• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Vem skrev (sade) vad?

Här är några klassiska citat som ni kan få klura på, fuskar ni så lurar ni bara er själva (och kompletterar okunskapen med avsaknad av integritet!).

Jag hoppas att det blev rätt, det blev lite knepigt med quizfunktionen ett tag.

An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Vem skrev (sade) vad?
  • Themis
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-05-24 22:23:59 följande:
    Hade du bara ett rätt mer än mig!? Jag som trodde att du var smart.
    Nej, inte särskilt, för då hade jag väl gjort nåt vettigare med min tid än att hänga här?
    Selfishness is not living as one wishes to live, it is asking others to live as one wishes to live. ~Oscar Wilde~
  • Familjeliivsfinastenick
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2011-05-24 22:33:03 följande:
    Då måste det varit någon annan som skrev alla smarta inlägg jag har läst av dig.
    OMFG har min goda tvilling tagit sig lös nu igen?! :-/
    Themis skrev 2011-05-24 22:39:22 följande:
    Nej, inte särskilt, för då hade jag väl gjort nåt vettigare med min tid än att hänga här?
    So say we all!
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Themis skrev 2011-05-24 22:39:22 följande:
    Ja, det finns nog inga genuint smarta människor på FL, de som är det är helt enkelt inte här.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Midka
    Doktorn skrev 2011-05-24 20:38:58 följande:
    Om det är någon tröst så måste det vara en av de vanligaste citaten som hänförs till fel person. Jag skulle tro att rätt få faktiskt kan den.
    Tack. Det hade dock varit grymt, nördigt kul att kunna just den.... Då kan man ha överseende med att inte kunna så mkt annat...  
  • JuliaåRonjasmammis

Jag tog inte alla, vilken skam! Skäms

Måste fundera på det här innan jag försöker igen.

Don't mess with my integrity!
  • dio

Ditt bästa resultat är 7 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 70 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 5 rätt.

I was an atheist until I realized that I am God
  • SysterYster03
    Ditt bästa resultat är 9 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 81 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 5 rätt.

"Där döden finns, finns inte vi och där vi finns, finns inte döden. Därför är döden ingenting för oss." Är felskrivet. Rätt är ""Döden är ingenting för oss, där döden finns, finns inte vi, och där vi finns, finns inte döden.#
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    SysterYster03 skrev 2011-06-03 00:52:52 följande:

Quizet har tagits av 81 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 5 rätt.

"Där döden finns, finns inte vi och där vi finns, finns inte döden. Därför är döden ingenting för oss." Är felskrivet. Rätt är ""Döden är ingenting för oss, där döden finns, finns inte vi, och där vi finns, finns inte döden.#
    Vad grundar du det på?
  • riboflavin

Quizet har tagits av 84 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 5 rätt.

Jag stod länge och vägde på fråga 2, och valde fel Rynkar på näsan fan det här är ju sånt jag verkligen ska kunna.

Men kul quiz! 
Svar på tråden Vem skrev (sade) vad?