• MJaiden87

Tips att skaffa vänner: Halmstad 24-32

Hej!

Är en ensamtående mamma på 26 år som har bott norr om Halmstad i 1 år snart och eftersom jag jobbar hemifrån så har jag haft lite svårt att träffa nytt umgänge och skulle vilja kolla om någon hade ett bra tips att lära känna och träffa nya människor i Halmstad,

vänner, ensamstående, halmstad
  • Svar på tråden Tips att skaffa vänner: Halmstad 24-32
  • bollsi

Jag skrev till en Alexandra Karlsson i Halmstad nu, jag hoppas det är du! Haha

• OliEks

Kollade just runt lite om hur man hittar vänner i Halmstad och hittade den här tråden. Har nyss flyttat till min sambo här i Halmstad och skulle vara roliga att hitta på saker tillsammans med någon annan än han :) är 20 år och jobbar inom förskola. Trivs bra med personer i alla åldrar. Såg att det var förslag på att hitta på något flera tillsammans och tycker det låter som en toppen idé! :)

• bollsi
    OliEks skrev 2016-01-06 21:15:25 följande:

Kollade just runt lite om hur man hittar vänner i Halmstad och hittade den här tråden. Har nyss flyttat till min sambo här i Halmstad och skulle vara roliga att hitta på saker tillsammans med någon annan än han :) är 20 år och jobbar inom förskola. Trivs bra med personer i alla åldrar. Såg att det var förslag på att hitta på något flera tillsammans och tycker det låter som en toppen idé! :)

Vad roligt! Vad heter du på facebook så kan jag lägga till dej? =)
  • OliEks

[quote=76198441][quote-nick]bollsi skrev 2016-01-07 00:00:30 följande:[/quote-nick]

[/

Heter Olivia Ekstrand, borde inte finnas så många som heter så där :) Det står dock inte att jag bor i Halmstad där utan i Lövånger:)

• CaSa86

[quote=76201787][quote-nick]OliEks skrev 2016-01-07 19:56:45 följande:[/quote-nick]

[quote=76198441][quote-nick]bollsi skrev 2016-01-07 00:00:30 följande:[/quote-nick]

[/

Heter Olivia Ekstrand, borde inte finnas så många som heter så där :) Det står dock inte att jag bor i Halmstad där utan i Lövånger:)

[/

Hej

La till en Oliva Ekstrand hoppas de va rätt :)

• Totoro

Nu var det ju någon månad sen någon skrev här i gruppen. Men jag hoppas det finns liv här än :)

Jag är 26 år och bor i Halmstad och har en son på snart 3 år. Vore kul att lära känna lite folk :)

Dock är jag väldigt blyg av mig till en början men sen är jag otroligt pratglad :)

Mamma till Charlie 2013.04.26
  • Ingelas

Hej. Jag kom in här när jag googlade om nya vänner i Halmstad. Själv bor jag i Göteborg men tänker flytta så fort någon passande lgh finns. Bara jag å vovven i stan. Jag läste lite i tråden im Facebookgrupp. Blev det någon grupp och vad heter den skulle hu vara toppen om man fick vara med där. Hälsningar Ingela 45 år.

• Sanne123

Hej, ser att de var ett tag sedan någon skrev på denna tråden. Men jag har precis flyttat till Halmstad i veckan med min sambo som jobbar här. Jag är 20 år och känner själv ingen här så hade vart kul att lära känna lite människor :)

• Nati93

Hej!

Kanske det finns ändå möjlighet att någon läser denna tråd? 
    Jag har bott i Halmstad i snart 6 år och har fortfarande jättesvårt att hitta vänner här. Jag pluggar hemifrån och det gör allt mer komplicerat.
     Jag skulle verkligen få lära känna nya människor här. (:

Svar på tråden Tips att skaffa vänner: Halmstad 24-32