• septum

4:e barnet i september 2012

Hej! Det skulle vara kul och se om det är fler som ska få sitt fjärde barn i september. Vi är beräknade den tredje. Skulle vara roligt att höra om era andra barn mm..

• Svar på tråden 4:e barnet i september 2012
  • Love78

Septum Ja hon ligger i säte
    Och det gör hon fortfarande för vändningsförsöket misslyckades idag
    Men ska tillbaka på ett nytt försök på Torsdag!! Fick veta idag att hon väger 2700g alltid kul att få veta!!

• septum

Love, vår tös ville heller inte vända vid vändningsförsöket, men de gör inget mer försök på oss utan vi är uppsatta för snitt på måndag, två dagar... Jag längtar efter att få träffa henne nu.

• Love78

Lycka till nu septum på ks... Spännande!!
    Är du nervös! Jag tycker det är lite små läskigt att vara vaken och att någon skär i en Jag är skit nervös ifall det blir ks!

• septum

Lite nervös är jag, lite läskigt håller jag med om men jag skulle aldrig vilja missa allt, första skriket, få se henne direkt hon kommer fram, få höra vikt o längd på en gång, få se partnern när bebis kommer, det är priceless...

• Love78

Håller med dig!! Skulle aldrig vilja missa det!
    Men har ju fött 4barn vaginalt och känner mig mer att jag vet vad som komma skall med det Medans ks är nytt och okänt!!!

• EmmaR83

Lycka till imorgon Septum!! så mysigt för er att få träffa er lilla tjej :)

Vi har ul igen imorgon, hade för lite fostervatten i onsdags så får se om det blivit nå bättre nu, annars vet jag faktiskt inte vad de gör åt saken eftersom vi inte räknas fullgågna än. Tydligen blir man igångsatt ifall man gått full tid.. ja morgondagen får visa hur de blir. Längtar massor efter att få träffa denna lilla krabat!!

• EmmaR83

Ja i tisdags kom vår lilla Alfred, 2405g och 44 cm <3

Hur går det för er andra, någon fler som tittat ut än?? :)  

• SweetLove
    EmmaR83 skrev 2012-09-02 07:52:10 följande:
    Ja i tisdags kom vår lilla Alfred, 2405g och 44 cm <3

Hur går det för er andra, någon fler som tittat ut än?? :)  
    Grattis! :)

Har 27dagar till bf. 
  • septum

Grattis EmmaR83. Det var en en pytteliten bebis ni fick. Själv fick vi vår dotter i måndags. Hon vägde 3320 g och var 50 cm. Världens sötaste förstås .

• EmmaR83

Tack så mycket Septum, SweetLove och Love78 :) jo han är söt som en liten docka :)
    och Grattis Septum! ja hon är säkert helt underbar :)   

• SweetLove

Var på mvc idag och sfmåttet ligger på 32 som för 2v sen, så nu ligger jag en bit under normalkurvan.
    Förra gången låg jag precis på normalkurvan, detta har aldrig hänt under tidigare graviditeter. Alltid legat lite över.
    Sen har hon sjunkit ner rejält och fixerat sig. Är i v36+1. Jag tycker det känns tidigt att fixera sig, det är endå 4e barnet för mig. Med de andra så var det aldrig fixerat förutom första.
    Någon annan som fått 3 eller mer barn som fixerat sig flera veckor innan bf? Fått före eller gått över tiden? 

• cozmoz

Vi e fixerade var nog i samma v som du ungefär... Väntar nr fyra vi med....

• SweetLove
    cozmoz skrev 2012-09-12 08:20:33 följande:
    Vi e fixerade var nog i samma v som du ungefär... Väntar nr fyra vi med....
    Känner du av något? Hur många dagar kvar?

Magen sjunker för varje dag och det trycker på massor neråt, förvärkar då och då. 16dagar till bf idag. 
Svar på tråden 4:e barnet i september 2012