• Anonym (Varför?)

Jag kan inte bli kåt!

Jag har varit sexuellt aktiv sen jag var 18, är idag nästan 23. Jag har haft sex med olika killar men alltid haft samma problem - jag blir ALDRIG kåt. Jag blir kåt i hjärnan typ, jag är attraherad av nån, vill ha sex, fantiserar och kåtar upp mig typ. Men där nere händer ingenting. Det pirrar inte, jag blir inte våt, det gör ont när killen kommer in osv. Det är ett stort problem. Jag har en pojkvän idag som är skitsnygg och jättebra i sängen och jag tänder på honom enormt - men bara i huvudet. Vi måste alltid använda glidmedel för jag är alltid snustorr där nere, och om han ska försöka göra mig riktigt kåt måste han hålla på i typ två timmar, och då försvinner kåtheten direkt ändå, innan han ens hunnit komma in. Vad ska jag göra? Jag skäms för mycket för att gå till läkare eller nåt. Finns det nåt man kan köpa receptfritt, äta nån speciell mat eller nåt? Jag vill bli kåt Skrikandes

• Svar på tråden Jag kan inte bli kåt!
  • YummyMami
    Anonym (Varför?) skrev 2013-10-24 22:18:26 följande:
    Jag säger inte att jag jämför gynekologer med våldtäktsmän, jag säger bara att jag inte kan gå till gyn. Jag har haft svårt att ens låta min kille röra mitt underliv, och titta på det går inte alls. Att sen låta en vilt främmande människa pilla där nere finns inte i min värld.

Då är terapi än viktigare, ring vården redan IDAG. Det kommer en dag när du ska föda barn och då tittar många och många pillar oxå.
    Mitt liv Just nu.. dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 fyrasex.blogspot.se
  • YummyMami
    YummyMami skrev 2013-10-25 08:17:01 följande:
    Då är terapi än viktigare, ring vården redan IDAG. Det kommer en dag när du ska föda barn och då tittar många och många pillar oxå.

Och en sak till, hur ska du kunna bli kåt när källan till kåthet är ett så stort problem? Terapi terapi terapi.
    Mitt liv Just nu.. dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 fyrasex.blogspot.se
  • Anonym (Varför?)
    Cuddles skrev 2013-10-24 22:33:18 följande:
    Ett litet tips. Minipiller skyddar inte mot könssjukdomar.
    Det vet jag, men jag har en fast partner nu och vi har inga sjukdomar.
  • Anonym (Sex)

Man måste känna sig bekväm och och kunna slappna av för att det ska funka!! Förs och främst, är du bekväm med dig själv?? Måste ju vara det innan du kan vara de med din partner! Försök att bli kåt på egen hand och prova dig fram vad som är ok!!

• Anonym (Varför?)
    Anonym (Sex) skrev 2013-10-25 12:35:05 följande:
    Man måste känna sig bekväm och och kunna slappna av för att det ska funka!! Förs och främst, är du bekväm med dig själv?? Måste ju vara det innan du kan vara de med din partner! Försök att bli kåt på egen hand och prova dig fram vad som är ok!!
    Jag onanerade mycket förut men nu gör jag det sällan, känner inte för det. Men jag kan bli kåt på egen hand om jag kollar på porr tex. Men jag tycker jag är ful, har haft anorexia så jag tycker jag är tjock också och det går inte att göra nåt åt eftersom jag redan är underviktig och inte kan gå ner mer i vikt. Terapi hjälper inte på den fronten heller då jag gått i terapi för det i tre år men det inte hjälpt.
  • Anonym (o)

Säger som YummyMami!
    Terapi terapi terapi!!!!
    Du har ju blivit våldtagen & har uppenbarliga men efter det.......

• Anonym (o)
    Anonym (Varför?) skrev 2013-10-25 12:43:59 följande:
    Jag onanerade mycket förut men nu gör jag det sällan, känner inte för det. Men jag kan bli kåt på egen hand om jag kollar på porr tex. Men jag tycker jag är ful, har haft anorexia så jag tycker jag är tjock också och det går inte att göra nåt åt eftersom jag redan är underviktig och inte kan gå ner mer i vikt. Terapi hjälper inte på den fronten heller då jag gått i terapi för det i tre år men det inte hjälpt.
    Oj såg inte sorry! Att terapi inte hjälper.. hmmm
  • YummyMami
    Anonym (Varför?) skrev 2013-10-25 12:43:59 följande:

Byt form av terapi, om en form skulle funka för alla så skulle det inte finnas olika former. Och bara för att det inte funkade för tre år sen så betyder det inte att det inte funkar nu. Ditt liv såg säkert annorlunda ut då mot nu och därmed mottagligheten oxå, och du är ung rent mentalt har du säkert oxå förändrats. Och du måste gå in med en vilja att förändra, viljan är viktigast. Utan vilja är det bara bort kastad tid för dig och terapeft.
  • keron

Har heller inga problem med att bli kåt och upphetsad på egen hand. Aldrig nånsin blivit det med en partner dock. Jag identifierar mig som asexuell.

• Anonym (Varför?)
    keron skrev 2013-10-25 14:17:09 följande:
    Har heller inga problem med att bli kåt och upphetsad på egen hand. Aldrig nånsin blivit det med en partner dock. Jag identifierar mig som asexuell.
    Grejen är ju att jag älskar sex ändå. Jag tänder i huvudet liksom, jag vill ha sex. Men kroppen hänger inte med och det gör ont när jag aldrig kan bli blöt.
  • keron
    Anonym (Varför?) skrev 2013-10-25 14:25:40 följande:
    Grejen är ju att jag älskar sex ändå. Jag tänder i huvudet liksom, jag vill ha sex. Men kroppen hänger inte med och det gör ont när jag aldrig kan bli blöt.
    Jag menade absolut inte att du är asexuell alltså. Jag slängde bara ut det eftersom de flesta aldrig ens tänker på det som en möjlighet. Hann själv bli 30 innan jag insåg min läggning.

Kan också känna att jag vill ha sex ibland. Fast det försvinner när det sen väl kommer till kritan och det är dags att ligga Tungan ute
  • YummyMami
    Anonym (Varför?) skrev 2013-10-25 14:25:40 följande:

Sex = underliv = du har motstånd till det området = inte konstigt att de inte funkar
  • keron
    YummyMami skrev 2013-10-25 15:30:52 följande:

Sex = underliv = du har motstånd till det området = inte konstigt att de inte funkar
  • Cuddles

Vet inte om jag tycker porr är det bästa att titta på i din situation. Saker blir lite snedvridet då.

• Anonym (Varför?)
    Cuddles skrev 2013-10-25 17:38:50 följande:
    Vet inte om jag tycker porr är det bästa att titta på i din situation. Saker blir lite snedvridet då.
    Vadå snedvridet? Jag vet hur sex funkar, jag är inte dum. Att jag sen tänder på att se vissa saker på film betyder inte att jag vill ha det så på riktigt eller att jag tror att det är så sex ska vara.
  • masseada

Fantisera mera... Gärna tillsammans...

• Anonym (Jensa215)

Alla kan bli kåta med rätt förutsättningar. En snygg sexig partner och ett besök hos DinaPiller.com :)

Svar på tråden Jag kan inte bli kåt!