Anonym (Va) skrev 2013-02-02 09:46:31 följande:
TS
Förstår vad du skriver och oroar dig för. Förstår inte att "alla" ifrågasätter dig.
Låter ju högst rimligt att om man bedömt att pappan har så dålig kontakt med barnet att träffen bara ska vara två timmar då ska väl umgängespersonen övervaka hela tiden. Då ska ju inte pappan vara på toa i 20 min! Med öppen dörr är det ju okey.
Sedan är det väl så att tingsrätten kan döma hur som helst och då har du ju tyvärr inget val än att låta barnet vara hos pappan.
Men jag förstår inte hur barnet kan ha full blöja vid överlämnadet. Umgängespersonen är väl med vid överlämnandet och då är det väl bara för dig att ta det på en gång. Men det måste väl hända vid flera tillfällen för barnen kan ju precis ha gjort det annars. Det kan i så fall inte pappan göra något åt. Säg att han bytt blöja precis innan de ska lämna barnet till dig och så händer "det" och är fullt.
Febertopparna efteråt kan du väl gå till läkare och få dokumenterade så har du vid förhandlingar?
Fick du inte vara med första gångerna pappan träffade barnet det skulle väl ha varit det mildaste övergången?
Förstår din oro och tänker på dig.
Kram
Har varit hos läkaren med tösen med febern de säger det är inget fel på henne. Jag tror det är stressfeber.
Nej jag fick inte vara med eftersom jag o pappan kommer inte överens han har hotat mig o ta henne ifrån mig.
Han blev intresserad av tösen när han träffade sin tjej innan sket han i henne. O nu ska de får en liten.
Det gick fort.
Vill inte berätta för mycket här för jag vet hur visa personer ser detta
Kramis