• SRydberg

    Hur går ni klädda när ni är ensamma hemma?

    Jag och min sambo diskuterade det igår, vi ramlade in på det av olika anledningar. Min sambo går gärna naken när vi är själva hemma. Max underkläder på sig. Jag brukar sätta på mig finare underkläder och gå runt i, men även jag kan vara naken ibland. Kolla på film/TV på kvällarna blir så mycket bättre med lite hudkontakt!

    Hur gör ni andra par? Våra kompisar igår som kom över sa att dom har på sig mjukisbyxor och går absolut inte nakna. Kan vara kul och veta hur andra gör Skrattande

    (Gjorde tydligen en quiztråd på förra.. jag gör om och jag gör rätt denna gången Tungan ute)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-29 14:32
    Okej jag verkar ju vara helt inkompentent när det kommer till att göra lite roliga omröstningar MEN ni förstår poängen och står nog ut med blanka svar

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur går ni klädda när ni är ensamma hemma?
  • Thaleya1
    lövet2 skrev 2012-10-29 17:48:06 följande:
    T-shirt, skjorta och mjukisbyxor. Jag är mycket sällan helt ensam hemma, och även när jag är det, så kan det ju dyka upp besökare ...
    skjorta och mjukisbyxor :O
  • IsDimma

    Jag har samma kläder som annars. Enda skillnaden är att håret inte måste vara uppsatt jämt


    The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Thaleya1
    lövet2 skrev 2012-10-29 18:22:31 följande:
    Ja ...?


    Har jag förstått rätt?
    Iofs är kanske inte så tokigt som jag först föreställde mig.

  • Anton Chigurh

    Det händer någon gång emellanåt att jag har strumpor på mig. Men det är ungefär där gränsen går. Skall jag hämta posten åker Foppatofflerna på. Har över 2 kilometer till postkassen. Nån jävla måtta får det i alle fall va....


    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • min lilla familj

    Maken går alltid runt i samma kläder som utomhus, jeans och t-shirt. 
    Jag däremot går alltid runt i en onepiece för det är oslagbart skönt, fast brukar ha på den ute också.
    Är inte direkt den som bryr mig om utseendet, smink är helt okänt i denna världen.  

  • mamma 02

    Samma kläder som när vi är ute bland folk


    ÄL 3/11 BIM 17/11 FD: 1-4/11-12
  • hysteria

    Är jag ledig en hel dag så brukar jag ha pyjamas på mig en bit in på eftermiddagen och i värsta fall byter jag inte om alls. Men om jag kommer från jobbet eller har varit iväg så brukar jag inte byta om till "hemmakläder". Det gör däremot mannen som ofta jobbar i kostym eller åtminstone skjorta.

  • Casablanca
    Thaleya1 skrev 2012-10-29 18:28:42 följande:

     


    Har jag förstått rätt?
    Iofs är kanske inte så tokigt som jag först föreställde mig.

    hahahaha
    ♥ Jag bloggar om tidig graviditet på tretillfyra.blogspot.com - Avslöja mig inte om du känner igen mig ♥
  • 1978

    Mjukisar eller det jag haft på jobbet under dagen (oftast jeans och t-shirt). I underkläder blir det ju jättekallt!

  • hannis

    Samma kläder som ute bland folk eller möjligen ombyte av byxor till ett par träningsbyxor eller leggings. 

  • Oliviasmamma

    Alltid mjukisar eller leggings/långkallingar och en ful t-shirt

  • MeNoLike

    Samma kläder som ute bland folk. Har jag lite tajtare jeans så blir det ibland byte till Adidasbyxor. Äger inga fula gamla slitna trasiga kläder och fattar inte varför vissa har sånt i sin garderob

  • Mor till Ella

    Jag har me&i yogabyxor och linne till det. Har flera byxor att byta med jag verkligen älskar dessa. Har dock inte på mig dessa om jag går utanför dörren utan oftast jeans och linne.

  • underbaraSt

    Lite olika men oftast är vi nästintill nakna, oftast i underkläder bara. Ibland myskläder. Men det är ju skönt att slänga av sig allt när man kommer hem, inga tighta kläder som stramar åt :P haha!

Svar på tråden Hur går ni klädda när ni är ensamma hemma?