• Zuzanne

    Skänker du till Musikhjälpen i år?

    Just nu pågår Musikhjälpen för fullt som i år samlar in pengar för att stoppa spridningen av HIV. Skänker du pengar i år?

    Bonusfråga! Har du skänkt tidigare år?

    Själv har jag skänkt pengar sedan jag upptäckte musikhjälpen för 3-4 år sedan och skänker även i år.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skänker du till Musikhjälpen i år?
  • Aniiee

    Nej, jag skänker inte och jag har aldrig skänkt pengar till musikhjälpen.


    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Dr Nail

    Varför ska jag önska låtar? Jag går in på Youtube och "önskar" vad jag vill, när jag vill GRATIS.

  • Commander

    Skänkte 25:- idag. Första gången, trots att jag brukar lyssna varje år. Är överlycklig över att det är just denna helg när jag är ensam på jobbet. Bästa sällskapet!!!

  • Zuzanne
    Commander skrev 2014-12-09 14:40:40 följande:

    Skänkte 25:- idag. Första gången, trots att jag brukar lyssna varje år. Är överlycklig över att det är just denna helg när jag är ensam på jobbet. Bästa sällskapet!!!


  • Aniiee

    TS, skänker du pengar till amFAR?


    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • lövet2

    Ja. Min dotter har skramlat, så där lade jag en slant. Dessutom önskar jag en låt om dagen. Har sponsrat Musikhjälpen sedan andra året den gick.

  • Dina08

    Ja, skänker en hundring i år igen. Tycker att prioriteringen av sexualundervisning är bra på många sätt.

  • Vokalissan

    Jag önskade en låt och skänkte en hunka. Deltog också gratis som artist vid en välgörenhetskonsert igår där pengarna går till mh14.

  • Zuzanne
    Aniiee skrev 2014-12-09 21:55:40 följande:

    TS, skänker du pengar till amFAR?


    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
    Vad är det?
  • Aniiee
    Zuzanne skrev 2014-12-11 19:48:11 följande:
    Vad är det?
    American foundation for aids research. En av det.... 14 organisationer jag har skänkt tid eller pengar till i år.

    Tänkte du kanske ville skänka en slant dit också Solig
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
Svar på tråden Skänker du till Musikhjälpen i år?