• smurfelina75

Fler i Sthlm som väntar syskon hösten 2012??

Hej!

Finns det några fler som väntar syskon till hösten 2012 och som bor i Sthlm? 
    Jag har BF i början av Okt och det skulle vara jätteroligt o få kontakt med andra som också är gravida och som ska ha i höst.
    Har en son som är född -07.                             

• Svar på tråden Fler i Sthlm som väntar syskon hösten 2012??
  • Josephine80

Ja, jag tycker de hjälper. Tycker inte du?

Midsommar imorgon! Har faktiskt inte planerat något utan det blir nog picknick med familjen nära var vi bor där de ska ha midsommarfirande. Hur ska ni fira?

• Helenasoch jörgens

dom hjälper sådär,
    ja midsommar firas hos mormor o morfar, med min mamma,bonuspappa,ena systern o min sambo o min dotter.. med grillat o umgås

• Granen

Jag blev sjukskriven till den 28 juli. Bara hoppas på att de godkänner GP som börjar den 29 juli.
    Känns lite snopet då jag skulle jobbat länge till.
    Men funkar det inte så gör det inte det..

• Josephine80

Vad skönt att du blev sjukskriven Granen.
    Förstår om det känns lite jobbigt att sluta jobba tidigare än förväntat men som du säger själv, går det inte så går det inte. Varje graviditet är annorlunda.

Glad Midsommar tjejer!

• Josephine80

Hej tjejer!

Hade ni en bra midsommar? Har haft det bra men har fått vara orolig nu sen igår dagens besök hos BM. När hon lyssnade på bebisens hjärta märkte hon att det hoppade över slag Så vi har varit på sjukhuset idag för läkarbesök och ultraljud. Som tur är såg hjärta anatomiskt bra ut och att den slog oregelbundet hände väldigt sällan. Läkaren sa att vi inte behövde oroa oss och BM ska lyssna extra länge och noga vid varje besök.

Usch vad jag har varit orolig! Mannen också

• Helenasoch jörgens

hej våran midsommar va bra o varm!!!

men usch va jobbigt, va bra att hjärtat såg bra ut ändå, ja klart barnmorskan måste lyssna ordentligt.. min gör det alla fall....

• Josephine80

Nej, det var inte kul alls att bli uppskrämd så där. Hur är det med er magar då? Idag är det exakt två månader kvar tills BF för mig :-0 Har börjat fundera om jag och mannen borde gå en profylax kurs. Har nån av er gått en sån? Hjälpte det?

• Helenasoch jörgens

jo bra med min, men tungt..... svårt när jag ska vända mig i sängen, o jobbigt när jag e ute o går o blir trött av minsta ansträngning:/

för mig  e det snart 10veckor kvar:)

nope inte gått en sån kurs! gjorde inte det med första barnet heller

Svar på tråden Fler i Sthlm som väntar syskon hösten 2012??