• Anonym (hentai-serien)

Att stöna 'fel'

Hej
    Jag... vet inte vart jag ska vända mig, så det här forumet får åter igen bli en trogen kanal för råd.

Jag och min kille - vi har ett bra förhållande, kan prata med varandra.
    Men vi fick ett problem, som helt plötsligt blåstes upp och jag vet inte vad som hände.

Från början.
    Han hade 'gjort sig lite lustig' över hur jag låter i sängen med en helt främmande människa han precis lärt känna via nätet. Han hade beskrivit det som att 'hon låter som en hel hentaiserie' (För er som inte vet vad Hentai är - det är tecknad porr, ursprungligen ifrån japan).

Jag har i tidigare förhållanden hört att jag har väldigt mycket ljusare röst i sängen än normala fall - någon har sagt jag låter 'som en asiat' men visst. Jag har ljus röst - inget fel med det väl.

Men, att bli beskriven som en hel hentaiserie (tror man kan jämföra det med att 'låta som en hel bunt porrfilmer')
    Jag blev väldigt ledsen när jag fick se det och kände mig just förnedrad.
    Men vi kan prata om allt - så vi pratade om det, jag fick förklaring att han inte alls har något emot att jag låter mycket i sängen. Men aldrig en förklaring att 'det inte var så illa som han beskrev det'.

Det plågade mig en period, jag ville inte ha sex, kände mig sårad och ville helt enkelt inte stöna/inte ha sex.
    Det släppte efter ett tag, sexet kom igång igen, det var bra.
    Men hela tiden har det varit i bakhuvudet att jag måste tänka mig för och inte 'låta så mycket'.

Till slut tappade jag all lust. Jag kan inte slappna av och njuta av sexet om jag måste ligga och tänka mig för hela tiden - kan inte komma eftersom jag inte slappnar av.
    Till slut kändes det som jag bara hade sex för hans skull. Så jag slutade helt.
    Vi har pga detta fått en relation som inte håller, jag går hela tiden och är ledsen och sårad.

Nu har det blivit så illa att jag inte ens kan onanera, så fort jag känner att det är skönt, jag vill slappna av ytterligare och få komma - då jag börjar stöna. Då påminns jag om vilken hentaiserie jag låter som. Och all lust är bortblåst och jag känner mig bara ledsen och förnedrad över mig själv.
    Jag skäms och kan inte ens röra mig själv längre. Har totalt dragit ihop mig och vill inte ens ha kramar eller något fysisk kontakt med någon annan eller mig själv.

Min kille är ledsen han fått mig att må såhär, han ber om ursäkt, han säger det' inte var så han menade'. Men känslan försvinner inte, och har blivit värre.

Vad kan jag/vi göra?

• Svar på tråden Att stöna 'fel'
  • knasigapappan
    Severus skrev 2013-11-09 20:32:18 följande:
    Min man tycker iaf det är avtändande med stön.

Så "man vill ju höra" stämmer inte på alla

Inge vidare bra betyg. Om man väljer att se det så?!?

Skulle aldrig knulla nån som ville att jag skulle vara tyst. Nu har jag bara hört precis tvärtom om mig.
  • engdahl
    Anonym (hentai-serien) skrev 2013-11-09 21:14:00 följande:
    Det låter ju som något man skulle kunna prova (speciellt det där med hörlurar så jag själv inte hör). nu har det ju gått så pass att jag inte kan stöna inför mig själv, så tror spärren ligger likadant för att göra det inför honom (eftersom jag annars över lag är så pass trygg med honom).

får väl börja sakta men säkert ta mig tillbaka till 'vanlig fysisk kontakt' med honom innan det här provas dock.
    Har verkligen kört in mig i 'mussla-tillstånd'.

Fler tips/förslag tas tacksamt emot <3
    Bra om du vågar prova :)

Kan ni inte bara börja med att sitta och titta på en film och han håller om dig?

Och så kelas lite när ni vaknar på morgonen?

