• fatooooosh

Hjälp tack..

Här är en PCOS tjej som har fått nog med sin kropp..

Jag vet inte vad jag skall göra för att bara få mig att gå ner i vikt och få en fin form i midjan och magen och få en fina smala eller mer sagt celulitfria ben och rumpa   Gråter, min BMI är över 25 Rynkar på näsan...

Snälla kan du bara rådgiva mig vad jag bör undvika äta och vad jag borde äta, jag vet jag borde undvika ris och potatis och bröd osv... Men jag blir så hungrig ändå! Ohh jag hatar min kropp, jag skäms att gå på fester och bröllop för klänningarna är så fula på mig Gråter..

And btw jag är i ett arabiskt land där det är förbjudet eller alla glor ifall jag är ute och joggar Rynkar på näsan..

Jag vill ner i vikt hemifrån och inte ute, vill ner mini 7kg inom 3 månader.. Jag har kunnat använda sådanna tabletter för snabb nedgång i vikt men jag kommer få tebax den snabbare än att förlora dem Obestämd.. Jag skäms att ha sexy clothes framför killen Oskyldig....

Uppskattar din hjälp..        

• Svar på tråden Hjälp tack..
  • Träningsexpert Elmina

Det ska inte vara någon omöjlighet att gå ner 7 kg på 3 månader. Men det är svårt att träna bra om du känner dig hungrig. Välj fiberrika kolhydrater som fullkornsprodukter, rotfrukter, bönor och grönsaker. De tillsammans med magra proteinprodukter håller dig mätt längre.

Har du någon utrustning för hemmaträning?
    Du kommer långt med ett träningsgummiband, hopprep och en pilatesboll. Träna igenom hela kroppen varannan dag och hoppa hopprep mellan styrkeövningarna för att få igång fettförbränningen.

Burpees och mountainclimber är bra övningar att lägga in. Se till att ta ut dig och bli riktigt svettig och trött.    

• fatooooosh

Tack så mycket.. skall förfölja dina punkter och hoppas på det bästa..

Jag vorre tacksam om du gav mig mer träningstips..

Tack ännu en gång :) jätte snällt   

Svar på tråden Hjälp tack..