• johannessssss

Feminister hatar män?

Har tappat räkningen för hur många gånger feminister smutkastar män och främst vita män då. Är feminister medvetna om att Sverige är världens mest jämndställda land och att kvinnor har mer makt i vita länder än i asiatiska, afrikanska, muslimska och sydamerikanska etc? Så varför hatar ni då oss så jävla mycket?

Det mest udda är att ni stöttar radikala muslimska män, det finns knappt några kvinnliga rättigheter hos radikala muslimer, så jag förstår inte hur ni tänker.

• Svar på tråden Feminister hatar män?
  • adina01
    johannessssss skrev 2014-07-18 22:38:03 följande:
    Du har redan skrivit flera elaka saker din hycklare.

Du tror du är vis och bra när du i själva verkat är en helt värdelös och dum fitta.

Du dömer folk till höger och vänster och tror du är så jävla bra, du är inte ett skit.

Du har precis svarat på varför feminister inte gillar en del män speciellt mycket, tror att även de som inte är feminister och de flesta män inte direkt gillar män som uttrycker sig som du.
  • Bidragshöjare
    johannessssss skrev 2014-07-18 16:29:09 följande:

tycker det skulle vara nice om alla feminister kunde sluta hata oss vita män :(

varför vara fiender när vi kan vara vänner?

Lol visst vet du att kvinnor djupt hatar och föraktar beta hannar som dig? 
  • Miccki
    johannessssss skrev 2014-07-18 22:38:03 följande:
    Du har redan skrivit flera elaka saker din hycklare.

Du tror du är vis och bra när du i själva verkat är en helt värdelös och dum fitta.

Du dömer folk till höger och vänster och tror du är så jävla bra, du är inte ett skit.
    "Det är ingen som märker att jag inte tycker om kvinnor."

Tror du fortfarande att du döljer det så väl? 

Om du var en disneyfigur hade det pyst limegrön rök ur dina öron. 
  • johannessssss
    adina01 skrev 2014-07-18 22:42:04 följande:
    Du har precis svarat på varför feminister inte gillar en del män speciellt mycket, tror att även de som inte är feminister och de flesta män inte direkt gillar män som uttrycker sig som du.
    men alla tjejer som varit elaka mot mig i tråden räknas inte eftersom dom är tjejer!

din logik suger kuk.
  • Bidragshöjare
    Bidragshöjare skrev 2014-07-18 22:42:11 följande:
     visst vet du att kvinnor djupt hatar och föraktar beta hannar som dig? 
    Det är iof inget att skämta om. 
  • Miccki
    johannessssss skrev 2014-07-18 22:47:50 följande:
    Jag hatar mig. Eftersom jag är elak.
    Oj, du stavade lite fel. Jag fixade det åt dig Solig
  • Bidragshöjare
    johannessssss skrev 2014-07-18 22:47:50 följande:
    Jag hatar dig. Eftersom du är värdelös och elak.

Det enda du kan göra för att lösa din allmänna situation är att verka som någon slags polariseringskraft. Du måste kuva dom,  först då kommer dom sluta hata dig och känna attraktion och respekt. Så krasst är det tyvärr. 

• Illusion
    Bidragshöjare skrev 2014-07-18 23:14:59 följande:

Kvinnan är egentligen ganska dum och primitiv. Desto mer du trycker ner/sätter sig över henne desto trognare blir hon. Gör du motsatsen kommer hon först pröva dig, sen förakta/hata dig och till sist dra. 

Istället för att sitta här och gråta kan du nu gå ut och praktisera det du lärt dig på lämpliga kandidater. Därutöver kan du med fördel också trycka ned/förminska andra män i kvinnans närhet. Men det måste såklart göras proportionerligt. 

mvh 

Du är vidrig. 
  • Molle1981
    johannessssss skrev 2014-07-18 14:28:11 följande:

Har tappat räkningen för hur många gånger feminister smutkastar män och främst vita män då. Är feminister medvetna om att Sverige är världens mest jämndställda land och att kvinnor har mer makt i vita länder än i asiatiska, afrikanska, muslimska och sydamerikanska etc? Så varför hatar ni då oss så jävla mycket?

Det mest udda är att ni stöttar radikala muslimska män, det finns knappt några kvinnliga rättigheter hos radikala muslimer, så jag förstår inte hur ni tänker.

Får jag påpeka för dig att det budskap F! Eller Romson förmedlade under Almedalen inte är Feminism, utan ren populism. Vet även jag med mig att många unga som anser sig vara feminister tror att detta är feminism. Men det finns riktiga feminister med som tar avstånd både från F! Och liknade populism!

Så du behöver inte oroa dig Johannes!
  • johannessssss

jag har läst på mer om feminismen nu och även snackat med några F! medlemmar och jag måste säga att jag skäms över denna tråden. Jag var förvirrad och jag hoppas ni kan förlåta mig.

feminismen är bra. F! är bra.

• Molle1981
    johannessssss skrev 2014-07-19 01:32:20 följande:

jag har läst på mer om feminismen nu och även snackat med några F! medlemmar och jag måste säga att jag skäms över denna tråden. Jag var förvirrad och jag hoppas ni kan förlåta mig.

Nä riktig feminism kan vara okej! F! Har inget med femism att göra de är inte bra, bara ett populistiskt parti, som förhoppningsvis snart är borta igen.
  • Gert
    johannessssss skrev 2014-07-19 01:32:20 följande:

Haha...det är nog ganska lätt att övertala dig till det mesta.
  • johannessssss
    Gert skrev 2014-07-19 11:50:08 följande:
    Haha...det är nog ganska lätt att övertala dig till det mesta.
    absolut inte! varför tycker du feminsmen och f! är dåliga då?
  • Progressiv
    Illusion skrev 2014-07-18 14:31:58 följande:

Feminister hatar män som i grupp. Inte den enskilda mannen. De strukturer som ligger bakom mansfenomenet.

Är inte det samma sak?
Svar på tråden Feminister hatar män?