Om Ryssland anfaller - vad ska vi göra?
Om Putins Ryssland anfaller landet, är det inte bäst att Sverige kapitulerar och automatiskt får ett stort antal nya medborgare?
Vad finns att försvara, egentligen?
Om Putins Ryssland anfaller landet, är det inte bäst att Sverige kapitulerar och automatiskt får ett stort antal nya medborgare?
Vad finns att försvara, egentligen?
Måste man lära sig ryska då?
Äsch visst är vi väl rustade! Låt ryssen komma ![]()

Vi kapitulerar såklart och så sitter vi och väntar på att någon skall komma och rädda oss.
Under tiden så tror jag att vår lilla familj kommer klara oss rätt bra. Både jag och sambon har ryskt påbrå, sambon talar rätt god ryska och har andra egenskaper som gör att han säkert kan göra att han blir användbar för ryssarna. Hur vi skall bortförklara vårt dubbelspel när vi blir räddade sedan vet jag dock inte.

Vi skickar fram Reinfeldt som kan prata om mer pengar till försvaret för att möta Rysslands försvarsbudget på 74mdr kr.
Det är ingen ide att lägga mer pengar på ett försvar som ändå inte har en chans mot den ryska björnen.
Om Ryssen kommer sover jag vidare
Vice Statsministern Åsnan Romson kommer prata sans med Putin. 
Åter till verkligheten. Nu när Ryssland planerar anfall mot Sverige kommer det bli intressant att se hur handlingsförlamad den svenska regeringen är. Humanisterna och feministerna i regeringen kommer bjuda in Putin till en kopp kaffe och böna och be att inte Ryssland ska ockupera Sverige. För vi har inte längre ett försvar i toppklass - tack vare nedmonteringen som sjuklövern har gjort.
www.svt.se/nyheter/sverige/expert-en-mycket-allvarlig-krankning
Skulle Ryssland ta över pengar så är det bara bra, Ryssland är ett bättre land än Sverige. Hellre Putin är Reinfeldt :)
En sak är jävligt konstig. Familjelivare brukar ofta gapa högt om tolerans och allas lika värde, ändå accepterar de villigt att bli satta under en diktatorisk president som förtrycker mänskliga rättigheter, kriminaliserar homopropaganda och är starkt nationalistisk.
Finns det överhuvudtaget någon förmåga till logik i era hjärnor?
gotland måste försvaras till varje pris.,
Om ryssen anfaller så tar vi in alla "manliga män" från paradise hotel problem solved! YEAAA
Finns inte en chans att Ivan är intresserad av att ta över vårt genustramsande HBQT-land.
Om man resonerar som trådstartaren så tycker jag man borde flytta dit. Det finns ingen anledning att du ska bo i Sverige om du inte anser att Sverige är värt att försvara.
Om man resonerar som trådstartaren så tycker jag man borde flytta dit. Det finns ingen anledning att du ska bo i Sverige om du inte anser att Sverige är värt att försvara.
Finns inte en chans att Ivan är intresserad av att ta över vårt genustramsande HBQT-land.