Paul Walker
Alltså jag kan inte släppa att han är död. Fattar inte vad det är för fel på mig! Jag har alltid gillat honom som skådis men vad fan. . . Har blivit så illa berörd av han och hans vän dödskrasch. Där är en film som det ser ut som en människa bland vraket som typ segnar ner, bilen tog eld efter 1 min, varför gjorde ingen något? 1 min kan man göra rätt mycket på, varför filmar man? Varför springer man inte fram och försöker dra ut dem? Och om det nu var tex paul i filmen så såg det faktiskt ut som han stod upp, det borde ju varit ännu enklare att dra ut honom. Det sitter i mitt huvud vet att jag inget kan göra men ändå går jag hela tiden och tänker och önskar att det aldrig skulle ha hänt. Och det är ju inte bara det här som påverkar mig utan det är ju alla olyckor, naturkatastrofer osv. Fan mår ju så dåligt av det. Hur ska jag få ut det här ur mitt system? Måste också skriva att jag kan inte fatta att ingen har nämnt något om att paul och hans flickvän träffades bär hon var 16år och han 33år. Det är anmärkningsvärt, var är alla moraltanter nu då?