• Anonym (....)

Killar! Varför skulle ni avstå?

Jag och min man har varit gifta i två år, tillsammans i fem. Han vill inte längre ha sex med mig. Oavsett vad jag gör. Jag kan ge tydliga inviter, otydliga inviter, vara väldigt på, spela svårfångad, flörta, kyssa, kramas, ta på honom, inte ta på honom, förföra, köpa sexiga underkläder, överraska, inte överraska.. Ja ni fattar, jag har provat ALLT. Ikväll tex sa jag att jag saknade honom och bad om en kram. Sen frågade jag om han inte kunde lägga sig på mig (med kläderna på) för att få känna hans tyngd och närhet. Han gör det, jag kysser och smeker honom över ryggen. Han reser sig och går på toa och borsta tänderna och sen säger han att han är trött och går och lägger sig. 
    Själv ligger jag kvar. Frustrerad och ledsen.. VARFÖR? Varför gör män så? Eller kvinnor kanske också?? Vi har haft sex i regel flera gånger i veckan tills för ca 6 månader sedan. Då blev han såhär.. Snälla, varför skulle DU göra så?

• Svar på tråden Killar! Varför skulle ni avstå?
  • Anonym (....)
    Anonym (Gemma) skrev 2013-12-27 23:49:20 följande:
    Om jag var du skulle jag sluta vara så "på", och verkligen försöka få honom att ha sex
    så lite som möjligt. Kanske har han kommit in i en depression och han tycker kanske
    helt enkelt att det är avtändande att du är "på".. detta tror jag helt klart kommer gå över men jag hade nog slutat försöka för att se hur reaktionen blir. I bästa fall kommer han till dig när han märker att du inte
    är "intresserad" längre :) 
    Jag har provet det. Att inte vara på i flera månader spelat ointresserad. Men då slutar det med att vi inte har sex på månader eftersom han inte tar något som helst initiativ.. 
  • Anonym (....)
    avstår ej skrev 2013-12-28 00:04:24 följande:
    Varför avstå om man är fullt frisk? Det är inte friskt
    Konstruktivt svar. Just det jag undrar över.. 
  • Anonym (jobbet)

Kanske har en ung snygg förmåga på jobbet för kravlöst sex och en hushållerska hemma...

• Anonym (....)
    Anonym (jobbet) skrev 2013-12-28 00:09:58 följande:
    Kanske har en ung snygg förmåga på jobbet för kravlöst sex och en hushållerska hemma...
    Njae..? Han har inget jobb nu så det tror jag inte. Jag är däremot hemma med vår son 24/7 men han är iallafall hemma 22/7 av dom timmarna.. När han inte handlar eller liknande. Ofta följer vi med honom då dock.. 
  • Anonym (Gemma)
    Anonym (....) skrev 2013-12-28 00:02:39 följande:
    Jag har provet det. Att inte vara på i flera månader spelat ointresserad. Men då slutar det med att vi inte har sex på månader eftersom han inte tar något som helst initiativ.. 
    Men åh vad tråkigt! :(
    Stackare..
    men kan du inte bara berätta hur du känner då?
    Fråga honom rakt ut: Älskar du mig? Varför vill du inte ha sex med mig? Tycker du inte om mig längre?
    Är jag inte attraktiv längre? 
    Och säger han att han älskar dig osv fråga då istället Hur han mår, om det är något annat, att du vill att han ska berätta för dig vad det än är.. så att ni kan lösa problemen tillsammans.
  • Anonym (T)
    avstår ej skrev 2013-12-28 00:04:24 följande:
    Varför avstå om man är fullt frisk? Det är inte friskt

Bara en tanke ang. kommentaren. Hur hade det varit om förhållandena varit de motsatta? Hade kvinnan då betraktats som inte frisk?

• Anonym (Gemma)
    Anonym (T) skrev 2013-12-28 00:13:01 följande:

Bara en tanke ang. kommentaren. Hur hade det varit om förhållandena varit de motsatta? Hade kvinnan då betraktats som inte frisk?

Jag hade tyckt det. Jag själv hamnade i en "svacka" en gång och tillslut frågade min sambo mig
    om jag inte älskade honom längre och varför jag inte ville ha sex med honom".
    Då började jag gråta, för att jag tyckte så synd om honom, och här har jag gått runt och inte sagt
    något. Jag berättade att jag under en tid mått väldigt dåligt, jag hade gått ner jättemycket i vikt i samma
    veva. Och då blev han också ledsen och undrade varför jag inte sagt något, och på så vis kunde vi jobba 
    på det och nu är det bra igen.
  • Anonym (samma sits)
    Anonym (....) skrev 2013-12-27 23:37:41 följande:
    Haha var tvungen att skratta lite i min frustration åt inlägget om "seriemördarsex".. Haha. Har provat det också dock. Fungerar inte det heller tyvärr.. 

Han fyller 30 i augusti.. Kanske det som gör det då..? Eller nja.. Jag vet inte men jag är så jävla frustrerad och känner mig, faktiskt, väldigt osexig och bortvald. Han vill helt enkelt inte ligga med mig tydligen. Jag vet inte hur jag ska få honom att åtrå mig igen. De första åren så var han praktiskt taget besatt och sa att jag var den bästa han haft osv. Vi hade fantastiskt sexliv. Och när vi väl får till det nu också så är det fortfarande fantastiskt. Efteråt ligger han och håller om mig och talar om hur snygg, underbar, skön och het jag är. 
    Men det ska fan mycket till och ta lång tid innan han "släpper till". 
    Blir väldigt ledsen av detta och vill bara veta varför.. När jag frågar svarar han bara att han inte ar lust.. 

Om det BARA var sexet, eller orgasmen, jag var ute efter så hade jag fixat det själv. Men det är så mycket mer, närheten, kärleken, gemenskapen, nakenheten, huden, doften.. Ja ni vet. Inte vara ett "one night stand.." 
    Usch är verkligen i din situaiton! Vårat sex var fantastiskt första halvåret. Nu har vi träffats i ett år och det är stendött. HAR FÖRSÖKT MED ALLT! Nya underkläder, tränat sönder mig själv, iniativ, massage, spelat svår, ALLT! Har pratat med honom om det tusen gånger men får aldrig något vettigt ordentligt svar, bara pratar bort det. Ibland kan det hända att jag runkar/suger av honom men jag får aldrig något liknande tillbaka. Det enda han vill göra är att pussas, kramas och hålla handen typ. Vad hände med den sexgalna killen jag träffade? Som du skriver känner man sig osedd och bortvald, till och med lite äcklig känner jag mig. Hemsk känsla! Närhet är så viktigt i en relation.
  • Tom Araya
    Anonym (....) skrev 2013-12-28 00:12:18 följande:
    Njae..? Han har inget jobb nu så det tror jag inte. Jag är däremot hemma med vår son 24/7 men han är iallafall hemma 22/7 av dom timmarna.. När han inte handlar eller liknande. Ofta följer vi med honom då dock.. 
    Ni behöver komma ifrån varandra och längta lite. Dåligt med hobbies/fritidsintressen?
  • Anonym (....)
    NU vet jag vad som var felet. Han var missbrukare. Bakom min rygg hade han missbrukat smärtstillande i över ett halvår. Han las in på psyk och avgiftning efter en överdos och jobbar nu på att bli helt "återställd"... Ville bara berätta det..
  • Anonym (Sammalika)

Har haft samma resa fast min partner var alkis... Hon blev nykter men det ändrade inget, vi är skilda nu. Var så hjärtligt trött på att känna mig bortvald!

Svar på tråden Killar! Varför skulle ni avstå?