• Randiga Rut

    BIM-lista 2011/2012

    Här samlas vi som följt varann ett tag! 


    Tanken är att vi som vill följas lite längre kan stanna i en och samma tråd, så slipper vi splittras upp varje månad och de som har bim i slutet av månaden slipper känna sig övergivna!
    När vi väl är fått ett plus så kan man fortsätta hänga med samma gäng i BF-tråden.


    BIM Juni 2011: www.familjeliv.se/Forum-11-235/m58779424.html


    BIM Juli: 2011: www.familjeliv.se/Forum-11-235/m59363389.html

    BIM Augusti 2011: www.familjeliv.se/Forum-11-235/m59799379.html

    BIM September 2011: www.familjeliv.se/Forum-11-235/m60273886.html


    BIM Oktober 2011: www.familjeliv.se/Forum-11-235/m60935637.html

    Vår BF-tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61023162.html


    Självklart är alla välkommna! 

  • Svar på tråden BIM-lista 2011/2012
  • ELG

    Lycka till Mel83, mys på ;)!

    Här var det precis som jag misstänkte.... Idag plussade vi på BIM+1 :) Använde ett CB och fick ett plus redan efter 3 s, avläsning ska ske efter 2 min men det behövdes inte!

    En härlig start på året! Började den 1 jan med utebliven mens... :D

  • Pacgirl

    GRATTIS ELG härligt....inte många kvar nu som ska plussa!!! ;D

    Mel då väntar vi på en bild på ett vackert pluss den 15:e ca ^^

  • Maliso
    Pacgirl skrev 2012-01-02 23:00:02 följande:
    GRATTIS ELG härligt....inte många kvar nu som ska plussa!!! ;D

    Mel då väntar vi på en bild på ett vackert pluss den 15:e ca ^^
    Hoppas verkligen det Har väntat länge nu tycker jag! Har nästan tappat räkningen...men tror detta blir försök nio eller tio efter mitt MA. Händer inget nu så ska jag nog uppsöka gynekolog för en undersökning, vi har myst på riktigt bra denna månad. Dags att äta upp frukosten och bege sig iväg för arbetsdag nummer två på detta år!
  • Pacgirl
    Maliso skrev 2012-01-03 06:37:16 följande:
    Hoppas verkligen det Har väntat länge nu tycker jag! Har nästan tappat räkningen...men tror detta blir försök nio eller tio efter mitt MA. Händer inget nu så ska jag nog uppsöka gynekolog för en undersökning, vi har myst på riktigt bra denna månad. Dags att äta upp frukosten och bege sig iväg för arbetsdag nummer två på detta år!
    Ja bättre än att bara vänta tror jag...:) Men klart vi hoppas att inget är konstigt o att ni kommer lyckas på egenhand, ni har ju gjort det en gång!! :D
  • ELG

    Håller alla tummar och tår för den 15 :)!

    Kanske är som det var för oss denna månad... vi hade båda bestämt oss för att denna gång skulle det bara funka för vi orkade helt enkelt inte med nått mer försök och allt där till :)

  • Maliso

    Ja vi är båda lite less nu faktiskt, försöker verkligen att inte tänka på ÄL egentligen men det är svårt! Sambon blir väldigt stressad och tror att jag bara förför honom när jag har ÄL men denna omgång så har vi som sagt lyckats att inte tänka på ÄL dagar utan bara  myst när vi känt för det, vilket har blivit oftare än innan Så nu hoppas jag lite extra! Återkommer förhoppningsvis med ett plus kring den 15:e. Nu är ju risken att man kommer bli grymt skenis och inbilla sig symptom hela tiden! 

  • ELG

    Att vara mer spontana är verkligen något man behöver i allt detta, det lättar upp :)

    Vi va lugna fram till äl, men denna månad kunde jag bara inte tänka på något annat fram till bim... vissa månader kan man inte slappna av helt enkelt.

    Nu hoppas vi att det ville sig :)

Svar på tråden BIM-lista 2011/2012