• Päronformad gurka

    Vem gillar du inte på FL? Nomineringstråd.

    Efter alla sockersöta "om du pillar mig i röven så pillar jag dig" trådar så vill jag ha en hardcore.

    Nominera dig här om du inte är en sissy.

    Förtydligande till alla efterblivna; man nominerar sig till en omröstning där folk får rösta på den dom gillar minst på FL. .

    Kör på! Skål

  • Svar på tråden Vem gillar du inte på FL? Nomineringstråd.
  • Petite Chérie
    Anton Chigurh skrev 2013-01-19 00:53:49 följande:
    Du fick aldrig mer än 3, Angie, jag fick 14, och Beaker fick 329 ( trehundratjugonio ), ganska välförtjänt för Beakers del om du frågar mig. Jag tror inte på nåt fusk alls här.....
    Jag tror nog det var fusk.. Det hände otroligt fort där ett tag. Varje gång man uppdaterade så ramlade det in en på Beaks. Såg faktiskt fiffligt ut.
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • Beaker
    AngieT skrev 2013-01-19 02:28:26 följande:
    Jag tror nog det var fusk.. Det hände otroligt fort där ett tag. Varje gång man uppdaterade så ramlade det in en på Beaks. Såg faktiskt fiffligt ut.
    Klart det var fusk. Skrikandes
    Pilutta Ante.
  • Anton Chigurh
    Beaker skrev 2013-01-19 12:03:07 följande:
    Klart det var fusk. Skrikandes
    Pilutta Ante.
    Nädå, det var så korrekt det kan bli, Buscemi, inget å hänga upp sig på att rösterna kommer lite ojämnt, Dorian dubblade sina röster på några timmar i en gilla-tråd härom dagen, då var det ingen jävel som gnällde !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Beaker
    Miss Blue skrev 2013-01-19 13:14:51 följande:
    Sist jag var inne hade hon 54, och nu skrev Anton 329... 
    Han har väl aldrig rätt för sig. Cool
    54 var det.
  • Miss Blue

    Jag skulle iof inte bli förvånad om det nu var 329, dock att förloppet sträckte sig under en lite längre period.

    Obestämd

  • Beaker
    Miss Blue skrev 2013-01-19 13:18:56 följande:
    Jag skulle iof inte bli förvånad om det nu var 329, dock att förloppet sträckte sig under en lite längre period.

    Obestämd
    Åja, nu behöver vi inte ta i. Oskyldig
  • Orcha
    Beaker skrev 2013-01-19 13:16:06 följande:
    Han har väl aldrig rätt för sig. 54 var det.

    På en halvtimme eller nåt sånt så rasade det in röster, det måste ju ha varit en bugg?
    It was love @ first sight, not the second though.
  • KimPossible

    Äh, jag låg stadigt på fyra röster under ett helt dygn, sen skojade jag lite med Beaker, länkade in en gräslig bild och vips så hade jag 19 röster på tio minuter - en kvart.

    Men nej då, det var säkert inte riggat. Inte alls. DrömmerOskyldig 

  • Gung Ho
    Anton Chigurh skrev 2013-01-19 13:09:32 följande:
    Dårjan dubblade sina röster på några timmar i en gilla-tråd härom dagen, då var det ingen jävel som gnällde !!!

    DET måste varit uppenbart fusk!
  • Anton Chigurh
    Beaker skrev 2013-01-19 13:16:06 följande:
    Han har väl aldrig rätt för sig. Cool
    54 var det.
    Jaja, kan väl hända jag tog i lite, men det borde varit 329......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Beaker
    Anton Chigurh skrev 2013-01-19 13:46:28 följande:
    Jaja, kan väl hända jag tog i lite, men det borde varit 329......
    image
  • Jellybeanbaby

    Jag är lite glad att så pass många inser att det var uppenbart fusk. För nu vet jag garanterat att det var samma uppenbara fusk på den där hata-pollen som jag "vann".

    Det är inte troligt att man ligger på 10 röster i ett dygn och sen får in +40 röster på en timma eller knappt ens det.


    Well behaved women rarely make history
  • Jellybeanbaby
    Miss Blue skrev 2013-01-19 13:14:51 följande:
    Sist jag var inne hade hon 54, och nu skrev Anton 329... 
    Artur ökar siffran hela tiden? Förstår inte varför. Liksom, Artur, släpp och gå vidare. Alla behöver inte älska dig och du behöver inte älska alla.

    Jag personligen tycker om er båda två. Får jag göra det?
    Well behaved women rarely make history
  • Anton Chigurh
    Jellybeanbaby skrev 2013-01-20 02:20:06 följande:
    Artur ökar siffran hela tiden? Förstår inte varför. Liksom, Artur, släpp och gå vidare. Alla behöver inte älska dig och du behöver inte älska alla.

    Jag personligen tycker om er båda två. Får jag göra det?
    Släppa vad, Jelly ???  Jag ogillar Beaker, jag ogillar Beaker mycket, hon fick åtskilliga chanser men fortsatte sina patetiska påhopp på mig gång på gång på gång. Så ledsen, Jelly, men jag släpper det det när jag känner för det.

    Men jag gillar dig, Jelly. Väldigt mycket.....Solig

     
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Vem gillar du inte på FL? Nomineringstråd.