Du kille, ärligt, varför vill du inte gifta dig med din tjej?
Som rubriken lyder är jag nyfiken till orsaken till att du som kille inte vill gifta dig med din tjej?
Jag är i sitsen att jag vill gifta mig med min kille man han vill inte. Han har tidigare varit gift och vill inte utsätta sig för att skilja sig igen. Hans svar gör att jag tvivlar på hans kärlek till mig även fast han säger att han hoppas att få leva resten av sitt liv med mig. Jag blir snart knäpp av att jag hela tiden tänker på det här och inte kan släppa det. En gång har jag tagit upp med honom att jag funderar över hans motsånd till giftemål. Jag vill inte visa att jag "ältar" detta och därför vill jag inte ta upp det igen. Men mina frågor i huvudet vill jag försöka finna svar på.
Vi har barn på varsitt håll och inte någon av oss vill ha fler barn. Vi är särbos och båda vill fortsätta att vara det, förmodligen tills barnen flyttat hemifrån. Förhållandet är på topp! Bara detta att inte vilja gifta sig som grusar mitt förtroende för om han verkligen älskar mig....Sååå ge mig några ärliga svar!