• Svar på tråden Går sönder snart!
  • lhea1979

    Jag blir så ledsen.... vill bara sända kramar och styrka!!!


    Mamma till Julia, 070417
  • 2211

    Miljoner kramar till dig och jag hoppas att du snart mår bättre. Kan inte ens föreställa mig hur fruktansvärt allt detta måste vara för dig.
    {#emotions_dlg.flower}

  • 2211

    Du ska inte ha en kurator för detta utan du ska be om att få en remiss till en psykolog som kan KBT, den remissen ber du om på VC.

    En kurator är oftast en simpel socionom utan annan utbildning och är ingenting att ha för trasiga människor. Du behöver ett proffs för att kunna komma vidare.

  • 2211

    Det märks tydligt i din blogg hur ofantligt krossad du är. Du måste få riktig hjälp av pykolog nu, helst av en som är utbildad inom KBT. Du måste ta tag i det nu, be om en remiss från vårdcentralen. För din egen och för dina barns skull.{#emotions_dlg.flower}

  • Gabuski

    Tårarna rinner när jag läser din blogg. Vilken fruktansvärd förlust. Massa massa kramar!!

  • Delia76

    Så otroligt vackert och samtidigt outhärdligt sorgligt skrivet samtidigt ..... Din vackra fina älskade flicka Julia ... Mitt hjärta blöder när jag läser om din smärta och ofattbara förlust .. Tusen varma kramar från en mamma till en annan

  • floppan2008

    Har läst din blogg innan jag såg detta inlägget här på FL. Jag kan inte ens föreställa mig er mardröm. Har en dotter som snart fyller 5 år. Jag kan inte förstå vad ni går igenom, men jag kan tänka mig in i situationen och kan känna er svåra ångest och sorg. Jag förstår inte varför barn ska dö. Det är så orättvist och så grymt.

  • ALLIEVERDO

    Jag läste precis i din blogg och bilden av din fina Julia kommer alltid finnas inom mig nu. Jag beklagar din sorg. Vad du fått uppleva och vad du kommer få leva med. Jag kan inte ens tänka mig hur du hanterar vardagen och klarar av allt som krävs när man har ytterligare barn.

    Mina tankar är med dig.. 

  • Audrey Isabelle

    Jag läser, jag kan inte förstå, men jag känner din smärta. Vad fint du skriver. Vad stillsamt det är. Fortsätt skriv.

    Varma kramar
    Isabelle

  • LillaJag06

    Fy fan! Bara gråter. Är så ledsen för att du/ ni ska behöva gå igenom en sån här sak.
    Jag önskar att du en dag kan få känna en liten stund av ro i själen.
    Många kramar ❤

  • Delia76

    Du skriver så otroligt vackert om era starka vackra känslor för varandra ...- man kan riktigt känna det genom dina ord... Du är stark som i din fruktansvärda smärta orkar skriva om din fina flicka och er starka, vackra kärlek. Tänker ofta på dig/er och läser dina tankar och ord ...väldigt gripen och förtvivlad över det som hänt ...Tusen varma kramar....

  • Delia76

    Tänker på er ... Varma kramar ... Trots all tragedi finns det något tröstande och hoppfullt i det du skriver på din blogg.

  • LisetteWernholm

    Läste på din blogg igår kväll, tårarna rann och hjärtat brast.
    Jag lider så med er.
    Styrkekramar!  

  • FruLiNi

    Jag vill bara sända en tanke till dig och din familj. Det är svårt att ens föreställa sig vad ni går igenom. Lilla Julia...vilken fin tjej!

    Många kramar till er Hjärta  

  • Norrtjejjen

    Å ts jag är så rörd. sitter här och fäller tårar för dig. Önskar du mår bättre snart men tycker du är otroligt stark som tar dig igenom sorgen varje dag.
    Måna många styrkekramar till dig och din fina fina familj. 

Svar på tråden Går sönder snart!