• Inkontinental

Sex-böcker för tvååringar?

Häpp.

Jag skulle vilja ha lite tips på bra S/M och sexböcker för små barn. Jag tycker det är viktigt att mina barn får en öppen och naturlig syn på sexualitet från låg ålder. Jag vill inte att boken ska handla om ägg och spermier och sådant, utan mera att Lottas mamma gillar att piska lottas pappa. Som vanliga förldrar, fast ändå inte.

Nån som fattar vinken?

Stick inte upp huvudet, det är lågt i tak härinne.
  • Svar på tråden Sex-böcker för tvååringar?
  • Tom Araya
    PolyPond skrev 2012-11-09 11:52:52 följande:
    Om det vore så att barn har insikt i sina föräldrars sexliv så kanske det hade varit en poäng. Nu är det inte så.

Det är förvånansvärt många som kopplar homosexualitet till sex i större omfattning än heterosexualitet fortfarande, tydligen. Så ignorant.
    Ja, vilket förmedlas rätt bra av homosexuella själva. Kolla på Pridefestivalen, jag har inget emot dem men är det verkligen så HBTQ-människor vill framställas som.
  • hellokill3r
    apa4ewer skrev 2012-11-09 14:19:41 följande:
    Skulle det nu inte kunna vara så att barnet kommit in i rummet eller vaknat när föräldrarna höll på och därför frågat mamma och pappa och de inte vetat hur de ska handskas med det?

Kanske det inte vara därför ts undrar?

Nej jag känner inte till några sådna böcker.

Själv skulle jag inte ens vilja ha sex när barnet är hemma.... 

Ojdå du måste ha mycket små barn!
  • pontus1992
    Tom Araya skrev 2012-11-12 06:35:00 följande:
    Ja, vilket förmedlas rätt bra av homosexuella själva. Kolla på Pridefestivalen, jag har inget emot dem men är det verkligen så HBTQ-människor vill framställas som.
    Har du varit på Pridefestivalen??? Jag framstår gärna som en som går på föreläsningar, umgås med vänner, tar några öl, går på konserter, en vecka om året. Har inget emot att framstå som en som en av dessa dagar promenerar från Humlegården till Tantolunden tillsammans med 40.000 andra människor varav kanske 500 av dessa utklädda.
  • Voluptuous Shalimar
    pontus1992 skrev 2012-11-13 02:03:53 följande:
    Har du varit på Pridefestivalen??? Jag framstår gärna som en som går på föreläsningar, umgås med vänner, tar några öl, går på konserter, en vecka om året. Har inget emot att framstå som en som en av dessa dagar promenerar från Humlegården till Tantolunden tillsammans med 40.000 andra människor varav kanske 500 av dessa utklädda.
  • EyezGlazed

Är ni helt blåsta eller?

Fan jag började ha sex när jag var 4 år gammal, inte bara en engångsgrej utan en faktisk sexklubb med jämnåriga. Föräldrarna visste ingenting. Detta fortsatte i alla fall upp till 6-7 års åldern. Kollade lite lätttilgängliga porrtidningar och härmade efter liksom. Tog någon av oss skada av det och spårade i ungdomsåren? Nej. Blev vi utnyttjade på något sätt? Nej. Get a fucking reality check. 

• Lilia

Totte & Emma går till sexklubben ska visst vara bra. :P

• ThisIsIt

Nemen gud! Lära TVÅÅRINGAR sex?! Javisst förstår att ni vill ha det öppet med sex o sånt men inte förns dom typ är 13-15 typ?! Du kommer ju förstöra dom totalt om du sitter o berättar sexböckshistorier för ungarna: pappa gillar o smiska mamma, det tycker mamma om. Sen stönar dom o gör barn eller vadå? Dom kommer ju få helt perversa fantasier i framtiden och säkert bli såna som kollar på barnporr eller våldtar.. gud va sjukt... aldrig hört något liknande att man vill lära barnen sex vid två års ålder?! inte ens vid 7 års ålder?!

• ThisIsIt

Eller så kan du och din karl ha en privatundervisning för era barn: Här kolla nu när pappa smiskar mamma och stoppar in pålen, det är helt naturligt och det får ni också göra små barn! 

Vafan köp ungarna fifty shades of grey eller något!

ASSÅ SHIT VAD SJUK DU ÄR!!!! DU VILL LÄSA FÖR DINA TVÅÅRINGAR OM SMISK OCH GREJER!! DU BORDE FAN INTE ENS VARA FÖRÄLDER!
    Jag blir jätteupprörd av detta faktum att du vill lära dina tvååringar om smisksex. 

• MsMagnolia
    ThisIsIt skrev 2013-07-26 15:27:37 följande:
    Eller så kan du och din karl ha en privatundervisning för era barn: Här kolla nu när pappa smiskar mamma och stoppar in pålen, det är helt naturligt och det får ni också göra små barn! 

Vafan köp ungarna fifty shades of grey eller något!

ASSÅ SHIT VAD SJUK DU ÄR!!!! DU VILL LÄSA FÖR DINA TVÅÅRINGAR OM SMISK OCH GREJER!! DU BORDE FAN INTE ENS VARA FÖRÄLDER!
    Jag blir jätteupprörd av detta faktum att du vill lära dina tvååringar om smisksex. 
    Aldrig hört talats om en metafor?
Svar på tråden Sex-böcker för tvååringar?