• Anonym (tops)

Det mest avtändande ni sagt eller hört när ni knullat?

Nu menar jag inte kroppsläten och dylikt! Det mest avtändande jag hört är när killen precis innan jag kommer säger - kom då! ??? Är det inte det jag håller på att göra då? Känslan och orgasmen dog direkt...

• Svar på tråden Det mest avtändande ni sagt eller hört när ni knullat?
  • Anonym (..?..)
    Anonym (Luttrad) skrev 2023-11-18 10:25:13 följande:

Mmm. Klia mig på ryggen!
    Jätteskönt för henne tydligen, men totalt avtändande för mig!
    Nu är det inte när vi knullat, vilket sker väldigt sällan?
    När vi kramas innerligt, eller skedar nakna i sängen, så kommer den uppmaningen som ett brev på posten..
    Även om jag lärt mig att inte förvänta mig eller hoppas på sex, så delar vi ändå ett intimt och nära ögonblick, som ändå ger något sorts subsitut till ett äkta sexliv. När då uppmaningen om att klia kommer så bryts för mig kontakten. Hon skulle lika gärna kunna be mig klippa hennes tånaglar..

Det känner man igen och är väl ganska vanligt, men det är väl mysigt att göra?
  • Anonym ("Kalla mig mamma")
    Anonym ("Kalla mig mamma") skrev 2023-10-27 02:21:41 följande:

Givetvis inte min egen mamma så att ingen missflrstpr: "Kalla mig mamma" "Kom till mamma" och mer dirty saker som man inte vill lägga ihop med mamma. Väldigt sjukt och äckligt. Håller nån av damerna i trpden på så, snälla lägg av med det.

Jag vill lägga till att bestämt ha sagt till att hon inte får under några omständigheter göra så under sex, hon går med på det och lovar att inte säga sådant, men ändå sedan börja prata så precis när jag kommer. 
  • Anonym (Black Widow)
    Anonym ("Kalla mig mamma") skrev 2023-11-18 10:41:16 följande:
    Jag vill lägga till att bestämt ha sagt till att hon inte får under några omständigheter göra så under sex, hon går med på det och lovar att inte säga sådant, men ändå sedan börja prata så precis när jag kommer. 
    Jag skulle sluta ligga med en person som höll på så. Det skulle vara så äcklande att det skulle bli avbrott direkt.
  • Anonym (kinky)

Dirtytalk på knagglig engelska, mammakink eller avelskink eller något annat är inga problem för mig, jag tycker det är sexigt om tjejen blir kåt av det!

Det enda avtändande är en tjej som inte vill ligga, som en tjej som ville vänta med sex, och några månader senare talar hon om att hon har varit mer kär med andra killar men att med mig så kändes det enkelt och långsamt och bra och beskrev att jag var snäll och omtänksam osv. Det kanske var menat som en komplimang(?) men jag kände att hon vill inte bara vänta med sex, hon är helt ointresserad av mig sexuellt.

• Anonym (Luttrad)
    Anonym (..?..) skrev 2023-11-18 10:31:31 följande:
    Det känner man igen och är väl ganska vanligt, men det är väl mysigt att göra?
    Ja, mysig?? Jo, om det kommer på mitt initiativ, eller innan närkontakt påbörjats.
  • Anonym (HG)

Var när jag sa -du rider inte lika bra dom din syster men du är tajtare.

hon hoppade av rätt så fort 😂 och sur 
    trodde aldrig hon skulle höra av sig nå mer , men helgen där på hamnade vi i sängen igen

• Anonym (X)
    Anonym (HG) skrev 2023-11-18 15:57:28 följande:

trodde aldrig hon skulle höra av sig nå mer , men helgen där på hamnade vi i sängen igen

Hon var nog nöjd med att hon var tajtare!
  • Anonym (HG)
    Anonym (X) skrev 2023-11-18 16:10:05 följande:
    Hon var nog nöjd med att hon var tajtare!
    😅 ja tror de.
  • Anonym (sexy)

Jag hade precis tömt mig i tjejen och säger andfådd -jag älskar dig.
    Hon blir irriterad och svarar - va fan.

• Anonym (Citat)

Tror jag svarat i tråden innan men ....
    Drog av mig kallingarna vid sängen där hon ligger och får höra
    - Vilken stor penis du har. Ok, tack men ... inte
    Samma dam gick på muggen efteråt och jag hörde:
    Oj vad din sperma luktar!!
    10/10 typ ...
    Ett annat o.n.s med gigantiska lökar , som jag bara inte kunde låta bli ...
    Rätt torrt och tråkigt på kvällen  men  på morgonen efter - jösses.
    Trist att hon började köra dirty-talk på engelska och visade mig en massa blåmärken på brösten.
    Och det fanns en  boy-fiend - lycka till med att förklara blåmärkena.
    Rätt avtändande ...

• Anonym (Anonym man)
    Anonym (HG) skrev 2023-11-18 15:57:28 följande:

Hade ett ex, var sen till henne en fredag efter jobbet och hatade att bli kontrollerad. Sade att jag varit och knullat hennes syster, mest för att jag tänkte att det var bättre att få igång grälet och kunna gå hem. 

Det var inte den effekten jag hade räknat med, istället blev hon galet kåt, och hon fick av oss båda kläderna snabbt och ville ha reda på om hon var bättre sexuellt än hennes syster osv.

Nej, jag hade inte varit hos hennes syster, men efter detta var det som att slå på en kontroll, exet blev galet upphetsad av tanken på att jag hade sex med hennes syster. Det fanns ett par andra fantasier, men dessa lyckades vi aldrig få till, tyvärr..

• Anonym
    "Det är förresten jag som är Xenia på Familjeliv".

Hela gangbang-styrkan bara skrek och sprang.
  • Anonym (M-A)

En bekant berättade om sin fd flickvän.
    När han skulle slicka hennes fitta så kunde hon säga "App, app app! Nummer 1 först"

Alltså munnen, brösten och sedan fittan.

Svar på tråden Det mest avtändande ni sagt eller hört när ni knullat?