• Miss826

    spök streck??

    Hjälp mig BIM - 6, ser ni också strecket?


  • Svar på tråden spök streck??
  • slemtorsk i din bralla
    zenoble skrev 2011-10-02 14:23:51 följande:

    Ja, vågar nog säga grattis :)


    vart ser du det strecket??? jag måste bara fråga för nu har jag vritt o vänt och börjar fundera på om mina glasögon är kassa *S*
  • slemtorsk i din bralla

    nej jag ser inget... laddade upp bilden själv och försökte förstärka något som kanske fanns där men inget.....och finns det något där så är det iaf inte rosa som det ska vara för då hade det framträtt tydligare vid färgförstärkning...så tyvärr

  • cpOFFER

    men... hur har du lyckats misshandla testet så? jag ser ingenting pga alla bucklor och repor, tyvärr.


    Perspektivsskärpa: Väljer du att se på saker annorlunda, kommer sakerna snart se annorlunda ut.
  • Miss826

    Okej,vad tråkigt, är väl jag då som inbillar mig!

  • cpOFFER

    men kan du inte ta ett nytt om ett par dagar? håller tummarna!


    Perspektivsskärpa: Väljer du att se på saker annorlunda, kommer sakerna snart se annorlunda ut.
  • Miss826

    Idag på bim -6, ska testa igen om nån dag, hoppas verkligen vi har kämpat i 4år nu!!

  • Miss826

    Visar utslag på ÄL stickan,konstigt nog har redan haft äl för någon vecka sen eftersom att mensen ska komma nu om 6 dagar... någon som vet varför?


  • shellly

    Om jag så tar ett ÄL test varje dag i månaden visar den alltid 2 väl synliga streck. Men när jag har ÄL är de båda superstarka så förlita dig inte på ÄL strecket.

    Jag har fått allt för många test med spökstreck.

    Hoppas det är på riktigt för dig!!

  • zenoble

    Jag ser men får vinkla skärmen lite :) sådär såg mina ut på äl+7. Men som andra sagt testa igen om ett par dagar så får du ett säkert svar. Men om jag är den enda som ser så står jag fast vid det, hihi spännande ;)

  • Shibby 78

    Ser ett streck på graviditetstestet som är tunt som en sytråd, men det ser ut som det legat länge och fått torka? Positiva tester för mig med sådana stickor har alltid varit streck som varit lika breda som kontrollstrecket.

    Äl-testet är neg så det säger inget. 


    X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ IVF1: Loppan, BF 6/10 -11 ~
  • Kaosmamma

    Ser nåt tunt på gravtestet men ser gammalt ut och intorkat ut och då ska man ej läsa av. Äl testet är negativt. Men hoppas så klart att du är gravid efter allt ert kämpande!!

Svar på tråden spök streck??