

  • OHs mamma
    m u m i n skrev 2011-07-20 20:34:42 följande:
    oki, så fredag kl 11 på creperiet?
    Det låter alldeles strålande
  • CamillaJ82

    Då ses vi imorgon:) Jag bjöd med mig två vänner med barn, båda har söner som snart fyller två år. Tänkte att dom också behövde komma ut och träffa lite nytt folk! Hoppas det är ok.

  • principisessan

    Tack för igår! Trevligt :) Var tvungen att gå lite tidigare bara eftersom jag skulle hinna med att handla innan barnen blev alldeles för trötta.

  • OHs mamma
    m u m i n skrev 2011-07-23 11:31:27 följande:
    Tack för igår! Trevligt :) Var tvungen att gå lite tidigare bara eftersom jag skulle hinna med att handla innan barnen blev alldeles för trötta.
    Tack själv!
    Det är ingen fara, det är ju så det är med barn :P

    Oscar visade ju inte direkt upp sin bästa sida igår heller...så det där med att hinna prata försvann ju lite. Hoppas han uppför sig bättre nästa gång :P
  • CamillaJ82

    Ja synd att vi inte hann prata så mycket. Alva är jätte mammig o vågar inte leka allt för långt bort ifrån mig ;P

  • Mitsuko

    Hejsan ! Förlåt får ja låna lite tid av er =) Jag undrar om ni kan tipsa mig om en bra resaurang i örebro att gå till emd sin kära . Vi ska ha barnvakt och gå ut o käka i örebro men är inte därifrån så har ingen aning vart mans ka gå=)
    NÅGON SOM HAR TIPS ??

Svar på tråden Ses i Örebro