-
-
Svar på tråden allvarligt talat asså!
-
Kära dagbok!!
5e dagen med feber och ont i halsen.. läkaren påstår de är influensa..
jag tror mer på att jag ligger inför döden,..
feber får jag max en gång per år och när jag väl får de så blir jag sjuk på riktigt..
har börjat tröttna på sängen.. är så rastlös men ändå så trött.
kan jag typ inte bara dö istället? Till och med kaffet smakar skit..
Då är de ILLA!
-
När kaffet smakar illa ska man ringa ambulansen. Det är i princip lag på det.Gonee skrev 2013-04-12 10:28:17 följande:Kära dagbok!!
5e dagen med feber och ont i halsen.. läkaren påstår de är influensa..
jag tror mer på att jag ligger inför döden,..
feber får jag max en gång per år och när jag väl får de så blir jag sjuk på riktigt..
har börjat tröttna på sängen.. är så rastlös men ändå så trött.
kan jag typ inte bara dö istället? Till och med kaffet smakar skit..
Då är de ILLA!
-
Misstänkte att döden va nära.. får ringa 112 och säga att kaffet smakar illa!Orcha skrev 2013-04-12 10:40:08 följande:När kaffet smakar illa ska man ringa ambulansen. Det är i princip lag på det.
-
Gonee skrev 2013-04-12 10:48:57 följande:Misstänkte att döden va nära.. får ringa 112 och säga att kaffet smakar illa!
Dom skickar helikopter direkt. -
-
Mår lite lätt illa.
Har städat hela fucking dagen.
Ungen skriker sm en gast. Han måste nämligen äta LITE mat innan han får godis. Men sen blir det lugnt. JAG ska få räkor.
Kom på: Får man äta aioli när man är på smällen? Eller är den där råa äggulan i förbjuden? Har inte riktigt koll känner jag.
Tydligen får man inte dricka rödvin även om man har haft det i frysen 24 h, fast man får äta parmaskinka om man har haft det i frysen 24h. Ologiskt. Båda är väl typ spanska?
-
MissKaos skrev 2013-04-13 18:02:20 följande:Mår lite lätt illa.
Har städat hela fucking dagen.
Ungen skriker sm en gast. Han måste nämligen äta LITE mat innan han får godis. Men sen blir det lugnt. JAG ska få räkor.
Kom på: Får man äta aioli när man är på smällen? Eller är den där råa äggulan i förbjuden? Har inte riktigt koll känner jag.
Tydligen får man inte dricka rödvin även om man har haft det i frysen 24 h, fast man får äta parmaskinka om man har haft det i frysen 24h. Ologiskt. Båda är väl typ spanska?
Är man gravid får man inte äta nåt som är gott ju.
Fick frågan när jag var gravid, hur pass gravid är du?
-Eh...typ 100%?
-
Lite gravid eller jättegravid? När man han mens är man yttepyttelite gravid!
-
Åfan? Då ska man undvika vin och sushi mao?Feltryck01 skrev 2013-04-14 11:13:16 följande:Lite gravid eller jättegravid? När man han mens är man yttepyttelite gravid!
-
Orcha skrev 2013-04-14 12:15:09 följande:Åfan? Då ska man undvika vin och sushi mao?
Sushi får man somtur väl är äta. Det är lag på att frysa fisken i minst 24h innan den får serveras som sushi i svea. Jag åt massor med sonen, och är även denna gång sugen på bla sushi. JAg har sug efter ALLT. Därför går jag upp i vikt som en duktig flicka. H&M kommer bli rika på mig om det fortsätter såhär. KOmmer ju växa ur byxor skitfort. -
Alkohol kan man undvika när man är pyttegravid, särskilt om man har extrem pms. Då kan det behövas..
-
Fick jag med.Orcha skrev 2013-04-14 08:35:28 följande:
Är man gravid får man inte äta nåt som är gott ju.
Fick frågan när jag var gravid, hur pass gravid är du?
-Eh...typ 100%?
Lagom? Typ mellanmjölk? -
MissKaos skrev 2013-04-14 16:19:44 följande:Fick jag med.
Lagom? Typ mellanmjölk?
Vilket svar förväntar man sig på en sån fråga liksom? -
Förslag till svar:Orcha skrev 2013-04-14 16:24:02 följande:
Vilket svar förväntar man sig på en sån fråga liksom?
-Nej, det är öl.
-Jag har snott en kudde inne på Hemtex.
-Halvt om halvt, har inte kollat?
-Tycker du jag är fet, DIN JÄVEL?
Bäst är ändå människan som sa till mig att stänga jackan så bebisen i magen inte frös.. PÅ ALLVAR.
-
MissKaos skrev 2013-04-14 16:28:25 följande:Förslag till svar:
-Nej, det är öl.
-Jag har snott en kudde inne på Hemtex.
-Halvt om halvt, har inte kollat?
-Tycker du jag är fet, DIN JÄVEL?
Bäst är ändå människan som sa till mig att stänga jackan så bebisen i magen inte frös.. PÅ ALLVAR.
Hahahaaa...kallt om öronen ju -
Precis.. Och på mig rann svetten på ryggen.Orcha skrev 2013-04-14 16:33:44 följande:
Hahahaaa...kallt om öronen ju -
Ånä, då blev bebben svettig på magen och kall om rumpan...som bäddat för en förkylning jue.MissKaos skrev 2013-04-14 16:52:20 följande:Precis.. Och på mig rann svetten på ryggen.
-
BBAAHH!!
Fredag,,, äntligen kommer bonusbarnen :) mmmm, just de, älskling har jour nu en vecka..... Jippie!! Jular lite på de... NOT!!!
Någon/några/något bestämde sig för att det var dags för en uppvisning av full styrka från räddningstjänsten igårkväll....
Stort larm i lilla byn och även de som inte hade jour körde o jobbade, tro denna kvinna va snabb på cykeln, ner o kolla ett gäng hetingar
Ha, nu va ja kulig, "Hetingar", brandmän... fattar ni????
-
Jodå jodå, jag fattar!mammamebarn skrev 2013-04-19 10:39:29 följande:BBAAHH!!
Fredag,,, äntligen kommer bonusbarnen :) mmmm, just de, älskling har jour nu en vecka..... Jippie!! Jular lite på de... NOT!!!
Någon/några/något bestämde sig för att det var dags för en uppvisning av full styrka från räddningstjänsten igårkväll....
Stort larm i lilla byn och även de som inte hade jour körde o jobbade, tro denna kvinna va snabb på cykeln, ner o kolla ett gäng hetingar
Ha, nu va ja kulig, "Hetingar", brandmän... fattar ni????
Hot hot!
Själv är jag trött, grinig, finnig och illamåeende. -
MissKaos skrev 2013-04-20 17:29:38 följande:Jodå jodå, jag fattar!
Hot hot!
Själv är jag trött, grinig, finnig och illamåeende.
Ja, de e utan tvekan Hot med brandmän... fast att bo ihop med en tar lite udden av det hela efter ett tag.... o andra sidan, de e sällan ja kollar på när de arbetar, så lite extra e de ibland, allrahelst när de varit en ordentlig brasa o älsklingen rökdykt o kommer hem o luktar brandrök... luktar vansinnigt gott......
Stackare... hårt o ha en bulle i ugnenfast de e tokmysigt....