Barn i Ängelholm 2012
Jag ska ha mitt första barn i juni.. Enligt ultraljudet så ska vi få en liten sessa :) Finns det fler som ska ha barn här som vill prata om allt om graviditeten och allt runt omkring?
Jag ska ha mitt första barn i juni.. Enligt ultraljudet så ska vi få en liten sessa :) Finns det fler som ska ha barn här som vill prata om allt om graviditeten och allt runt omkring?
Fika på torsdag fm då? Kan fram till kl 13
Kan iofs efter oxå men då är barnen med :)
Torsdag fm passar bra!
Vilken tid?
10?
11 passade Christina bättre. Kan du då Lottis?
Kl 11 blir bra! Var?
Ja du. Vad tycker du?
Vill ni fika ute eller komma hem till oss kanske?
Vi kommer gärna hem till er!
MEN, bara så ni vet så är vi lite förkylda och har varit i en vecka minst, dock mest hosta kvar nu.. Så vill ni att vi håller oss ifrån er förstår vi och stannar hemma!
Du det e helt lugnt. Hoppas Christina oxå kan. Kan du inte skicka ditt nummer privat till mig?
Har skickat mitt nummer till dig. Hoppas du fick drt
Inboxat mitt till dig med! Vilken tid, 11???
Det e väl ingen som läser här längre... Men "på väg" hur är det med er?? Hur går det?
Kram
Hej,
Jag har typ lämnat Familjeliv :P
Men nu gick jag in för att försöka hitta er!
Vi mår utmärkt! Eleonore fyller 1 år om en månad, hon blir faktiskt 11 månader idag! Det är en underbar tjej vi fått, lite galen men härligt humör och bestämd dam!
Vi planerar ev en trip till Ängelholm nu i början av juni, helgen nationaldagen! Går det att få tag i er på något sätt? Hade varit skoj att ses :)