• emeloi

    på måndag ryker p-staven!

    På måndag ska jag och sambon till barnmorskan och ta ut p-staven. Flera som precis ska starta lite "slumpmässig" bebisverkstad? Jag har längtat så mycket efter barn och att det äntligen är min tur känns underbart. Vore kul att kunna byta erfarenheter, få tips och råd, stötta och få stöd från personer i samma sits :-P

  • Svar på tråden på måndag ryker p-staven!
  • tvåsmåunderverk

    Hej! Jag hoppar in här

    Jag är född 92, min fästman också! Jag slutade med mina p-piller i mitten på juni, fick första pillermensen direkt och igår fick jag första riktiga! Den var bara två veckor sen, och vad man har läst så är det ju inget! Hoppas kroppen är igång nu! Vi har sagt att vi tar det som det kommer vi har två barn sen innan tillsammans

  • Alex92
    emeloi skrev 2014-07-29 06:55:32 följande:
    Gjorde det nu, men är det enklast att kanske låta den va lite öppen då? Fast jag vill ju inte att alla på min fb ska se att jag hoppas på bebis :-P
    Nej, inte öppen! Vill heller inte att någon ska veta :p
  • emeloi
    Alex92 skrev 2014-07-29 08:12:46 följande:

    Nej, inte öppen! Vill heller inte att någon ska veta :p


    Hur i helskotta blev det nu? Har jag startat två grupper eller ingen alls? :-P jag hittar inte gruppen efter att jag gjorde den och la till dig. :-P
  • Alex92
    emeloi skrev 2014-07-29 08:19:00 följande:
    Hur i helskotta blev det nu? Har jag startat två grupper eller ingen alls? :-P jag hittar inte gruppen efter att jag gjorde den och la till dig. :-P
    Såg du det jag skrev? :)
  • emeloi

    Dåså verkar jag fått ihop en grupp på fb :-P ni som vill vara med kan lägga till mig så lägger jag till er i gruppen. Emelie Rosell

  • emeloi
    emz4 skrev 2014-07-29 12:34:26 följande:

    Finns flera. Vad har du för profilbild?:)


    Jag har mörkt hår, snelugg och jag ler på bilden
  • emeloi
    emz4 skrev 2014-07-29 17:45:31 följande:

    Tror att jag la till rätt :)


    Japp! Jag la till dig nu trevligt att du hänger på
  • emeloi
    Erikali skrev 2014-07-29 21:04:16 följande:

    La också till dig nu tror jag :)


    Jadå du är tillagd välkommen :-P
  • Kixxa

    Vill också bli tillagd i FB-gruppen, förutsatt att den är hemlig:) Vem ska jag lägga till?

  • emeloi
    Kixxa skrev 2014-07-30 01:01:36 följande:

    Vill också bli tillagd i FB-gruppen, förutsatt att den är hemlig:) Vem ska jag lägga till?


    Klart du ska hänga på lägg till mig. Emelie Rosell. Mörkt hår på bilden, snelugg och jag ler på bilden
  • emeloi

    Ni som vill vara med i fb gruppen. Lägg till mig och skriv gärna nåt meddelande så jag vet att du är härifrån. Tack!

  • emeloi

    Hur har det gått för er här i tråden? Jag och min sambo kör på för fullt nu :-P inga äl tester och sånt dock, får komma när det kommer.

  • tvåsmåunderverk
    emeloi skrev 2014-08-01 08:38:56 följande:

    Hur har det gått för er här i tråden? Jag och min sambo kör på för fullt nu :-P inga äl tester och sånt dock, får komma när det kommer.


    Mensen tog slut igår så nu börjar vi! inga tester eller sånt här heller!
  • emeloi
    tvåsmåunderverk skrev 2014-08-01 08:52:30 följande:

    Mensen tog slut igår så nu börjar vi! inga tester eller sånt här heller!


    Spännande! Lycka till!
  • emz4

    Lycka till allihop! Sista pillret idag så snart är vi ganska nära att sätta igång iaf :)

  • emeloi
    emz4 skrev 2014-08-01 15:14:07 följande:

    Lycka till allihop! Sista pillret idag så snart är vi ganska nära att sätta igång iaf :)


    Spännande som tusan! Lycka till!
Svar på tråden på måndag ryker p-staven!