• Forumvärd

    Tävling- Roliga lappar mitt barn skrivit.



    Barn säger, gör och skriver de mest tokroliga saker ibland!
    Har ditt barn skrivit någon liten lapp som fått dig att skratta, förundras eller häpna?
    Om så är fallet leta reda på den!
    Du har då chansen att vinna fina priser och få ditt barns lapp publicerad i bokform.

    Så här gör du för att vara med att tävla:
    Ta ett foto av ditt barns lapp.
    Ladda upp fotot i tråden. Berätta vad barnet heter och hur gammal han/hon var när lappen skrevs och varför den skrevs.
    Har ditt barn skrivit fler roliga lappar så ladda upp dom också!
    Det är viktigt att fotot är högupplöst för eventuell publicering.

    Du kan vinna följande:
    10 lyckliga vinnare vinner ett fint paket med böckerna "Coola pappor" av Martin Melin, "Saker min son behöver veta om världen" av Fredrik Backman och cd-skivan "Sura häx-hits med Häxansurtant"

    Tävlingen pågår t.om midnatt 30/8 och vinnarna utses av en jury från Familjeliv.se
    Lycka till! SoligGenom att medverka i tävlingen finns det en chans att just din lapp blir utvald att vara med  i boken, vilka det blir är upp till förlaget. Inget arvode utbetalas.
  • Svar på tråden Tävling- Roliga lappar mitt barn skrivit.
  • IsadorasMamma
    Marie-anne skrev 2012-10-02 01:15:26 följande:
    isadorasmamma! vad svarade hyresvärdenGlad

    De svarade att årets budget var slut men att de skulle ha det i åtanke

    tills våren. :)
  • sär skriven

    Hej Familjeliv,

    när kommer sonens pris? Han har börjat fråga efter det!


    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • BookLady

    Får man skicka en lapp till förlaget direkt även om tävlingen är slut? Min 4-åriga dotter skrev en helt bedårande JA ELSKAR DEJ MAMA lapp som är hennes första av det slaget härom dagen... Hjärta

  • Jellybeanbaby
    BookLady skrev 2012-10-21 10:11:47 följande:
    Får man skicka en lapp till förlaget direkt även om tävlingen är slut? Min 4-åriga dotter skrev en helt bedårande JA ELSKAR DEJ MAMA lapp som är hennes första av det slaget härom dagen... Hjärta
    aaaaaaaaawwww... den är jättesöt men kanske inte så haha-rolig...{#emotions_dlg.flower}
  • BookLady
    Jellybeanbaby skrev 2012-10-25 22:23:11 följande:
    aaaaaaaaawwww... den är jättesöt men kanske inte så haha-rolig...{#emotions_dlg.flower}
    Nä det är klart, men man vill ju gärna dela den med hela världen i alla böcker, haha Tungan ute.
  • sär skriven

    Igår ringde det på dörren och sonen fick sitt paket! Superstolt och nöjd är han. Tack! {#emotions_dlg.flower}


    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Morrisey

    Hm... jag har inte fått min vinst ännu. Bara att hoppas att den dyker upp. Har i och för sig flyttat så vi har eftersändning. Ja, ja, bara att vänta och se.


    ♥ Son född augusti-04 ♥ Son född juni-08 ♥
  • Forumvärd
    Morrisey skrev 2012-10-29 10:45:48 följande:
    Hm... jag har inte fått min vinst ännu. Bara att hoppas att den dyker upp. Har i och för sig flyttat så vi har eftersändning. Ja, ja, bara att vänta och se.
    Det kan vara eftersändningen som gör att det dröjer.
    Men hör av dig till mig via inboxen om paketet inte dyker upp.
    Skicka gärna din nya adress också
Svar på tråden Tävling- Roliga lappar mitt barn skrivit.