• Anonym (halvpervers)

Män som sprutar i kalsongerna...

Jag blir upphetsad av att fantisera om män som sprutar av ren upphetsning i kalsongerna. Typ väldigt oerfarna män som blir så kåta (av mig t ex) att de inte kan hålla sig, antingen bara av åsynen av mig eller för att vi gnider oss mot varandra eller så. Blir kåt av att läsa berättelser där det händer. Någon som känner igen sig?

• Svar på tråden Män som sprutar i kalsongerna...
  • Anonym (Nepp)

Nej, är naturligtvis inte det minsta intresserad av rena  fjortisbeteenden som att inte kunna kontrollera sin egen kropp eller dess spillningar. Dum fråga. 

• Anonym (Långbent)

När jag var hemma hos en killkompis för några veckor sedan berättade en killkompis att han sprutat i kalsongerna nu. Jag visste att han var tänd på mig men inte så att jag trodde han skulle komma i kallingarna bara av stå och prata med mig haha.

• Anonym (Prematur)
    Anonym (Långbent) skrev 2025-12-20 21:19:13 följande:

När jag var hemma hos en killkompis för några veckor sedan berättade en killkompis att han sprutat i kalsongerna nu. Jag visste att han var tänd på mig men inte så att jag trodde han skulle komma i kallingarna bara av stå och prata med mig haha.

Den lät nästan extrem. Han måste varit riktigt tänd på dig. 
  • Anonym (Långbent)
    Anonym (Prematur) skrev 2025-12-21 08:25:52 följande:
    Den lät nästan extrem. Han måste varit riktigt tänd på dig. 
    Ja det är nästan komist :)
  • Anonym (Ta)
    Anonym (Långbent) skrev 2025-12-20 21:19:13 följande:

Måste ha varit dina långa ben ;) hade du någon kjol på dig?
  • Anonym (Långbent)
    Anonym (Ta) skrev 2025-12-21 09:36:23 följande:
    Måste ha varit dina långa ben ;) hade du någon kjol på dig?
    Nej jag hade svarta jeans och leopardmönstrad blus. Inget uringat heller. Men jag vet att han gillar långa tjejer och tycker att jag är bland de snyggaste han sett. Jag är 47år haha, han 52år.
  • Anonym (Ta)
    Anonym (Långbent) skrev 2025-12-21 09:46:49 följande:
    Nej jag hade svarta jeans och leopardmönstrad blus. Jag är 47år haha
    Ouff, det låter läckert ;) 
  • Anonym (J)
    Anonym (Långbent) skrev 2025-12-21 09:46:49 följande:
    Nej jag hade svarta jeans och leopardmönstrad blus. Inget uringat heller. Men jag vet att han gillar långa tjejer och tycker att jag är bland de snyggaste han sett. Jag är 47år haha, han 52år.

Haha OMG är han 52 år!? 
    Du måste ju verkligen vara något extra haha.
    Tog du det som en komplimang eller var det bara weird?

• Anonym (Långbent)
    Anonym (J) skrev 2025-12-21 09:54:42 följande:

Haha OMG är han 52 år!? 
    Du måste ju verkligen vara något extra haha.
    Tog du det som en komplimang eller var det bara weird?

Ja det är han men detta är väl lite tonårsaktigt. Jag ser väl det lite som en komplimang.
  • Anonym (J)
    Anonym (Långbent) skrev 2025-12-21 09:59:03 följande:
    Ja det är han men detta är väl lite tonårsaktigt. Jag ser väl det lite som en komplimang.
    Det tycker jag du ska göra!
    Ja det är ju väldigt tonårsaktigt. En vuxen man ska ju kunna kontrollera sig, se till så att kvinna är nöjd innan man släpper lös.
  • Anonym (Jo)
    jontebula skrev 2025-12-21 14:10:44 följande:

vilken man vill komma i byxorna ? låter nåt som en p12 gör bara..

Håller med om att det gör det.
Svar på tråden Män som sprutar i kalsongerna...