• Lynx36

    Jag gillar kvinnokläder..

    Som rubriken anger så är jag en man som gillar kvinnokläder. Kanske kan benämnas transvestit då men jag är inte ute efter en diskussion kring det..
    Jag har i ett ganska nystartat förhållande tidigt sagt att jag har detta klädintresse till min fina flickvän.
    Hon var tveksam först och tänkte nog, som många gör, att jag kanske var homosexuell - så är inte fallet!
    Min diskussionsfråga är om det är egoistiskt av mig att klä mig i kjol eller klänning i hennes närvaro då jag anar att hon föredrar mig i  manliga kläder. Enkel lösning  är ju att jag låter bli det men sanningen är den att klä sig kvinnligt är en del av mig...

  • Svar på tråden Jag gillar kvinnokläder..
  • Lynx36

    Det kan ju vara ett alternativ men det jag verkligen letar efter är en klänning som skulle vara ner till fötterna på mig.
    Jag har köpt en maxiklänning på nätet som jag trodde var lång nog men det syns en bit hårigt underben tyvärr.
    Tänker du att maxikjolar är för unga tjejer? Den känns iaf bra på mig då den är fullängd..

  • dessan59

    det här är svårt, jag skulle aldrig tycka om att min man skulle klä sig i kvinnokläder!

    måste säga att du har en tålmodig fru/tjej, vet bara vad jag själv skulle tycka.

  • Lynx36
    dessan59 skrev 2014-05-30 12:59:17 följande:
    det här är svårt, jag skulle aldrig tycka om att min man skulle klä sig i kvinnokläder!

    måste säga att du har en tålmodig fru/tjej, vet bara vad jag själv skulle tycka.
    Ja, det är svårt och ja, hon är tålmodig och väldigt bra!
    För hennes skull skulle jag kunna låta bli men som lyckligt är så är hon ok med att jag klär mig kvinnligt ibland.
  • Benepee
    Lynx36 skrev 2014-05-30 11:21:23 följande:
    Det kan ju vara ett alternativ men det jag verkligen letar efter är en klänning som skulle vara ner till fötterna på mig.
    Jag har köpt en maxiklänning på nätet som jag trodde var lång nog men det syns en bit hårigt underben tyvärr.
    Tänker du att maxikjolar är för unga tjejer? Den känns iaf bra på mig då den är fullängd..
    Nej, inte maxikjolar överlag. Men just den hade ett tantigt mönster, för att bära upp det måste man vara väldigt ung. Eller ha mycket stil!
  • Sensitiveguy

    Klä dig som du vill någon dag - och som hon vill en annan dag. ;)

  • CAX01

    Härligt att du har en förstående flickvän och att du vågar bejaka dina kvinnliga sidor!
    Du är ju inte egoistisk om det inte är så att ditt klädintresse stör henne mycket. Däremot kan det vara bra att prata med henne om det ibland för det behöver ju inte vara statiskt.

  • Gathenhielm

    Kvinnokläder är kass! Alldeles föt tunna material, så man måste klä sig i flera lager för att komma upp i ett "manslager" eller frysa, inga fickor eller diaboliska falska fickor som inte ens kan sprättas upp, storlekarna är helt jävla galna och vissa plagg kräver IKEAinstruktioner för att ens kunna ikläs.

    Nej, tacka vet jag en gammal hederlig kostym. Jag har ingen aning om hur ni kvinnor står ut.


    Reasons... we all have them, at times.
  • CAX01

    Jag tycker kvinnokläder är snygga och sköna och bekvämare än manskläder.
    Däremot håller jag med om att de kan vara svalare. Det är en fördel att kunna ha klänning på sommaren men kallt att gå finklädd till fest på vintern.

  • Bwo55

    I kväll klär jag mig till kvinna ska prova mina nya lösbröst med nyinköpt bh ska bli djävligt mysigt


    Vi som tycker det är skönt med blöjor
  • Bwo55

    Hej jag använder kvinnokläder tycker det är skönt

    Jag heter Bernt


    Vi som tycker det är skönt med blöjor
  • Ricky52

    Hej Jag gillar och så kvinnokläder.
    Jag tittade på dina bilder som du har satt in här på Familjeliv.

    Jag tycker du var jätte snygg i dom kläderna som du har på dig.

    Fortsätt att använda kvinnokläder du för du passar jätte bra i det.
    jag försöker och så att göra som du.

    Du får tummen upp av mig.

    mvh. Ricky


    Kvinnliga kläder
Svar på tråden Jag gillar kvinnokläder..