• UniverseMary

    universum ger oss kraft som vi ger universum

    Först vill jag säga hej jag blev medlem idag nyss min underbara vän sa att det här var en sida med bra människor fast alla är ju bra människor, man kan prata...

    Jag tror att vi alla drivs av en kraft från det yttre det vi inte kan se men känner om man mediterar njuter av sig själv. sexuality är mycket viktig man kan ta hjälp av kemin också och naturen, marijuana hjälper oss se, stjärnorna hjälper oss. så länge vi älskar alla får vi den energi vi behöver, man får inte ta energi inte äta andra! djur skall älskar never ever skördas... ursäkta om jag skriver så att ni inte förstår, är från U.S.A och jag uttrycker mig genom luften tror att själen förstår men inte alltid ni..... jag älskar er everybody!

  • Svar på tråden universum ger oss kraft som vi ger universum
  • La Lola

    Är du kompis med Gudasänd måntro?


    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • UniverseMary
    La Lola skrev 2011-07-18 16:24:12 följande:
    Är du kompis med Gudasänd måntro?

    nej jag tror inte på gud absolut inte!
  • UniverseMary
    Selfish Geene skrev 2011-07-18 16:39:08 följande:
    du vet inte vad "energi" är, eller hur?

    jag tänker inte på energi som mat eller rörelse utan som vi alla bär på och som kan skickas vidare som överförs och som vi känner som dunkar inom dig och inom mig i alla  men vissa har gömt för att de skäms och vissa glömt från när de var barn då allt är som starkast mänga deny. vi rör oss med den utan att veta var. den blir starkare om vi fokusera mycket tänker och det klarar vi men man måste älska många är ensamma jag vill gärna hjälpa dem men det är svårt för så många gråter, är rädda, det är hemskt. du kanske inte förstår, mina vänner gör och mina barn bryr sig inte de är små och jag älskar dem, de får tro vad de vill jag vill inte tvinga aldrig någonsin inte heller dig. inte någon! alla får tro vad de vill, och det här är vad jag tror.
  • La Lola
    UniverseMary skrev 2011-07-18 16:35:38 följande:
    nej jag tror inte på gud absolut inte!
    Ok.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Selfish Geene
    UniverseMary skrev 2011-07-18 16:51:12 följande:
    jag tänker inte på energi som mat eller rörelse utan som vi alla bär på och som kan skickas vidare som överförs och som vi känner som dunkar inom dig och inom mig i alla  men vissa har gömt för att de skäms och vissa glömt från när de var barn då allt är som starkast mänga deny. vi rör oss med den utan att veta var. den blir starkare om vi fokusera mycket tänker och det klarar vi men man måste älska många är ensamma jag vill gärna hjälpa dem men det är svårt för så många gråter, är rädda, det är hemskt. du kanske inte förstår, mina vänner gör och mina barn bryr sig inte de är små och jag älskar dem, de får tro vad de vill jag vill inte tvinga aldrig någonsin inte heller dig. inte någon! alla får tro vad de vill, och det här är vad jag tror.
    om du använder ord som redan har en betydelse (som dessutom skiljer sig avsevärt från det du vill förmedla) borde du tala om att du inte använder ordet korrekt utan bara hittat på en egen definition av ett begrepp som för gemene man betyder något helt annat.

     
  • UniverseMary
    Selfish Geene skrev 2011-07-18 17:07:42 följande:
    om du använder ord som redan har en betydelse (som dessutom skiljer sig avsevärt från det du vill förmedla) borde du tala om att du inte använder ordet korrekt utan bara hittat på en egen definition av ett begrepp som för gemene man betyder något helt annat.

    Och? Jag tror på det jag tror på, och om det inte passar dig eller någon annan så fine.
  • Digestive
    Selfish Geene skrev 2011-07-18 17:07:42 följande:
    om du använder ord som redan har en betydelse (som dessutom skiljer sig avsevärt från det du vill förmedla) borde du tala om att du inte använder ordet korrekt utan bara hittat på en egen definition av ett begrepp som för gemene man betyder något helt annat.

     
    Gemene man lär använda ordet precis som det har gjorts.
Svar på tråden universum ger oss kraft som vi ger universum