Möbler/inredning som är mainstream
Blev inspirerad av en annan tråd där man tog upp saker som förknippas med white trash, så nu undrar jag, vad tycker ni att mainstream är?
Blev inspirerad av en annan tråd där man tog upp saker som förknippas med white trash, så nu undrar jag, vad tycker ni att mainstream är?
Såna där fyrkantiga divansoffor får väl räknas som mainstream gissar jag?
Loungegrupp på altanen
Stora platta tv-apparater är så mainstream att det var det mest uppseendeväckande ett gäng bekanta från Mallorca noterade när de var här senast: "...och överallt dessa gigantiska tv-apparater!" (De besökte många svenska hem under sin resa)
Att ständigt förnya och ytrenovera sitt hem har blivit väldigt mainstream.
OPERSONLIGT är väl nyckelordet för det som är mest mainstream 2013. Sedan är det förstås lite skillnad i olika ålderskategorier vad som är vanligast.
Ord på väggar/hyllor (Carpe fucking diem, LOVE, KÄRLEK etc.)
Doftljus ÖVERALLT
Espressomaskiner
iPad i varje barns hand
Jag har inget emot "mainstream". Det har oftast blivit populärt för att det är fint och funkar bra. Det jag tycket är en smula humoristiskt är när folk tycker att det dessutom är personligt.
Lumina77: Fast den här tråden är ju precis likadan som den andra, här hatar man vita mainstreammöbler och känner sig lite bättre eftersom ens eget hem är lite mer personligt (vad det nu innebär).
att vara ansluten till Partylite och använda deras produkter är väl mainstream om något?
Vad är Partylite?
Naw, vad sött. Det har jag aldrig sett men jag har inte kikat på styleroom.
All inredning som går under titeln "New England" måste väl räknas som mainstream...