Och så får han börja uppvakta dig - dejta dig och ta dig till café, film, middag, dans (då måste ni ju hålla i varandra), weekend med hotell nånstans, blommor, choklad, smycken, sexiga underkläder ... han måste börja kämpa lite för att vinna tillbaka dig ...

Och du får onani- och orgasmträna på egen hand med mysig musik i lurarna :)
  • Anonym (hentai-serien)
    Anonym (synd) skrev 2013-11-09 21:21:19 följande:
    Jag tror att ni måste slappna av och komma nära varandra igen. Efter min förlossning så slöt jag mig väldigt mycket och tyckte sex blev ganska jobbigt. Men det krävdes ett par gånger när bara skrattade oss mer eller mindre igenom sexet och det blev inte så jäkla skönt och perfekt men kul och mysigt. Skulle du kunna försöka skratta åt det och gå vidare? Sex ska ju vara kul! Typ "ja, jag låter som en porrfil och fy tusan vad bra och roligt det är - nu kör vi!". Glad
    Jo, låter inte som jag löser det genom att komma längre ifrån honom (och någon annan som allt är nu vill jag inte ha).

känns dock svårt att 'skratta åt' att han gjorde sig lustig över mig. Känns som jag behöver få en ordentlig förklaring ifrån hans sida för att kunna 'förlåta och släppa/glömma'...
    Borde iofs ha fått den ordentliga förklaringen för länge sen antar jag.
  • Anonym (hentai-serien)
    engdahl skrev 2013-11-09 21:26:05 följande:
    Bra om du vågar prova :)

Kan ni inte bara börja med att sitta och titta på en film och han håller om dig?

Och så kelas lite när ni vaknar på morgonen?

Och så får han börja uppvakta dig - dejta dig och ta dig till café, film, middag, dans (då måste ni ju hålla i varandra), weekend med hotell nånstans, blommor, choklad, smycken, sexiga underkläder ... han måste börja kämpa lite för att vinna tillbaka dig ...

Och du får onani- och orgasmträna på egen hand med mysig musik i lurarna :)
    Jo, det låter som vi får börja från början - komma nära varandra igen och se om vi kan bygga upp förtroendet på nytt så jag kan slappna och och 'inte tänka på det'.

Tack för alla råd
  • engdahl
    Anonym (hentai-serien) skrev 2013-11-09 21:45:07 följande:
    Jo, det låter som vi får börja från början - komma nära varandra igen och se om vi kan bygga upp förtroendet på nytt så jag kan slappna och och 'inte tänka på det'.

Tack för alla råd
    Jag hoppas att det ordnar sig för dig.

Kram
  • zeraff

Har han sagt om han gillar att du låter? Har du frågat honom?
    För det hade kanske hjälpt dig att slappna av annars om han berättar att han tycker om det.

• Anonym (synd)
    Anonym (hentai-serien) skrev 2013-11-09 21:29:06 följande:
    Jo, låter inte som jag löser det genom att komma längre ifrån honom (och någon annan som allt är nu vill jag inte ha).

känns dock svårt att 'skratta åt' att han gjorde sig lustig över mig. Känns som jag behöver få en ordentlig förklaring ifrån hans sida för att kunna 'förlåta och släppa/glömma'...
    Borde iofs ha fått den ordentliga förklaringen för länge sen antar jag.
    Han kanske helt enkelt inte har någon förklaring. Ibland säger man saker som man inte vet varför, har hänt mig också. Att man överdriver och tar upp saker man kanske inte tänkt ta upp bara för att.. ja, inte fan vet jag, men man kanske inte menar att det ska bli en stor sak av det. Han gjorde sig lustig över dig och det är inget att skratta åt. Men, tråkigt att något han sa ska förstöra ditt sexliv. Jag menade mer att du kan skratta åt situationen att du låter som en porrfilm, att tillåta dig själv låta under sexet och inte se det så seriöst. Utan mer tycka att det är kul! Mer så jag menade. 
  • Anonym (hentai-serien)
    zeraff skrev 2013-11-09 21:55:37 följande:
    Har han sagt om han gillar att du låter? Har du frågat honom?
    För det hade kanske hjälpt dig att slappna av annars om han berättar att han tycker om det.
    Efteråt har jag ju frågat om det besvärat honom (Eftersom han tog det på tal med någon annan) och han säger att det inte besvärar honom och att han tycker om att jag låter. Känns dock alltid som ett 'men' fattas efter han sagt det. Som att det är något mer han inte säger.

