BF i juni 2014- Vallentuna/Täby
Hej, Jag har precis plussat och skulle vilja följas åt med för som har beräknad födelse i juni 2014. Som också bor i Vallentuna/Täby Jag är 36 år och detta blir mitt 3e barn. BF 14 juni 2014 Jag bor i Vallentuna
Hej, Jag har precis plussat och skulle vilja följas åt med för som har beräknad födelse i juni 2014. Som också bor i Vallentuna/Täby Jag är 36 år och detta blir mitt 3e barn. BF 14 juni 2014 Jag bor i Vallentuna
Skönt att TUL gick bra! Skulle också vilja gå på ett för att se att allt ser ok ut.
Jag har börjat känna en ilande känsla i underlivet lite då och då. Jag är så nyfiken på om bebisen håller på att vända sig med huvudet nedåt. Men när jag känner på magen så känns det som att bebis ligger på tvären.
Nu ska jag bara jobba ca 2,5 vecka till. Jag längtar efter att bara få vara hemma och fixa och dona fram till förlossningen. Egentligen är inte jobbet i sig så jobbigt då jag har det väldigt lugnt. Det jobbiga är att jag har blivit så stor och att jag hela tiden får höra kommentarer om det eller se hur folk tittar på mig. Det känns sådär.
Jag har också mycket ilningar och de gör ganska ont också.
Blir till och med som bedövad i underlivet ibland, otäck känsla men allt ok.
Min lilla har vänt sig så det är mycket möjligt att din också har det.
Ja, du kanske har rätt. Jag tror inte att jag kände någon ilning med sonen som låg i säte.
Härliga värme och med den kom svullnaden i händer och fötter. Suck!!
V 35 så inte så långt kvar.
Samma här. Har också blivit mer svullen nu när det sköna vädret kom. Min bebis ligger också med huvudet nedåt. Jag var på en kontroll i torsdags eftersom jag fick en blödning förra helgen. Det blev inte av att jag kollade upp det direkt i och med påskfirandet och så har jag gått och tänkt på detta hela veckan så jag passade på att ringa till min BM när jag var hemma och VAB:ade i torsdags, och hon tyckte jag skulle ringa till förlossningen (BB Sthlm)och där sa de att jag var välkommen in på en koll. De var himla gulliga och rara där och allt såg som tur var bra ut och sedan fick jag även reda på att bebis vänt sig vilket var kul. Nu får jag ställa in mig på en vaginal förlossning vilket jag tycker nu ska bli spännande.
Samma här. Har också blivit mer svullen nu när det sköna vädret kom. Min bebis ligger också med huvudet nedåt. Jag var på en kontroll i torsdags eftersom jag fick en blödning förra helgen. Det blev inte av att jag kollade upp det direkt i och med påskfirandet och så har jag gått och tänkt på detta hela veckan så jag passade på att ringa till min BM när jag var hemma och VAB:ade i torsdags, och hon tyckte jag skulle ringa till förlossningen (BB Sthlm)och där sa de att jag var välkommen in på en koll. De var himla gulliga och rara där och allt såg som tur var bra ut och sedan fick jag även reda på att bebis vänt sig vilket var kul. Nu får jag ställa in mig på en vaginal förlossning vilket jag tycker nu ska bli spännande.
Snutt >> Har du också bf den 7 juni?
Snutt >> Har du också bf den 7 juni?
Är med i en annan tråd på fb och vi ska ev träffad nästa vecka för fika i Vallentuna.
Vore roligt att ses om ni kan!
Meddelar när det bestäms!
Jag jobbar bara denna och nästa vecka och jag träffas gärna för en fika! Vad är det fär fb-grupp du är medlem i? Kan du adda mig? Jag skickar ett PM med mitt namn om det är ok?
Jag lägger gärna till dig!
Fika/lunch Biscotti tisdag 6/5 kl 11.
Hade varit jättekul träffa er men jag jobbar o har en annan lunchdate samma dag. Kanske en annan gång- med eller utan baby! Ha det så kul!
Vattnet gick i går i v35+5, men inga värkar bara mensvärk och ryggont.
Har nu spenderat natten på Danderyd då detta räknas som förtidsbörd fram till v37+0.
Måste stanna här tills bebisen tittar ut!
Idag är det dags för igångsättning v 36+2 och vattnet gick för snart 60 h sedan. Men de har kollat henne 2 ggr per dag och hon har mått så bra så.
Lite nervös nu för igångsättningen men kommer säkert gå bra!
Idag 18/5 kl 8:41 tittade hon ut.
Emelie. 2840g och 47 cm
Hur har det gått för er andra? Har bebis kommit? Min lilla Amelie tittade fram redan den 6 maj .
Verkar som det inte blev något drag i tråden.
((
Hoppas det gått bra för alla
Hej! Är denna tråd fortf aktiv? Jag är mamma till Oscar tre månader, vore kul att
Träffa andra mammor här i Vallentuna. :)
Hej! Är denna tråd fortf aktiv? Jag är mamma till Oscar tre månader, vore kul att
Träffa andra mammor här i Vallentuna. :)