• snippgympa

Märker din kille om du köpt nya trosor`?

Då menar jag om du köpt några lite finare trosor. Ett par billiga vita trosor från H&M är ju inte direkt något att höja på ögonbrynen för.

Säger din kille något när du köpt nya snygga trosor, eller ser han inte skillnaden på dem och dina gamla trosor?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Märker din kille om du köpt nya trosor`?
  • nozpa

Enda gången han skulle märka det var om jag köpt billiga vita trosor ifrån h&m. Annars? Nä.

• lilletrille

Min karl har stenkoll och ser direkt om jag har köpt något nytt. Väldigt störande eftersom jag aldrig kan smygshoppa och komma undan med det..

• yodi
    pockemon skrev 2013-07-26 17:53:37 följande:
    Absolut inte! Han märker inte om jag bytt gardiner i hela huset eller tapetserat om från vita till lila tapeter än mindre om jag har nya trosor med eller utan spets Cool. Men jag älskar honom ändå!

likadant med min sambo
  • gauda

Jösses vilka gubbar en del här är gifta eller sambo med härTyst

• Soltussen

Nej, min sambo har aldrig brytt sig om underkläder, han anser bara att de ska av;) .

• mycketsaft

Han skulle nog märka om jag köpte neongula trosor eller om jag köpte något som han tycker är riktigt snyggt.

• Sölve

Ja, han märker alltid om någonting är annorlunda, allt från trosor till gardiner.

• snippgympa
    mycketsaft skrev 2013-07-29 12:21:36 följande:
    Han skulle nog märka om jag köpte neongula trosor eller om jag köpte något som han tycker är riktigt snyggt.
    Vad menas med neutrala trosor?
  • riboflavin

Skulle det vara så att jag köpt en helt ny modell, eller en helt annan färg än de jag brukar ha så märker han ju det, men köper jag ett par nya svarta stringtrosor märker han ju det knappast.

Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • snippgympa

Oj. Det stod visst "neongula" Tyst

• Musetti
    mycketsaft skrev 2013-07-29 12:21:36 följande:
    Haha, jag har några par neongula trosor och han reagerar alltid när han ser dem (tycker de ser "tonårsaktiga" ut men jag hävdar att de är "påskiga"). Skrattande
  • Harmagedon

Köper alltid likadana trosor så nej han märker inte det. Skulle jag köpa några andra skulle han märka det.

• mycketsaft
    Musetti skrev 2013-07-30 19:09:30 följande:
    Haha, jag har några par neongula trosor och han reagerar alltid när han ser dem (tycker de ser "tonårsaktiga" ut men jag hävdar att de är "påskiga"). Skrattande

Haha, ja man måste ju ha trosor för varje högtid! Jag har neonrosa trosor faktiskt, de köpte jag enbart för att jag har en klänning i samma färg och andra färger syns igenom. Fast sen tycker jag att de är ganska snygga med. 
  • snippgympa
    Harmagedon skrev 2013-07-30 19:13:01 följande:
    Köper alltid likadana trosor så nej han märker inte det. Skulle jag köpa några andra skulle han märka det.
    Ja, men skulle han ge komplimang för trosorna?
  • Harmagedon

Om han tyckte de var fina så skulle han det. Annars skulle han nog bara anta att jag fått nödköpa några och låtsas som det regnade...

Svar på tråden Märker din kille om du köpt nya trosor`?