• Anonym (prutt?)

är mina pruttar normala

jag pruttar/fiser väldigt ofta, har tre barn, 2, 4 och 7 år gamla. Nu undrar jag en sak, mina fisar är tysta och när dessa kommer ut så lyder ett "schhhhh" ljud, följt av en stark lukt av ruttna ägg och sura svett strumpor. är det okej trots tre barn? funkar jag fortfarande på köttmarknaden?
    kan tyvärr inte lägga upp en bild då mina fisar inte syns, sorry... 

• Svar på tråden är mina pruttar normala
  • Winterfell
    Mine18 skrev 2012-10-07 12:55:10 följande:
    Vafan skulle jag inte göra de för?? Herregud de e normalt.
    Fan vad härligt det är med folk som inte läser forumkategorin. Älskar er jag! Hjärta
  • Kakaa

Ohh! Kärlek i tråden! Det gillar jag! Jag älskar er också! <3

• Mine18

Suck. Oavsett va de är för tråd, har du inget bättre för dig en söndag? Man kan undra hur gammal du är

• Kakaa

Fråga så kanske du får svar? Sedan om det är ett ironiskt svar lr ej, det vet man ju aldrig? 

• eber4

Tyvärr, detta låter väldigt rubbat. Det är sannolikt helt kört för dig. På köttmarknaden och alla andra marknadsplatser.

• Kakaa
    eber4 skrev 2012-10-07 13:27:17 följande:
    Tyvärr, detta låter väldigt rubbat. Det är sannolikt helt kört för dig. På köttmarknaden och alla andra marknadsplatser.
    Det är allmän vetenskap att kvinnor som fiser har för mycket testoron och är mer man än kvinnor, det är onaturligt för en kvinna att släppa väder, håll tätt!
  • Coyote

Hade du haft fem barn hade det varit okej, men inte efter bara tre. Usch!

• Winterfell
    Mine18 skrev 2012-10-07 13:20:58 följande:
    Suck. Oavsett va de är för tråd, har du inget bättre för dig en söndag? Man kan undra hur gammal du är
    Jag gör ju precis samma som dig. Surfar på FL och skriver i den här tråden. 
  • Winterfell
    Kakaa skrev 2012-10-07 14:10:41 följande:
    Mera kärlek då?! :C 
    Jag älskar ju henne men hon älskar mig inte tillbaka! Gråter
  • Kakaa
    Winterfell skrev 2012-10-07 14:12:53 följande:
    Jag älskar ju henne men hon älskar mig inte tillbaka! Gråter
    Hon har ju gått miste om något! Helt klart! Dina uttalanden stinker ju utav testoron-halter höga som berg! Tom jag får lite pirr i äggstockarna! :(
  • Winterfell
    Kakaa skrev 2012-10-07 14:15:51 följande:
    Hon har ju gått miste om något! Helt klart! Dina uttalanden stinker ju utav testoron-halter höga som berg! Tom jag får lite pirr i äggstockarna! :(
    Jag menar ju det. Vad är fel liksom?
  • Kakaa

*gå ned på knä* Låt mig bli din tjej! Jag lovar att om jag ens skulle vara på väg och släppa en brakskit så skall jag knipa rektum och be 10 fader vår..  jag beundrar dig, jag älskar dig! Låt mig bli din! 

• Lillibet
    Anonym (prutt?) skrev 2012-10-01 22:47:31 följande:
    nu ligger min man i soffan och latar sig, han petar i näsan och mökar med jämna  mellan rum, själv sitter jag bredvid med gaser i magen också, men jag får ju inte släppa mig för honom för då blir han arg och kallar mig äcklig och okvinnlig.
    vad ska jag göra :( 

Byt kön till man. Då är det acceptabelt att få fisa.
  • Crillz

Fisar är otroligt upphetsande om du frågar mig ;)! 

Svar på tråden är mina pruttar normala