• Anonym (Blasch)

String på kvinnor 35 år o uppåt?

3 barnsmamma med string 35 plus, vilka signaler sänder det ut?

Det här blir spännande.

• Svar på tråden String på kvinnor 35 år o uppåt?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (50-åriga damen)

Det sänder väl inga andra signaler än att du trivs i stringtrosor. Själv närmar jag mig 60 och kan inte tänka mig någon annan modell än string då jag har trosor på mig.

• Anonym (C)
    Anonym (H) skrev 2025-04-27 12:15:01 följande:

Beror varken på ålder eller på hur många barn man fött utan på hur rumpan är. Är den tränad och fin kan det vara jättesnyggt. Om skinkorna wobblar okontrollerat så ser det bara osmakligt och trashigt ut. 

Vet inte riktigt vad det innebär att skinkorna wobblar okontrollerat men mina skinkor dallrar rätt så ordentligt, men det hindrar mig inte från att bära string ibland. Min man blir nämligen galen av kåthet att se min rumpa dallra ordentligt. Och klart jag vill hetsa upp honom ibland då.
  • BeBey

Det är ganska ytligt att döma string trosor bara från en sida som - har du en bra kropp - du kan använda/du har dålig - ej använda. String trosor är inte bara sexiga, de är bekväma under sommarkläder eller tunnare shorts/byxor där vanliga trosor ser inte fint ut under kläder. Jag använder string under sommartiden mest, då har jag tunna klänningar och därför det är mer smakfull med string, som inte ses under kläder. 

I alla fall om du ber de på det smakfullt sätt, där de inte ses ut på midjan, då det passar alla ålder. Subjektivt, jag avskyr när jag ser string som ses på midjan och rumpan ses ut... Det är vulgärt oavsett kroppstyp och ålder. 

Är 38 år och har normal-smalkropp (inte fitness typ). 

• Anonym (Man)
    BeBey skrev 2025-04-27 17:28:58 följande:

Det är ganska ytligt att döma string trosor bara från en sida som - har du en bra kropp - du kan använda/du har dålig - ej använda. String trosor är inte bara sexiga, de är bekväma under sommarkläder eller tunnare shorts/byxor där vanliga trosor ser inte fint ut under kläder. Jag använder string under sommartiden mest, då har jag tunna klänningar och därför det är mer smakfull med string, som inte ses under kläder. 

I alla fall om du ber de på det smakfullt sätt, där de inte ses ut på midjan, då det passar alla ålder. Subjektivt, jag avskyr när jag ser string som ses på midjan och rumpan ses ut... Det är vulgärt oavsett kroppstyp och ålder. 

Är 38 år och har normal-smalkropp (inte fitness typ). 

Så är det väl med allt. Att ha tights när fettet hänger ut är inte fint. Sen kan man såklart ha det ändå, det finns inga lagar som begränsar personen ifråga att klä sig som hen vill.
  • Anonym (Annie)
    Anonym (JJ) skrev 2025-04-27 17:14:40 följande:
    Är den något extra menar du?
    Det vågar jag påstå!;)
  • Anonym (Bea)

Man får ha på sig vad man vill så länge man visar hänsyn till andra. Men jag vill inte se det på badstranden med dallriga skinkor och celluliter.

• Anonym (C)
    Anonym (Bea) skrev 2025-04-27 19:03:40 följande:

Man får ha på sig vad man vill så länge man visar hänsyn till andra. Men jag vill inte se det på badstranden med dallriga skinkor och celluliter.

Att du blir störd av det betyder inte att alla andra blir det. Jag kan inte ta hänsyn till vad som stör just dig specifikt.
  • Anonym (Man)
    Anonym (C) skrev 2025-04-27 19:11:49 följande:
    Att du blir störd av det betyder inte att alla andra blir det. Jag kan inte ta hänsyn till vad som stör just dig specifikt.
    Det handlar nog mer om hur man vill uppfattas. En tjock person i string kommer folk att se på ett annat sätt än någon som är i form.
  • Anonym (JJ)
    Anonym (Annie) skrev 2025-04-27 18:44:07 följande:
    Det vågar jag påstå!;)
    Härligt med en snygg rumpa och ett bra självförtroende:)
  • Anonym (Jo)

Varför bryr sig andra om hur folk klär sig.

• Anonym (Man)
    Anonym (Jo) skrev 2025-04-27 20:52:25 följande:

Varför bryr sig andra om hur folk klär sig.

Det har väl folk gjort i alla tider? Och kommer alltid göra
  • Anonym

Blir så full i skratt när folk hävdar att de bär string för att det inte ska synas
    Är det något som syns så är det ju just stringtrosor. Behövs inte alls så tunt plagg så flashar ju stringtrosan hela arslet. Det framhäver ju tyvärr också hur fläskigt det är.

• BeBey
    Anonym skrev 2025-04-27 22:12:20 följande:

Blir så full i skratt när folk hävdar att de bär string för att det inte ska synas
    Är det något som syns så är det ju just stringtrosor. Behövs inte alls så tunt plagg så flashar ju stringtrosan hela arslet. Det framhäver ju tyvärr också hur fläskigt det är.

Vad menar du? Jag alltid hämtar en spegel och tittar bakåt i bra ljus, allt ser ut normalt. Mer oestetisk är när linjer av vanliga trosor syns genom kläder. Och därför stringar är ett bra lösning, för att då linjer som går uppåt ses inte så mycket som V på vanliga. 
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Man) skrev 2025-04-27 20:57:12 följande:
    Det har väl folk gjort i alla tider? Och kommer alltid göra
    Struntar fullkomligt i hur andra klär sig.
  • Anonym (Annie)

Det vi kan enas om att så länge min rumpa håller denna formen kommer en string på den alltid sända ut bra signaler!

Svar på tråden String på kvinnor 35 år o uppåt?