• leg4

Hur skaffar man barn?

Hur gör man för att skaffa barn egentligen? Jag och min fru har väntat i 2 år, men hon är fortfarande inte gravid. Kan någon förklara noggrant hur man skaffar barn? Jag har sökt på Google, men jag hittar ingenting. Jag hittar bara ord som "spermier", "samlag", "insemination", men jag förstår ingenting. Kan någon förklara utförligt hur man skaffar barn? Vi har en stor längtan efter barn, men vi vill helst inte betala för mycket.

• Svar på tråden Hur skaffar man barn?
  • leg4
    Virre1979 skrev 2014-10-04 23:00:43 följande:

Jojo hah

Nej! Vi har inte barn. Det är ju därför jag skapade den här tråden så att vi kan få hjälp
  • leg4
    leg4 skrev 2014-10-05 02:37:13 följande:

Jag är väldigt berusad just nu. Jag fortsätter att skriva imorgon. Vi hörs!!

Jag hade tänkt starta en tråd om pormaskar imorgon. Jag har lite funderingar angående detta fenomen.
  • leg4
    Common sense skrev 2014-10-05 08:01:06 följande:

Ger mig på en vild gissning...

Tråden dyker upp om cirka 8-9 månader:

"Min fru har blivit tjock! Varje månad växer hennes mage! Den har växt jättemycket, men resten av henne är smal. Ser helskumt ut! Jo, iofs har tuttarna också blivit lite större. Dessutom är hon på ett jävla humör. Vad kan ha hänt? Ska jag gömma mat för henne?"

Nja, jag tror inte att min fru kommer att bli tjock. För det första så är hon vegetarian och för det andra så äter vi inte onyttig mat som man blir fet av
  • Helenmedh
    leg4 skrev 2014-10-05 17:09:27 följande:
    Det låter bra, men är det inte olagligt att stjäla ett barn? Det låter som stöld.
    Jo det var ju därför jag skrev att ni skulle blåneka om ni blev påkomna. 
    Det kanske till och med klassas som människorov men vafan, erkänner man inte så lär det vara lugnt. 
  • leg4
    Helenmedh skrev 2014-10-05 17:50:57 följande:

Jo det var ju därför jag skrev att ni skulle blåneka om ni blev påkomna. 

Det kanske till och med klassas som människorov men vafan, erkänner man inte så lär det vara lugnt. 

Fast om vi blir påkomna så kanske vi hamnar i fängelse. Jag vill jättegärna hamns i fängelse, men min fru. Att adoptera ett barn vore kanske bättre, men vi har nog inte råd.
  • Ess
    leg4 skrev 2014-10-05 17:17:23 följande:
    Nja, jag tror inte att min fru kommer att bli tjock. För det första så är hon vegetarian och för det andra så äter vi inte onyttig mat som man blir fet av
    Men så bra!
    Då e de ingen risk att hon äter kårrven i alla fall. Hjälp henne stoppa den i fittan, så kommer det att komma ut små prinskårrvar så småningom, om den stannar kvar länge nog.
  • Ess
    leg4 skrev 2014-10-05 17:13:28 följande:
    Jag hade tänkt starta en tråd om pormaskar imorgon. Jag har lite funderingar angående detta fenomen.
    Porrmaskar, det låter ju passande.
  • Madmoiselle
    Helenmedh skrev 2014-10-04 23:10:07 följande:

Det absolut lättaste och minst smärtsamma (för din fru) är om ni ser ett barn på stan och roffar åt er det. 

Problem kan uppstå om ni blir påkomna men då är det bara att blåneka. 

Roffa: Sno, stjäla, ta.

Påkomna: Någon ser er

Blåneka: Ljuga, låtsas som ni inte vet någonting, dölja. 

Lycka till! 

• Virre1979

Haha vart får du allt ifrån?? Du verkar tänka ohälsosamt mycket på bajs tycker jag..

• astegmatism
    leg4 skrev 2014-10-05 17:07:17 följande:
    Nej, jag skojar inte. Kan du förklara vad "jucka" betyder?
    När tasekn stuvnar, så för kvinnan in den i slidan, låt alltså kvinnan styra kuken in i slidan och så trycker du på så länge, tills utlösningen har gått
  • Jamshed

Hej!

Jag heter Jamshed och jag undrar att jag har en liten kuk, får jag när jag ska göra sex??

• leg5asdasd

Har du testat att, Stoppa in kuken i hennes underliv och vänta tills du sperma, sedan låta spermat gå in i hennes underliv sedan vänta några veckor?

Svar på tråden Hur skaffar man barn?