• Anonym (jag)

Jag vill knulla!!

Jag är i ett förhållande sen ett antal år tillbaka och vi har ett barn. Tyvärr så är vårat sexliv praktiskt taget dött. Vi har sex ungefär varannan månad. Och det är inte en bra sex när vi väl kommer till ens. Vi går igenom de gamla rutinerna helt enkelt. 
    Jag är inte kär i honom längre utan vi känns mest som vänner. Han påstår att han är kär i mig men jag tvivlar på det. Det är ju uppenbart att vi inte tänder på varandra längre.

Jag saknar att vara kåt, att KNULLA!  Ibland funderar jag på att vara otrogen men jag vet inte om jag skulle palla det. Jag har spanat in en kille på jobbet som jag flörtar med hela dagarna, om jag vore singel så skulle jag varit all over him.

Jag har funderat på att lämna killen i och med att vi numera bara beter oss som två rumskamrater. Men jag älskar honom, han är världens bästa pappa och jag skulle gärna vilja ha ett till barn med honom om nåt år. 

Å alla dessa funderingar man sitter med på natten..... 

• Svar på tråden Jag vill knulla!!
  • Anonym (J)
    Fridolini skrev 2025-04-11 17:15:44 följande:

Älskar att knulla i alla tänkbara ställningar

Är du en kille? 
  • Meddelande borttaget
  • burleskburkläsk
    Ordinär Man skrev 2023-07-06 19:11:23 följande:

Och inte en tanke på att sannolikt vill han också bara knulla?

Du kan fortsätta så här, och upptäcka att efter ett tag behöver din man inte de där trista knullen en gång i kvartalet. 

För så är det, att dålig sex är bättre än ingen sex. Men man avstår dålig sex om man kan få hygglig sex. Åtminstone lite då och då.

Det dummaste jag läst under mina två månader som medlem här!

Dåligt sex är inget att ha, jag är hellre utan sex isf!

Hade ett kort förhållande när jag var 17-18...det var dåligt sex...hade varit bättre om hon hade velat hitta på annat...kolla serier på tvn gick ju bra! 😄
  • Anonym (J)
    burleskburkläsk skrev 2025-04-11 18:07:50 följande:
    Det dummaste jag läst under mina två månader som medlem här!

Dåligt sex är inget att ha, jag är hellre utan sex isf!

Hade ett kort förhållande när jag var 17-18...det var dåligt sex...hade varit bättre om hon hade velat hitta på annat...kolla serier på tvn gick ju bra! 😄
    Två månader här är ingenting. 
  • burleskburkläsk
    Anonym (J) skrev 2025-04-11 18:09:28 följande:
    Två månader här är ingenting. 
    Jag har vetat av sidan i säkert 20 år...jag har dock aldrig varit medlem här.

Förstår att om man bokstavligen bor här länge stöter på helt fuckade grejor.

Men dåligt sex är just dåligt sex...inget att befatta sig med! 🤣
  • Anonym (J)

burleskburkläsk skrev 2025-04-11 18:12:32 följande:
    Jag har vetat av sidan i säkert 20 år...jag har dock aldrig varit medlem här.

Förstår att om man bokstavligen bor här länge stöter på helt fuckade grejor.

Men dåligt sex är just dåligt sex...inget att befatta sig med! 🤣
    Men ni var 17 år. Hur kunde du ha så höga förväntningar då? Du kanske var den första eller andra hon var med.

Och sex är man två om. Om det nu var så dåligt så kunde du väl ha hjälpt henne / sagt vad du gillar. Men förmodligen tyckte hon nog inte det var bra med dig heller om du inte gillade det. Sånt märks 
  • Anonym (J)

Att du sitter på ett forum och skrattar åt det säger bara en hel del om dig själv

• burleskburkläsk
    Anonym (J) skrev 2025-04-11 19:24:35 följande:

Men ni var 17 år. Hur kunde du ha så höga förväntningar då? Du kanske var den första eller andra hon var med.

Och sex är man två om. Om det nu var så dåligt så kunde du väl ha hjälpt henne / sagt vad du gillar. Men förmodligen tyckte hon nog inte det var bra med dig heller om du inte gillade det. Sånt märks 
    Hade haft tre flickvänner före där allt var bättre...

Tro mig det var jag inte, hon hade varit med betydligt fler än mig iaf...

Behöver inte gå in på detalj...hon kan mycket väl ha ogillat det, det gör mig inget...oavsett vilket så var det dåligt.
  • Anonym (J)
    burleskburkläsk skrev 2025-04-11 19:36:33 följande:
    Hade haft tre flickvänner före där allt var bättre...

Tro mig det var jag inte, hon hade varit med betydligt fler än mig iaf...

Behöver inte gå in på detalj...hon kan mycket väl ha ogillat det, det gör mig inget...oavsett vilket så var det dåligt.
    Alla är olika och alla har varit nybörjare någon gång. Ni passade väl inte med varann då helt enkelt. Men att sitta här och göra skrattgubbar åt det är ju bara taskigt. Hon var liksom bara 17 år, finns många aldrig ens har legat med någon då.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Motherinlaw

Det här måste vara en trolltråd, du vill inte ligga med honom men du vill skaffa flera barn? 

• Anonym (Man 9)
    Motherinlaw skrev 2025-04-12 04:19:27 följande:

Det här måste vara en trolltråd, du vill inte ligga med honom men du vill skaffa flera barn? 

Tror du de haha
Svar på tråden Jag vill knulla!!