Trött på Sverige...
Nu börjar man FAN bli trött på Sverige... Vi lever i en diktatur som ingen ser, pga ett skal av påhittad demokrati. Vi lever i ett land bestående av propaganda, censur och utan äkta yttrandefrihet. Alla tror att vi lever i en underbar demokrati och att vi får rösta om allt, men nej, så tycks bara fallet. Sverige påverkar människor genom propaganda och censur främst genom media (främst SVT) och också med inskränkningar i yttrandefriheten. Med det menar jag att så fort man har en åsikt som inte stämmer in med det media sagt med sin propaganda, så gäller inte yttrandefriheten längre, man får inte längre säga som man tycker utan att man blir kallad för dum, korkad, elak, rasist, nazist eller sexist. t.ex om man inte håller med om vad någon i Sjuklövern(Centerpartiet, Folkpartiet, Kristdemokraterna, Miljöpartiet, Moderaterna, Socialdemokraterna, Vänsterpartiet) så är man troligen rasist eller nazist. Vi lever i ett land som snart efterliknar Hitlers Nazi-Tyskland, där landets människor inte har någon kraft... VI VANLIGA MÄNNISKOR måste förhindra dehär, vi kan inte bara låta det förbigå, något måste göras och inte många ser det.tack för mig.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-06 21:42
Edit: Jag ursäktar starkt för mina överdrifter, men skyller på att jag var irriterad just då jag skrev. står fortfarande för de jag skrivit dock.