Kanske jag som är fruktansvärt envis (antagligen för det sårade mig så rejält) men när han säger det nu i efterhand känns det mest som att han säger det "bara för att" och inte för att "det är så".
    Det hjälper mig inte eftersom - hade han gillat det, hade han väl inte gjort sig lustig över det?
  • engdahl
    Anonym (hentai-serien) skrev 2013-11-09 22:00:47 följande:
    Efteråt har jag ju frågat om det besvärat honom (Eftersom han tog det på tal med någon annan) och han säger att det inte besvärar honom och att han tycker om att jag låter. Känns dock alltid som ett 'men' fattas efter han sagt det. Som att det är något mer han inte säger.

Kanske jag som är fruktansvärt envis (antagligen för det sårade mig så rejält) men när han säger det nu i efterhand känns det mest som att han säger det "bara för att" och inte för att "det är så".
    Det hjälper mig inte eftersom - hade han gillat det, hade han väl inte gjort sig lustig över det?
    Jag förstår att du vill att det när han säger att han gillar att du stönar och hur du stönar ska kännas som att han säger det ärligt och direkt från hjärtat.

Detta måste han leverera till dig.

Han kan ju ha sagt det bara för att låta cool, bara för att ro hem en billig poäng. Det var kanske tanklöst men det är ju inte alltid man menar allt man säger, framför allt inte när man (försöker) skämta.
  • Anonym (hentai-serien)
    Anonym (synd) skrev 2013-11-09 21:58:21 följande:
    Han kanske helt enkelt inte har någon förklaring. Ibland säger man saker som man inte vet varför, har hänt mig också. Att man överdriver och tar upp saker man kanske inte tänkt ta upp bara för att.. ja, inte fan vet jag, men man kanske inte menar att det ska bli en stor sak av det. Han gjorde sig lustig över dig och det är inget att skratta åt. Men, tråkigt att något han sa ska förstöra ditt sexliv. Jag menade mer att du kan skratta åt situationen att du låter som en porrfilm, att tillåta dig själv låta under sexet och inte se det så seriöst. Utan mer tycka att det är kul! Mer så jag menade. 
    Jo, min fråga är väl fortfarande om jag verkligen låter så mycket eller om det - just som du skriver - bara är något han överdrev "och inte vet varför".

Jag har aldrig tidigare haft problem med hur jag låter - ingen har ju sagt något om det och jag själv tycker 'volymen' är helt 'normal'.

Ska jag acceptera mig själv som att 'låta som en hentai-serie' när jag i själva verket kanske inte alls gör det utan det bara var något dumt han sa i förbifarten (av okänd anledning som jag hemskt gärna vill veta).

nu när jag pratat med er här i forumet känner jag att jag en gång för alla måste prata ordentligt med honom om 'vad det kommer ifrån'.
    Om han kan säga direkt till mig att jag låter så - ja då får jag ju börja acceptera det (då är det väl bara att börja skratta åt det)
    Annars känns det som att problemet ligger i förtroende oss emellan pga ett dumt påhitt från hans sida.
  • Anonym (hentai-serien)
    engdahl skrev 2013-11-09 22:06:37 följande:
    Jag förstår att du vill att det när han säger att han gillar att du stönar och hur du stönar ska kännas som att han säger det ärligt och direkt från hjärtat.
    Detta måste han leverera till dig.

Han kan ju ha sagt det bara för att låta cool, bara för att ro hem en billig poäng. Det var kanske tanklöst men det är ju inte alltid man menar allt man säger, framför allt inte när man (försöker) skämta.
    det hade nog underlättat för mig om han om så är fallet bara kunde erkänna det.
    "jag sa det för att impa på den jag pratade med (Varför ska han impa på en annan tjej? - vill jag ens veta)"

Då hade jag ju i alla fall vetat att 'problemet' inte ligger hos mig.
  • engdahl
    Anonym (hentai-serien) skrev 2013-11-09 22:11:15 följande:
    det hade nog underlättat för mig om han om så är fallet bara kunde erkänna det.
    "jag sa det för att impa på den jag pratade med (Varför ska han impa på en annan tjej? - vill jag ens veta)"

Då hade jag ju i alla fall vetat att 'problemet' inte ligger hos mig.
    Som du själv skrev så är det nog dags att du pratar med honom och ser till att reda ut de olika detaljerna en gång för alla.
  • Anonym (wtf)

Jag skulle bli mest sur över att min kille snackade om hur jag var i sängen med någon annan snubbe! 

• buskattungen
    Anonym (wtf) skrev 2013-11-10 01:04:21 följande:
    Jag skulle bli mest sur över att min kille snackade om hur jag var i sängen med någon annan snubbe! 
  • Anonym (hentai-serien)
    Anonym (wtf) skrev 2013-11-10 01:04:21 följande:
    Jo, jag blev riktigt lagom förbannad över att jag var samtalsämnet (dock pratade han med en annan tjej - så blev ändå inte känslan av 'skryt-prat' eller så) och det har han fått veta och höra.
  • Anonym (hentai-serien)

Igårkväll pratade jag med min kille om det när han kom hem från jobbet.

Han vet inte varför han berättade det för personen.
    Han menar att 'hentaiserie' var för att överdriva - men han vet inte varför han skulle överdriva om saken.
    Han säger att han tycker om hur jag låter.

Antar det är dags att försöka köpa att det bara var något skit han kastade ur sig - riktigt fult och vidrigt misstag men visst - ett misstag?

• engdahl
    Anonym (hentai-serien) skrev 2013-11-10 13:26:21 följande:

Han menar att 'hentaiserie' var för att överdriva - men han vet inte varför han skulle överdriva om saken.

Antar det är dags att försöka köpa att det bara var något skit han kastade ur sig - riktigt fult och vidrigt misstag men visst - ett misstag?

Ja, du får konstatera att folk ibland gör dumma saker utan tanke eller förklaring.

Försök nu att glömma och gå vidare och lär dig slappna av så att du kan lära dig att komma igen - med hjälp av hörlurar, dejting och avslappning om det behövs. Eller så funkar det i alla fall nu när du gått till botten med det som finns att säga.

Lycka till! Och uppdatera gärna när du fått orgasmerna att komma (!) igen... ;)
  • Ej okej
    Anonym (hentai-serien) skrev 2013-11-10 13:26:21 följande:

Det största problemet är väl i varje fall att han sitter och diskuterar ert sexliv med andra människor. Att han pratar/skriver med andra tjejer om dig och hur ni två har det tillsammans.

Är du okej med det? Oavsett hur han beskriver dig och hur du låter - så brister han i respekt för dig och ert gemensamma liv redan när han tillåter sig att skriva om ert gemensamma sexliv. För en okänd kvinna? Eller var hon inte det? Vad var hans syfte egentligen? Försökte han stöta på henne och väcka hennes sympatier genom att beklaga sig över ert förhållande?

Vill du verkligen vara med en kille som inte värdesätter dig och ert förhållande mer? Som tar sig friheten att lämna ut detaljer om ert sexliv på detta sätt? 

Jag hoppas verkligen att han är ledsen och att han lärt sig sin läxa och aldrig gör om detta. Huruvida du kan leva med detta eller ej beror väl helt på hur han behandlar dig. Om han visar att han ångrar sig och hädanefter respekterar dig. 

Fundera på vad du vill ha ut av ett förhållande och om din sambo verkligen är en sån person som du vill leva med.

Lycka till! 
Svar på tråden Att stöna 'fel'